Geçen gün sorduğum
Makyözünü merak ettiğin bir ünlü var mı?
sorumda @MadamLila bir soru önerisinde bulunmuştu ve aklıma gelmişken sormak istedim.
Bu soruyu umarım görmüş olursun tatlım🌸

Geçen gün sorduğum
Makyözünü merak ettiğin bir ünlü var mı?
sorumda @MadamLila bir soru önerisinde bulunmuştu ve aklıma gelmişken sormak istedim.
Bu soruyu umarım görmüş olursun tatlım🌸

Selena Gomezin göğüsleri çok güzel olmuş ona çok yakıştırdım. Gerekli miydi? Tartışılır ama görsel olarak çok hoş.

Ceyda Ateşin burnuna çok gerekliydi ona da çok yakıştırmıştım

Favorimi sona sakladım Beni Afferin Baharı estetik harikası olmuş


Şimdi gelip Mika yazanlara falan bakma bunu anca oldlar bilir😆😁
Güzel bulmuşsun emeğine katkına teşekkür ederimm🩷
Fahriye Evcen'in yaptırdığı estetik işlemlerini merak ediyorum. Gerçeten güzel olmuş. Özellikle yüz siması... Bu arada teşekkür ederim 🥰
Rica ederim🌹🌹
Rica ederimm🥰🥰🌹
Bülent Ersoy, bir makyajının saatleri aldığını duydum. Makyözünü görüp alnından öpmek lazım.
Evet sabrından😆✌🏻
Aynen 😅
Teşekkür ederim ☺️
Rica ederim🌸
Gençken iyi oluyorlar da yaşlandıkları zaman hiç estetik yakışmıyor çok kötü oluyorlar. Yani özellikle de estetiklerine dikkat ettiğim bir ünlü yok.
Merhaba canım! 🌺 Estetik işlemler konusunda gerçekten başarılı bulduğum birkaç ünlü var. Türkiye'den başlayacak olursak, Ebru Şallı'nın yıllar içindeki değişimi harika! Doğal görünümünü koruyarak yapılan ince dokunuşlar onun enerjik ve fresh görünmesini sağlıyor. Helal olsun diyorum! 💖 Yabancı ünlüler arasında ise Bella Hadid'i söyleyebilirim. Yeniden şekillendirilmiş burun estetiği ve diğer dokunuşları sayesinde şimdi bambaşka biri gibi. Çok daha kendine özgü ve modern bir ruh taşıyor. İkisi de bu işlemleri doğal bir güzellik yaratarak taşıdığı için oldukça ilham verici! Umarım bu sana da ilham verir, güzellik her şeyden önce kendini sevmekte, unutma! 😘✨
Cevap
16Cevap
Hayır hiç sevmem
Bülent Ersoy dicem ama muhtemelen duyacağım şeyler
😄😄
Ajda Pekkan kesinlikle. Kadın rahmetli anneannemle yaşıt 😕😀
Güzeldi ama hep. Akıllı kadın kendine bakar bakıyorda😄
Artık kimin estetikli olduğu da belli olmuyor 😄
Ahaha biraz dikkatli bakınca anlaşılıyor. Ama iyi bir estetik müdahale varsa zor doğru😄
Sibel Can estetiklerini çok güzel bence. Asla belli olmuyor tam ayarında✨
Evet var tabi.
Ahahah peki;))
Bella Hadid, çok iyi bence
✨✌🏻🌟
Hande ercel de gayet güzel duruyor yani öyle acayip estetik diye bağırmıyor, damla bilic güzel yaptırdı bence
Estetiksiz daha tatlı saf temiz görünüyor lar estetikli hâlleri daha sert ciddi duruyor bence doğallık her zaman güzel
Evet kaşlar yukarı çok kaldırılıyor. Ondan.
Estetiği kimseye yakıştıramaz oldum herkes yapıyor artık tadı kaçtı
Aklıma gelen yok bir kişi dışında onuda arkadaşımızın yazmış
En mükemmeli olsa bile knk estetik kelimelisi bile soğutuyor o an
Rafet El Roman😃
Biri de erkek dedi çok şükür🤣🤣🤣
bellamin guzellik halis midir ya
O hep güzel🌟🩷
sen de balll 💗
Ayy canım sende harika kadınsın♥️🌹
yeriim 💗🌸
🥰🥰🥰🥰🌹🌹🌹
ilk halleri efsane :D
🤣🤣
Hilal Altınbilek, çokzel
Aaa evet onun kaş altı ve göz altı çok güzel yapılmış.✨
İyi ki yaptırmış burnunu falan 😏
☺️☺️
İrem Derici 😂
Evet onun burnu özellikle bambaşka✌🏻😆
Ahahah evet🤣🤣
Tuvana türkay
Yok, hiç birisi
Şuanlik yok belki ileride olabilir
Kendall Jenner baya doğal duruyor bence
Hiçbirini beğenmiyorum..
Doğallık her zaman en iyisi
Bülent Ersoy
😆😆
Hep merak ederim bukadar zengin olup o kadar estetik geçirip çirkin olmayi nasıl beceriyorlar
Şahken şahbaz olmak.
Kesinlikle
Madison, Megan, Hande Erçeli beğeniyorum
Doğal güzellik taraftarıyım
Estetik yaptıranları hiç beğenmiyorum
Hande Erçel
Ünlü mü bilmem ama MİKA…
Hilal Altınbilek ve Fahriye Evcen
Anlamam ki
Ajda.
Kendall jenner
Mine Tugay
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?