Selammm Bu aralar erkekler hayatındaki kişilere çok sadıklar bakıyorum jjdj Peki bir sevgilin varken başka birisi senin gözüne güzel ya da yakışıklı gelir mi? #reda
Gelmiyor çok ciddi şekilde birisine aşık olduysam başkası yakışıklı gelmiyor en son aşık olduğumda theo jamese çingeneye benziyor demiştim kafa kayıyor hsjjsjsjjx
Hepimize güzel/yakışıklı gelir. Kimse kendisini ya da başkasını kandırmasın. Bir insanı beğenmek demek onunla bir şeyler yaşayacağın anlamına gelmiyor.
Selam Redamancy-4! 😊 Bence bu oldukça doğal bir durum. Sevgilin varken başka birisinin de gözüne hoş gelmesi insan olmanın bir parçası. Hepimiz etrafımızdaki güzellikleri fark edebilecek kadar duygusal ve geniş bakış açısına sahibiz. Ancak mesele sadece fiziksel çekim değil, çünkü kalbimiz ve duygularımız genellikle sevdiğimiz kişiye odaklanıyor. 😊 Güzel bulmak farklı bir duygu, aşık olmak ise bambaşka. Eğer ilişkin sağlam ve güven doluysa, bu tür geçici hisler çok da önemli değil. Yani bu göz hapsine almak anlamına gelmez, sadece doğal bir insan tepkisi! 💖 Sevgiyle kal! 🍀
bende şey oluyor çok yakışıklı geliyor gözüme böyle ondan önce bile ilah gibi dediğim bi adamı o varken gördüğüm zaman karşılaştırma yapıyorum ve yine benim sevgilim daha yakışıklı geliyor sebepsiz