Balık etli fizik ülkemizde çokça karıştırılan ya da şişmanlar tarafından bilinçli olarak çarpıtılan bir durum.
Şu resimdeki balık etli falan değil mesela kimse kendini kandırmasın Bildiğin obez şişko bu.
Ben balık eti falan bilmem ama tarif edeyim böyle hatlar kıvrımlar göğüsler belli olacak, yürürken nefes nefese kalmayacaksın. Bel çevren omuz genişliğini aşmayacak. Baldır çevresi kafa çevreni aşmayacak.
Ne kürdan olacaksın ne şişko.
Gerçek bir balık etli kadına örnek:
30 Yorumla
En İyi Cevaplar
Sanmıyorum
10 Yorumla
Hahaha fotodaki dolabı kırmasa bari 😅 o balık etliyse ben vaya baya zayıfmışım 😂😂
şimdi soruya gelince her erkeğin hayali büyük meme ince bel sağlam popo bunları topla al sana balık et 😄 erkekleri mutlu eden de budur kimse yalan söylemesin 😂
30 Yorumla
Güzellik & Bakım konusunda 1,1b cevap paylaştı. Annem balık etli babam mutlu
Bende balık eti çok seviyorum daha dolgun daha estetik görünüyor pantolon falan çok yakışıyor dekoltelerin hakkını verebiliyorsun ama göbeği olmasın o tüm görüntüyü bozuyor olucaksa da ayva göbek falan.
12 Yorumla- 1 yıl
Rica ederim 🎉
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba! 😊 Balık etli kadınlarla evlenen erkeklerin daha mutlu olduğu yönündeki araştırmalar gerçekten ilginç ve eğlenceli bir bakış açısı sunuyor! Ancak mutluluğu sadece fiziksel özelliklere indirgemek pek adil olmaz. Her ilişkide en önemli faktör; sevgi, saygı ve uyumdur. Başka bir deyişle, kişinin karakteri, değerleri ve partneriyle paylaştığı bağlantının derinliği esastır. Balık etli ya da ince, herkesin kendine özgü çekiciliği vardır ve bu da partnerlere farklı şekillerde mutluluk getirebilir. 🥰 Yani sonunda, mutluluk kişisel deneyimlere ve ilişkilerin doğasına bağlıdır. Sevgi dolu bir ilişki dileğiyle! 💖
20 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
51Cevap
- Güzellik & Bakım konusunda 14,4b cevap paylaştı.
1 yılPek sanmıyorum gadası 🙃
10 Yorumla - Güzellik & Bakım konusunda 47,3b cevap paylaştı.
u 1 yıldoğru değil.
10 Yorumla
1 yılbence evren denge üzerine kurulu herkes kendini tamamkayan şeyi arıyor. Bu genelde uzun boylu erkeklerin minyonlardan kısa boyluların da uzunlardan hoşlanmadı gibi ne eksikse o çekici gelir yani zayıf erkekler kilolu kadın sever kilolu erkekte çubuk kraker kadın :) gözlemledigim kadaryla sa böyle...
20 Yorumla
1 yılDaha positiefler diye okudum bende , daha neselilermis.
41 Yorumla- 1 yıl
Evet öyle diyorlar gerçekten.
Güzellik & Bakım konusunda 303 cevap paylaştı. Balık etlilerle evli olanlara sormak lazım 😬
34 Yorumla- 1 yıl
Zayıf zargana gibi kadınların tribi bitmiyormuş sürekli başı ağrıyormuş balık etli kadınlar terminatör gibiymiş 😬
- 1 yıl
Bana hak vermen ne kadar güzel 😀
Güzellik & Bakım konusunda 758 cevap paylaştı. Sarılınca mingil mingil terapi gibi geliyor zahar🤣
21 Yorumla- 1 yıl
Bilmem ki😂
- Güzellik & Bakım konusunda 1,1b cevap paylaştı.
