Makyaj günlük rutinimizin bir parçası. Bazen cildin nefes alması için makyaj yapmamak da gerekiyor. Pekii makyaj yapmadığınızda nasıl hissediyorsunuz?

Makyaj günlük rutinimizin bir parçası. Bazen cildin nefes alması için makyaj yapmamak da gerekiyor. Pekii makyaj yapmadığınızda nasıl hissediyorsunuz?

Evdeysem hiç bir şey hissetmiyorum ama atıyorum arkadaşımla buluşucaksam ya da gezmeye gidiyorsam bir ruj bile sürmediysem kendimi kötü hissediyorum ister istemez ben çok makyaj yapan biri değilim ama ufak dokunuşlar yapmayı seviyorum bir zahmet onlar da olsun.
Cevap
2Cevap
ben normal hissediyorum.
Özel günler haricinde makyaj yapmıyorum. Makyaj yaptığım zaman yüzümde ağırlık hissediyorum ben.
Yapmıyorum iyi hissediyorum
Ben zaten makyaj yapmadığım için alışkınım
Kötü hissediyorum
makyajsız :D
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?