Aşırı tipsizim, kiloluyum, özgüven problemim var, kızlarla konuşamıyorum nasıl bişey bu?

Merhaba. Başlıktan gördüğünüz gibi leş gibi bir varlığım var hiç iyi bir yönüm yok bulamazsınız yani. Köyde duruyoruz spor salonu, spor aletleri gibi bir imkan yok yani. Bir bilgisayarım var evde league of legends oynuyorum genelde. Bakım yapmaya çalışıyorum elimden geldiğince ama olmuyor işte bu pis simetrik olmayan hiçbir şekilde değişmeyen aşağılık ırk gibi suratıma işlemiyor. Birtek ben böyle düşünmüyorum bu arada direk yüzüme tipsizsin malsın eşşeğe benziyon falan diyen de var. Sonra bir arkadaşım var okuldan aşırı sosyal kızlarla haşır neşir falan işte sıra arkadaşıyız hep notlaşıyorlar birbirleriyle birlikte takılıyorlar sonra bu kızlardan birisi geldi merhaba kanka olalım mı dedi nasıl desem anlatamıyorum o hissi elim kolum bağlanmış gibi oldum ne yapacağımı bilemedim sonra olur dedim kantine indik falan o soruyor ben söylüyorum işte ama o konuşmasa ben hiç konuşamam yani bu sadece kızlarla konuşurken oluyor. Nasıl düzelcem ben öneriniz var mı?

Aşırı tipsizim, kiloluyum, özgüven problemim var, kızlarla konuşamıyorum nasıl bişey bu?
Cevapla