Merak tan soruyorum sizce cinsiyet değişikliği hastalık mı, tercih mı, doğuştan mı?
Bazı kişiler ergenlikte çocukluk döneminde kendi karsı cinste hisseder, karsı cinste olmak ister bazen bu durum 20 yaşından sonrada devam edebiliryor. Bana göre bence hastalık özenmek değil. "Sizin evladınız olsa anne baba ben kendimi karsı cinste olmak istiyorum ve hissediyorum bu yıllarca sakladım kararım kesin dedi diyelim siz evladınızı destekler misiniz." Lütfen ön yargılı olmayın, alâkasız yorum istemiyorum. Şimdiden özür dilerim saçma sapan soru sorduysam!
Bazı kişiler ergenlikte çocukluk döneminde kendi karsı cinste hisseder, karsı cinste olmak ister bazen bu durum 20 yaşından sonrada devam edebiliryor. Bana göre bence hastalık özenmek değil. "Sizin evladınız olsa anne baba ben kendimi karsı cinste olmak istiyorum ve hissediyorum bu yıllarca sakladım kararım kesin dedi diyelim siz evladınızı destekler misiniz." Lütfen ön yargılı olmayın, alâkasız yorum istemiyorum. Şimdiden özür dilerim saçma sapan soru sorduysam!
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer