Ağda yapınca kollarım bacaklarım alerji olmuş gibi cok acıyo ve kötü görünüyor?

Kollarımı ve bacaklarımın üst kısmını neyle hangi agdayla alsam benek benek oluyo aşırı acıyor elbise bile değdiremiyorum ve çok kötü görünüyor birisi görünce çok utanıyorum tüy dökücü jilet vs asla kullanmadım istemiyorum bunun geçmesinin bi yolu var mı pazartesi doktora gideceğim boşuna gitmek istemiyorum?
Ağda yapınca kollarım bacaklarım alerji olmuş gibi cok acıyo ve kötü görünüyor?
Cevapla