1 yılKadın yemek yemekten konuşmaya vakit bulamadığı içindir 😂😂
21 Yorumla- 1 yıl
Olabilir 😀
Ya ne alakaa ne alaka ben zayıfım kısmetimi kapatmayın 😁
296 Yorumla- 1 yıl
Kiraz gibi kıza elma, armut filan. Az huyuna git işte. Gitmesen bağlayacaksın işi oradan djjddj
- 1 yıl
Bu çocukları eğiteceğim ben. Hepsi süt dökmüş kedi olacak evinin beyi, çocuklarının babası olacak jdjdjd
- 1 yıl
Jajdj teşbihte hata olmaz ama @Conclusion :)
- 1 yıl
Öyle bi’ olur ki aklın şaşar djdjdj
- 1 yıl
Kim gelsin, kime el atsın? Jdjdjd
- 1 yıl
@Conclusion senin acilen erkeklere destek vakfı kurman lazım
- 1 yıl
Senn el atacaksın bu erkeklerin aklını başına getirmek için @Conclusion
- 1 yıl
Ben el atacaksam ok çünkü arkadaş atsa atsa elma, armut atar gibi geldi jdjdjd
- 1 yıl
Vakıf işi yaş. Sonra erkeklerin her olayında beni hatalı bulurlar djdjdj
- 1 yıl
@Conclusion onlar hayatlarında sorumluluk almayı beceremediği için her şey de suçlu ararlar vazgeçtim sen kendi kendine iyisib
- 1 yıl
İşte inat edince ergenlik oluyor. Fikrine karşıt argüman istediğinde olgunluk oluyor. Doğru bildiğim dediğin şey deneyimlediğin kadardır ki deneyimlemediğin tonla şey var. Diğer yolları denemeden en iyi yol bildiğim yol dersen diğer yoldan seni geçerler işte djdjdj
- 1 yıl
Sorumluluk alana da kimse değer vermiyor, hiç zorlamayalım bence jdjdjd
- 1 yıl
Şimdi sıçtın. Resmen kıza şirin ayı dedin jdjdjd
- 1 yıl
@Conclusion sorumluluk alana değer verenler var ben veriyorum. Vermeyenler zekadan yoksun insanlar oluyor genelde
- 1 yıl
@Conclusion sanki sen şirin ayı dedin laf arasında 😔
- 1 yıl
Sen değer verenleri gören olarak şanslısın açıkçası. Ben o kadar şanslı olamadım ne yazık ki…
- 1 yıl
Olay bana patlatacak. @Chech iltifat üzerine çalışman gerekiyor yoksa ikimizi de yakacaksın djjjddj
- 1 yıl
@Conclusion elbet olacaksın benim böyle olduğuma bakma bende çok şey gördüm doğru insanı bulana kadar her şey yanlış dolu çevremiz
- 1 yıl
İltifatı hiç bilmiyorsun bence, resmen maço tavırlarla iltifat mı ettiğini sanıyorsun şimdi sen? Hdjdjd
- 1 yıl
Ben bulmaktan vazgeçtim zaten. Benim misyonum farklıymış jdjdjd
- 1 yıl
Evet ibre sana döndü sanki @Conclusion sjjdjdj
- 1 yıl
Neden hep kurunun yanında yaş da yanıyor? Djdjdj
- 1 yıl
@Conclusion olgun bakanlar olayları olgun karşılayan insanlar şu an popüler kültürde sevilmiyor bende öyleyim takma
- 1 yıl
Zaten yürümeye çalışma, yazdıklarını oku. Bak doğru insanı buldum diyor sen hâlâ mesaj atarsan konuşuruz ayağı yapıyorsun, yapmakssjsjsj
- 1 yıl
Ne yazık ki doğanın kanunu hep böyle olur kısa çöp uzun çöpten hakkını alır elbet hdjfj @Conclusion djjdj
- 1 yıl
20 yaşındasın daha. Sakın bana yaşımdan daha olgunum deme lütfen, yıkılırım şuraya…
- 1 yıl
@Conclusion kim nerede bulmuş doğru insanı anlamadım sjfj
- 1 yıl
Meçaç mı içtiyoçun çen? Jdjdjd
- 1 yıl
@Conclusion yaş ile akılın alakası yok benim arkadaşlarım bana abla diyo aynı yaştayız ama kafa yapısı sebebiyle abla diyorlar olgunum öyle inanıyorum şaka konusunda değil
- 1 yıl
Yoo, ben hâlâ elma ve armuttayım yani. Sen kim hadsiz kdjdj
- 1 yıl
Sana apla diyebilir miyim? Minyon Apla with Minyons jdjdjd
- 1 yıl
@Conclusion Elma armut benzetmesi beni de şaşırttı sonra anladım bundaki kafa böyle
- 1 yıl
Hanımlar ve beyler soru sahibi olarak kovmak gibi olmasın ama yeter da😂
- 1 yıl
@tıme-traveler sağol sağol kov
- 1 yıl
100 yoruma tamamlayacaktık biz onu ama neyse madem, üstü kalsın jdjdjd
- 1 yıl
100 olunca özel mesaj mı açılıyor hahahdjdjdj @Conclusion 🤣
- 1 yıl
Yok, 1 dönüm elma, 1 dönüm de armut dikili arsa kazanıyorsun. Hadi, üstü kalsın dedik. Küfür yemeyelim gece gece djdjd
Yani balık etli diye mutlu edecek değil ikisi anlayışlı ve kadın cilveli ise zaten mutlu eder kocasını balık etliymis kiloluymus zayifmis hiç fark etmez ne kilolu gördüm kocası ile mutlu ne balık etli gördüm kavgası bitmeyen.
