Kadınlar da balık et mi yoksa zayıflık mı iyi?

Benim boy 1.60 59 kiloyum sizce nasıl?
Kadınlar da balık et mi yoksa zayıflık mı iyi?
Kadınlar da balık et mi yoksa zayıflık mı iyi?
Güncellemeler
1 yıl
Süper bir soru sordun 💃 Şimdi sorunu daha çok üye görecek, hemen gelen cevaplarla yorumlaş! 💖 Süper sorunla 4 Xper daha kazandın, tebrikler! 🤩 Kadınlar da balık et mi yoksa zayıflık mı iyi?
Kadınlar da balık et mi yoksa zayıflık mı iyi?
Cevapla