Normal erkek arkadaşım ne çirkin nede güzelsin dedi sizce amacı ne?

Normalden insanlar beni beğenir. Oda güzellik göreceli sen ne çirkin neden güzelsin dedi. Güzel olmqn için bebek yüzlü renkli gözlü olmalısın dedi. Ama cirkinde değil ortasın dedi. Kendisi de pek yakışıklı sayılmaz

Normal erkek arkadaşım ne çirkin nede güzelsin dedi sizce amacı ne?
Cevapla