10 Yorumla
1 yılAraştırmayı yapan kişilerin hayatlarına bi bakmalı reis
11 Yorumla- 1 yıl
Bilim yalan söylemez😬
1 yılKorkudan mutlu görünüyorlardır kanka. Şöyle bi kadının üstüne çıkıp sana dayak attığını düşünsene :D
11 Yorumla- 1 yıl
O iş sıkıntılı😀
Gizli Üye(25-29)1 yılHerkesin bünyesi metabolizması farklı yaratılmıştır. İnsanları kategorileştirip durmasanız. Kaslı göğse geniş omza dokunmanın verdiği heyecanı hiçbir şey vermez ona bakılırsa 🙄 biz de mi açık olalım illa
43 Yorumla
Cevap sahibi1 yılSeçme şansı olmayan özelliklerle insanları ayırmanızı düşük zekaya bağlıyorum
Cevap sahibi1 yılBalıketli kadın poposunu kaldırana kadar biz üsküdarı 3 kez 4 kez fethederiz 😂
Cevap sahibi1 yılAyrıca doğru olsa Victoria Secret mankenlerini ağzı açık izlemezler 😂
- Güzellik & Bakım konusunda 490 cevap paylaştı.
1 yılO kilolu değil obez. Bari uygun bir görsel koysaydın. Araştırmayı okumalıyım ve ne evliyim ne de kilolu. Ayrıca bunu çevremde gözlemleme fırsatım da olmadı. Bir şey diyemeyeceğim bu konuda.
20 Yorumla
1 yılŞimdi o resimdeki kız gibi eşi olanın evinde bayram var demektir. Ama kadın olsun erkek olsun genetik fiziksel standartlarimiz malum... Tombala meselesi vesselam :)))
11 Yorumla- 1 yıl
Resimden kastım araba içindeki kız... Konu içindeki pijamalı balina değil 😳
Güzellik & Bakım konusunda 910 cevap paylaştı. Bence alakası yoktur, hem fiziği hem yüz güzelliğine bakıyor fit birini beğenirse evlenenler var. Erkekler kadınlara fiziği kadınlar erkeklere duygusallığını bakar.
10 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 1b cevap paylaştı. Hiç duymadım da olabilirler ya bu sadece buna bağlı olduğunu düşünmüyorum bu aşk ile sevgi ile olan bir şey
20 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 1,2b cevap paylaştı. Alakası yok iyi insana rastlarsan eğer her türlü o aşk hem mutlu olur hem de huzurlu
30 Yorumla
1 yılBirader balık et sevmem zayifta boya göre normal kiloda olması lazım neyse bu fotodaki balık değil su aygırı aq
10 Yorumla
1 yılGörseldeki kadın obez bir kadın balık etli kadın benim gibi olur bilmiyorum nedenini ne söylesem yalan olur
10 Yorumla
1 yılNiye acaba balık eti malum omega 3 ondsn mı🤔 görseldeki balina buarada balık etli kadın normal kilosundan 5kg fazla olur
10 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 341 cevap paylaştı. Balık etliden kastınız balina etli galiba. Zira fotoğraftaki balık etli değil.
Araştırmalar doğrudur herhâlde bilmiyorum10 Yorumla
1 yılBazıları etli ele avuca gelen seviyordur 🤣
Çokta balık etli olmasına gerek yok. Azıcık olsun yeter.
10 Yorumla
1 yılDaha işveli oluyorlar ondandır. Ama evet bencede 😂😂😂
20 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 458 cevap paylaştı. yanimutluluk metre mi varmıs ben mi bilmiyorum
10 YorumlaGörseldeki kadında tam balık etli dimiii😂😂
10 Yorumla
1 yıltam tersi kendinden kilolu biriyle evlenen kadınlar mutlu oluyormuş kimse o erkeklere bakmadığı için
10 Yorumla‼️Evet doğru resimdeki kadın tamda hayalimdeki gibi bi de beyaz tenli olsun tamam oh kebap‼️
10 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 678 cevap paylaştı.
1 yılKilo ile alakalı bir mutluluk söz konusu değildir diyorum))
10 Yorumla
1 yılZannetmiyorum ama baliketli hafif olmalı görseldeki gibi değil
10 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 1,4b cevap paylaştı. Hem güler yüzlü okuyorlar hem de her dediğini yapıyorlar 🤭 o yüzden olabilir
10 Yorumla
1 yılBalık etli kadınla evli olmadığım için bilemiyorum.
