Her yerde güzel kızlar varken bizim gibi normal tipleri gerçekten severler mi?

merhaba Şu an farkındaysanız genel olarak kızların çoğunluğu çok güzel ve bakımlı, burunları estetikle ve bebek gibi yüzleri var, genellikle 160-170 arasında ve kiloları 50-55 civarı. yani bu anlattıgım kızlar şu an her yerdeler ve ulaşılabilirler. Peki biz böyle olmayan kızlar gerçekten seviliyor muyuzdur? şu an oturdum bunu düşünüyorum. Benim sevgilim var gayette yakısıklı ama bu kızlar varken beni nasıl seçti ve beni gerçekten seviyor mu? Ya da diğer kızları görüp şöyle mi diyor - ulan ne kızlar var beee, benimkide güzel ama bunlar kadar değil, ama iyi kız yine de idare edicez elimizdekiyle... falann bu tarz şeyler mi söylüyordur içinden?

Her yerde güzel kızlar varken bizim gibi normal tipleri gerçekten severler mi?
Cevapla