Dış görünüş mevzusu olmasa dünya daha güzel olmaz mıydı?

Bugün beni istemeyen benim çok sevdiğim kişi yazdı. Onunla 8 aydır konuşmuyorum. Bana hiç çirkinsin demedi ama hep ilgilendiği kızları biliyorum güzellik algısına uygunlar... Bugün durduk yere nasılsın yazdı. Ben de iyiyim neden yazdın, dedim. Merak ettim, yazdı. İçimden geçeni söylemek istedim ve söyledim. Dedim ki biz seninle uygun değiliz, bil bakalım niçin? Kendi fotoğrafımı attım doğal filtresiz boydan... dış görünüş olarak uygun değiliz yazdım. Sonra da güzel bir arkadaşımın boydan resmini attım. Böyle olsaydım olurdu. Bir şey demedi. Ben de herkesin bildiği şeyler artık yazma. Ben konuşmamaya alıştım, yazdım. Tamam yazdı. Sonra da engelledim. Kimse gerçeği konuşmasa da bu bazı insanlar için büyük bir sorun... En çok da kızlar için. Liseden beri benzer duyguları hep hissettim. İnsanlar moral vermek için birkaç güzel şey derler ama özünde bu konu değişmez. Bazı insanların kaderi ve çok yorucu. Bini da paylaşmak istedim.

Güncellemeler
1 yıl
Teşekkür ederim yorumlar için
Güncellemeler
1 yıl
Bugün artık bu sevdiğim kişiyle ilgili konuyu kapatmaya biraz daha yaklaştım. Hayat işte. Yaşım da 30 olacak yakında. 40 ve 50 ömür geçiyor. Hayırlısı
Dış görünüş mevzusu olmasa dünya daha güzel olmaz mıydı?
Cevapla