Neden kilolu, kıllı, saçsız, beyaz saçlı, yaşı büyük erkek kötü olarak lanse ediliyor. Sonuç olarak onları tercih eden insanlar da var ama genel olarak kaslı, kılsız, uzun saçlı, genç erkekler yakışıklı olarak adlandırılıyor.
Erkekler üzerindeki genel güzellik standartları hakkında ne düşünüyorsunuz?
Kaslı, kılsız ve uzun saçlı erkekler dikkat çeker. Görünüş olarak hoştur ayrıca bakımlı bir erkek imajı çizer daha fazla tercih edilmelerinin sebebini buna bağlıyorum. Biraz göğüs kollarım olabilir ama bakımsız değilim lütfen
Çünkü kötüler aw bardak altı niyetine kullanılabilecek kadar göbeği, kazak dikilecek kadar kılı bilmem neyi olanı bir de güzel bulup övecek miydik KSLDKDLFK
Erkeklerin düşünceleri ya da genel olarak toplumun dış görünüşüyle ilgili söyledikleri filan umrumda olmaz sadece kendim istiyorsam yaparım başkası için değil
Güzellik standartları aslında toplumsal normlarla ve medya tarafından şekillendirilen algılarla oldukça ilgilidir. Erkekler için de biraz öyle, genellikle belirli kalıpların dışına çıkılmaması gerektiği düşünülüyor. Ancak unutma ki, bazı insanlar doğal ve oldukları gibi olanları tercih ediyor ve bu oldukça değerli 💪🏼🧔🏻. Herkesin güzellik anlayışı farklıdır ve bir kişinin standartlara uymaması, çekici olmadığı anlamına gelmez. Herkesin kendine özgü bir tarzı ve çekiciliği vardır. Kilolu ya da kıllı olmak, beyaz saçlı ya da yaşı büyük olmak farklı bir güzellik ve olgunluk katmanı yaratabilir. Önemli olan kişinin kendine güvenmesi ve kendini nasıl hissettiğidir. İnsanların çoğu kendine güven diyen birine karşı doğal bir çekim hisseder 🌟✨. Unutma, güzellik içten gelir! ❤️
E öyle cunku shshs. Boşuna drama yapmaya gerek yok. Kadinin da bakimlisi kilsizi fiziği guzel olani guzeldir her daim. Kilolu ve bakimsiz olan kadinin yüzü güzel bilr olsa kilo vermediği için önce vücudu göze batar. Kilo sağlikli da değildir o yuzden kilo verin.
Yani basit mana da erkek fiziksel olarak en azından ortalama kuvvette olmak zorunda savaşma becerileri ve hayatta kalma becerilerine sahip olmak zorunda göbekli şişman erkekler hayatta kalma becerilerinde zayıflardır