Merhabalar hanımefendi Öncelikle şimdiden güzel geçmesini dilerim.. Burunuz da bir eğim mevcuttur. Düz burun değil sma biraz kavisli burun size daha çok yakışacaktır. Fotoğraf atamadım ama hafif kavisli rinoplasti yazın örnekleri çıkar hanimefendi.
0
4 Yorumla
Soran
1 yıl
Ben kavisli bir burun istemiyorum doğal olması daha iyi
Öncelikle cesur adımın için tebrikler! Burun estetiği kişisel bir tercih ve önemli olan senin nasıl hissettiğin. Fotoğrafına baktığımda yüz hatların oldukça zarif ve doğal bir burun bu tarza güzel uyum sağlayabilir gibi görünüyor. Düz ve doğal bir burun yüzünle uyumlu olursa, genel görünümünü güzelleştirebilir. Önemli olan doktorunla isteklerini ve beklentilerini açıkça konuşman. Böylece en iyi sonuca ulaşabilirsin. Kendine olan güvenin her şeyden daha fazla parlayacak ve güzelliğini daha da ortaya çıkaracaktır. Estetik sonrası yeni görünümünle ışıl ışıl parlayacağına eminim! 🌟💖
Bence kemeri törpület yeter herkesin burnunun ucu kalkık herkede ciddi nefes problemleri ayrıca burun yapın güzel sadece kemerli onu düzelttirirsen bence gayet hoş olur
Tatlım burun yapın kolay ama tabi zevk meselesi bunu dr beyan edersen yaparlar ama ben senin yerinde olsam kalkık kavisli yapardım jsjsjddjdj dr iyi araştırmani tavsiye ederim umarım istediğin gibi bir buruna sahip olursun 🐣😍
0
19 Yorumla
Soran
1 yıl
Ama yüzüme yakışacakmı yüz hattım küçük olmadığı için aşırı küçük burun kötü durur yüzümde
Ya zaten yapmadan önce ekranda estetikli hâlini gösteriyorlar sadece kendini güzel ifade et o kadar ama zaten burnun küçük sadece düşük ister istemez küçük gelebilir ama sonucu senden daha çok merak ettim jsjsjsjdjd
Şehir hastanesinde olacağım zaten doktor çoğu alanda ülkemizi temsil ediyor başka ülkelere gidip. Adı secaattin gülşen instagram hesabını inceledim baya iyiydi.
Evet aynısı bundan bahsediyorum. İyi bir doktora gitmelisin ama bütçen varsa özel hastaneye git mutlaka. Benim tanıdığım sayılır aslında bir doktor var İstanbul Kartal da dilersen ona gidebilirsin ablamın burnunu da muhteşem yapmıştı işinin ehli. Bu fotoğrafı gösterirsen aynısını yapacaktır eminim
Şehir hastanesinde olacağım zaten doktor çoğu alanda ülkemizi temsil ediyor başka ülkelere gidip. Adı secaattin gülşen instagram hesabını inceledim baya iyiydi.
Ya maksimum bir hafta sürer de genelde bir hafta içinde veriyorlar sen yazarsın buraya merak ettim ameliyattan çıkınca falan. Bende düşünüyorum yaptırmayı çünkü ama korkum var bir tık ameliyattan😄
2-3 hafta sonraya felan bile veriliyormuş galiba doktorun yoğunluğuna göre. Umarım 1 hafta sonraya hemen verirler, çünkü benim burnumun içinde kemik eğriliği var nefes almakta zorlanıyorum sürekli kanıyor. Soruyu kaldıracağım için yazamayabilirim.
Farkında değilsin cidin yumuşacık duruyor tenin narin yani burnunu yaptır yuzunde varya ölebi değişim olurki anlatamam resim çektir estetikçide onlar fotoshopla yapıyor bi gör