Benim bir arkadaşım var 26 yaşında çok çok güzel bir kız yani böyle manken gibi voleybolcu fiziği yüzü gözleri birlikte olduğu çocuk cezaevinden çıktı madde kullandı bilmiyorum da madde kullanmıştır yani hapse girdi çıktı bıçak taşıyor silah taşıyor böyle bir çocukla birlikte çocuk da bundan on yaş büyük düşün öyle bir çocuk yakışıklı da değil hatta öyle bir çocuk taş gibi kıza sahip o kız istediği gibi onunla onunla öpüşüyor sevişiyor takılıyor mesela ama kızlar elbette her zaman kızlar asla ve asla onları seven onlara ilgi duy erkeklerle olmaz kötü erkeklerle olur ser
kimsenin kimseyi tanımaya vakti yok.. öyle olunca güzel kız yakışıklı erkek ikileminde ilişkiler ilerletilmeye çalışılıyor.. finalde böyle kısa yollara gidilerek cümleler kuruluyor..
birini gerçekten tanımak ve fos çıktığını görünce ayrılamamak.. çünkü onu tanırken umut vermiş olmak ve ilişkiye aslında tam da bu aşamada başlamış olmak.. bakın bunlar gerçekten ciddi sıkıntılı durumlar..
Hayır ama genelde birisi yakışıklıysa genelde aşağılık kompleksli (çoğu insanlar) kişiler tarafından dışlanır hakaret yer Buda onları kötü kişilikli olmaya şter biraz
Böyle olduğunu düşünmüyorum ya herhalde işte yakışıklı dikkat çekiyor o yüzden egosu vardır ve işte şımarık davranır o yüzden diye deniyor ama sanmam. Ha vardır illa ki öyle insanlar ama bütün yakışıklı erkeklere bu yaftayı vurmak saçma olur
Yok öyle bir şey. Çirkinlerde bu kötülük özgüveni daha fazla.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
1 yıl
Bana yakışıklılar daha iyi insan gibi geliyor biraz tipe önem veririm yakışıklı erkekleri ve güzel bayanlari daha çok severim ve daha iyi insan olduklarını düşünürüm.
1
1 Yorumla
Cevap sahibi
1 yıl
En azından eli yüzü düzgün olmalı insanın, bazı insanlar var Şeytan ligi yüzüne vuruyor Mesela katilerin tecavuzculerin tipine baktığında o seytanligi görüyorsun