Nasıl bu kadar yakışıklı veya güzel olabiliyorsunuz?

Lan dışarı bakıyorum herkes ne yakışıklı ne güzel kendime bakıyorum hanzo resmen sırf doğaya ayıp olmasin diye dışarı çıkmıyorum nasil bu kadar çirkin olabilirim ya hic sevgilim olmadi hic sevilmedim asosyalim insanlardan kaçıyorum 7 24 evdeyim belki hiç sevgilim olmadı diye hic exi olmayan sevgilisi olmamiş bi kızla evlenmek istiyorum olabilir çünkü exi olan biriyle ben olamıyorum sanki çok sevgilim olmusta beğenmiyorum bu gidişle evde kalicaz ki kim bizi alıp başına bela etsin ki :)(
Nasıl bu kadar yakışıklı veya güzel olabiliyorsunuz?
Cevapla