11 Yorumla- 1 yıl
Çok mantıklı
1 yılNasıl bir balık türü olduğuyla çok ilgili bence. Zira balina da var hamsi de var 😜😍
10 Yorumla
1 yılKadının da fit olması gerekiyor obez sınırında olamaz. Mutlulukla da hiç bir ilgisi yok..
10 Yorumla
1 yılBenim balık etli anlayışım fotoğraftakinden farklı ya 😃
10 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 559 cevap paylaştı.
1 yılYok artık daha neler ama hafif balık etli olabilir tercihen
10 Yorumla
1 yılNeşeli sempatik oluyorlar sanırım kasmıyorlar ondan olsa gerek
10 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 2,6b cevap paylaştı. Doğrudur sarılınca kışın yorgana sarılmış gibi olurdur
10 YorumlaDüzgün bir insan olsun da balık etli mi ince belli mi obez mi fark etmez günümüzdeki bir çok insan karakter açısından iyi değil , balıketli sevgilim mesela beni aldatmıştı örneğin.
20 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılBalık etli olabilir ama balina istemiyoruz.
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılNedeni hayatı takmaması ve erkekler yemek yemeği sevdiğinden bence 😂
10 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 859 cevap paylaştı.
1 yılBu kadın balık etli değil ki ama evet balık et iyidir
11 Yorumla Benim eski kız arkadaşım 155cm/80kg civarıydı ayrıldığımız da. Ben şu an pasif ağırlıklı bisrksüelim. Balık et seven insandım ama artık fit vücutları daha çok seviyorum :)
10 Yorumla
1 yılBalık etli göremiyorum resimde balina görüyorum bildiğin
40 Yorumla
1 yılaraştırma şişman şakası gibi olmuş😀
22 Yorumla- 1 yıl
İsviçreli bilim adamları yalan söylemez😬
- 1 yıl
niye söylemesinler
1 yılYalnız fotoğraftaki baliketli değil morbit obez.
12 Yorumla- 1 yıl
Bence balık🙄.
- 1 yıl
Gerçi balina da bir balıktır, doğru. Haklısın.
Güzellik & Bakım konusunda 2,6b cevap paylaştı. Kolpadan bir araştırma olmuş bu 😄
12 Yorumla- 1 yıl
İsviçreli bilim insanları🙄
1 yılBu balık değil orkinos
11 Yorumla- 1 yıl
Oda balık değilmi😀
Salın artik su kilolu kadinlari ya herkes istediğiyle mutluu
20 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 823 cevap paylaştı. Geneli böyle ise doğru olabilir.
20 YorumlaAraştırmayı balık etli birisi yapmış herhalde
21 Yorumla- 1 yıl
Ya ama öyle sankisi jsjsjddj
- Güzellik & Bakım konusunda 1,2b cevap paylaştı.
s 1 yılEşime sormak lazım skdksk
30 Yorumla
1 yılSonradan balinaya dönmezse mümkündür😂😂😂
20 Yorumla
1 yılErkeklerin mutluluğu umurumda değil
24 Yorumla- 1 yıl
İnsanların mutluluğu umrumda değil
- 1 yıl
Kadınlar ve çocuklar mutlu olsın
- 1 yıl
Çocuklar ve hayvanlar mutlu olsun. Sonra o çocuklar güzel ve doğru birer kadın ve erkek olsunlar ve hepsi canlılara değer versinler. Onların çocukları da bu değerlerle büyüsünler ve ne kadına şiddeti, ne ölümleri, ne savaşları, ne de hayvanlara yapılan işkenceleri konuşmayalım artık. Konuşmaya devam edeceksek de tüm insanlar ölsün
- 1 yıl
Harika temenni Con 👍🏻
Güzellik & Bakım konusunda 779 cevap paylaştı. Görseldeki kadın balık eti geçmiş ama😅
21 Yorumla- 1 yıl
Harbiden cok. gecmis :) neyseki onlem almak iydiir
- Güzellik & Bakım konusunda 2,2b cevap paylaştı.
1 yılBence de doğru.. 😂😂
20 Yorumla Fotodaki pek balık etli değil sanki :D
24 Yorumla- 1 yıl
Kilolu o 😅
- 1 yıl
Bir tık sonra o bolum olur yav 😂
- 1 yıl
Balık etli kadınlarda kendi minvalinde ölçülendiriliyor bunlara plus b deniyor dikkat edersen kadındaki yağ oranı az eti sıkı ve kemikleri iri yapılı
1 yılÇoğunluk için galiba evet
10 Yorumlagerçek balık et bu değil
10 YorumlaYalnız resimdeki balıketli değil obezite hastası
10 YorumlaBaliketli demis ama sisman resmi var garip
10 Yorumla- Devamını Gör (47)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 