Sizce cinsiyet değişikliği hastalık mı doğuştan mı?

Merak tan soruyorum sizce cinsiyet değişikliği hastalık mı, tercih mı, doğuştan mı?
Bazı kişiler ergenlikte çocukluk döneminde kendi karsı cinste hisseder, karsı cinste olmak ister bazen bu durum 20 yaşından sonrada devam edebiliryor. Bana göre bence hastalık özenmek değil. "Sizin evladınız olsa anne baba ben kendimi karsı cinste olmak istiyorum ve hissediyorum bu yıllarca sakladım kararım kesin dedi diyelim siz evladınızı destekler misiniz." Lütfen ön yargılı olmayın, alâkasız yorum istemiyorum. Şimdiden özür dilerim saçma sapan soru sorduysam!
Sizce cinsiyet değişikliği hastalık mı doğuştan mı?
Cevapla