Biz türkler neden güzel bir ırk değiliz?

Yanlış anlamayın aşağılamak için demiyorum ama biraz çirkin bir ırkız. Boy olarak kısayız, esmeriz ve güzellik oranımız az. Kilo almayada meyilliyiz ayrıca. Mesela Ruslar nasıl bu kadar güzeller? Siz ne düşünüyorsunuz?
Biz türkler neden güzel bir ırk değiliz?
Cevapla