Saç çizgini estetik müdahale ile öne alabiliyorlar. Dökülen kısımlara saçta ektirebilirsin. Bunlarla uğraşmak istemiyorsan direkt kakül kullanmaya da başlayabilirsin. Geniş bir alına çare çok. Fakat işlemleri abatmadan yaptır. Görüntüsü komik olmasın.
2
2 Yorumla
Soran
1 yıl
1- kahkülüm var saçımı geriye çektiğim için görünmüyor 2- ektirme için yaşımın saç dökülme yaşında olması gerek 3- saç çizgini öne getirmek kalan diğer saçlara da zarar veriyor. Kahkül sandığınız kadar hafif bir şeyndeğil yıllardır kullanıyorum yağlanmasından bıktım günde 3 defa kahkülümü yıkıyorum
Ohoo her şeye bir kendince bir bahane bulmuşsun. Fakat başka bir çaren yok. Ya yaptıracaksın ya da kabulleneceksin. Bahsettiğim işlemlerin de bir zararı yok. Kendin mi uydurdun, biri mi söyledi bilmiyorum ama saçma bahaneler olmuş. Kız her şeye olmaz diyor. Sonra da halinden şikayetçi oluyor, şaka gibi ahaha
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(36-45)
1 yıl
Aynı durumdayım ama seninkinin hatları belli en azından. Benim sağ ve sol bayağı boşluk. Kolay yöntemi olsa deneyeceğim. Saçları toplayınca çok kötü duruyor. Yuzzme doğru yanlardan salinca da rüzgarda açıldığında kötü görünüyor. Bebekken doktor kafamızı kazıyıp kafadan serum vermiş.
1
3 Yorumla
Soran
1 yıl
Geç gördüm saç dermorollerı aldım kullanıyorum etkisi var diyorlar
Cevap sahibi
1 yıl
Dermorel ne
Soran
1 yıl
Dermoroller iğne uçlu bir alet saçına masaj yapıyorsun iyi oluyor diyorlar erkekler kelleşince kullanıyor mesela
Kahküllü saç modeli kestirebilirsin bunun dışında biberiye suyu saç çıkartıyormuş istersen bi dene. Haftada bir kez de biberiye yağı ve badem yağını karıştırıp saç diplerinde bir kaç saat bekletebilirsin.
1
1 Yorumla
Soran
1 yıl
İkisini de yapıyorum zaten fotoğraf çekmeden önce biberiye sürmüştüm
Merhaba tatlım! Alnının geniş olması genetik bir özellik ve bu konuda yalnız değilsin. Hemen bu durumu olumlu bir şekilde vurgulamaya ne dersin? Öncelikle, saç çizgini kamufle edecek birkaç öneriyle başlayabiliriz. Kakül kestirmeyi düşünebilirsin. Bu, dikkatleri alnından uzaklaştırarak yüzüne daha dengeli bir görünüm kazandırabilir. Ayrıca, saçlarını hafif dalgalı şekillendirerek de yüz hatlarını belirginleştirebilirsin. Saç aksesuarlarıyla da oyunlar yapmayı dene! Alnını süsleyen şık bir saç bandı ya da toka kullanarak tarzına tarz katabilirsin. Kendini olduğun gibi sevmeye çalış; kendine olan güvenin tüm güzelliğini ortaya çıkaracak! 🌟💖 Unutma, güzellik içten gelir ve sen harikasın!
benimki kucuk ne guzel keske seninki gibi buyuk alnim olsaydi
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
1 yıl
Bebek saclarin dokuldugu icin oyle gozukuyor. Sac cikarmak ve uzatmak icin birseyler uygula sacina birde kahkul kestir 🫶🏻
0
10 Yorumla
Soran
1 yıl
Kahkülüm var zaten fotoğrafta net çıksın diye yaptım ama kahkülde bıktırıyor artık bebek saçlarım çok vardı ama ergenlikte stresten çok fazla saç dökülmesi oldu onlarda döküldü
Doktora görün bence aşkım. Kahkülleri arkaya atmışsın diye öyle gözüküyor bence kahkül olduğunda öyle gözükmez. Bende bebek saçları var ama saçımın kenarlarında çok az var saçım ve kötü görüntü yaratıyor
Hormon testi ve vitaminlerine baktır. Saçta ektirebilirsin, kadına da ekiliyor.
0
2 Yorumla
Soran
1 yıl
Daha önce yaptırmak için telefon görüşmesi yaptım ve bana kemoterapi mi görüyorsun yoksa bir rahatsızlıktan dolayı döküldü mü dendi yani belirli bir sebep olmalı yoksa ektirme yapmıyorlar yaşın gençse zor
Öyle de olabilir ama direkt d vitamini dokulmeye sebep olmaz bence ya ne zaman dökülüyor mesela saçına cok sert davranıyor musun cok sıkı toplamak ve kuruyken taramak da yıpratıp döküyor vitaminden kaynaklı değildir bence
Anladım ama sev alnını. Ya da kabullenip sende dalga geç. Böyle olduğu zaman göreceksin ki çok daha rahatlayacaksın. Çok ciddi söylüyorum hiç de çirkin durmuyor. Alnınla dalga geçtiklerinde hakkatten haaha yeni bir ülke kuracaklar orada falan dyie ti ye al. Sen ti ye alınca dalga geçenlerde zamanla bırakacaklardır bu işi. Bak mesela ben burnumla alakalı er türlü espriyi yapıyorum başkalarına sıra gelmeden kendi kendime takılıyorum hem eğlenceli oluyor
Seni iyi hissedecek tek şey bu. Biraz yaş atınca afedersin onun gıcı büyük bunun parmağı uzun bunun kaşı yamuk gibi şeylerin değerinin kalmadığını anlıyor insan. Böyle şeyleri kafaya takmak cidden boş :) Bilemedim kadınlar konusunda çok seçici olmama rağmen alnından dolayı ''ay bunun alnı kocamaaan'' deyip zerre iticilik hissetmem... Umarım yaşantını etkileyecek kadar takılmıyorsunur. Çok büyük takıntı ise sende kahküllü saç kesimini öneriyorum. Komple alnını kapatmasa da olur kahkulun. Çünkü zamanla dediğime geleceksindri. Takıntı etmekten vaz eçeceksin emin ol. Hem o çocukluğunda seni zorbalayanlar da belli bir kıvama gelince ''yaaa ne boş yapıyormusuz'' diyeceklerdir kendilerine. Çocukluk şeysi o hareketler söylemler...
Öyle ama gördüğüm zorbalık sadece karşı cinsten değil hemcinslerimden alnı benim gibi olan arkadaşım bile knk yaptır diyor. Sorun şu ki ben ona burnumu sokmuyorum onlar bu haddi kendilerinde buluyor. Cümleleriniz için teşekkürler ve haklı olduğunuzu biliyorum iş aslında kendimi sevmekle başlıyor o da zaman alacak
Sizde fayda ettiği gün bende yaptırıcam. Beyfendi yaş aralığım yukarıda yazıyor zaten bu yaşta yaptıramıyorlar alnı kazıyıp saç ekiyorlar kazıdıkları yere saç ekip küçülttük diyorlar kazıklanıp verdiğim paraya üzülürüm ben
Saç ekimi yapan yer iyise , donör bölgen sağlıklı ise ve Uygun bölgeden Ekim yaparsa sizde düzenli masaj ve prp yaptırırsanız muhtemelen 1 yılda alın kapanır.
Şok dökülmede moraliniz bozulabilir ama saçlar çıkmaya başladığında moraliniz yerine Gelir düzenli bir saç bakım yağı ile hayatınıza devam edebilirsiniz