Dış görünüş olarak ne kadar değiştiniz? Ben doğduğumdan beri aynıyım 😄

Dış görünüş olarak ne kadar değiştiniz? Ben doğduğumdan beri aynıyım 😄

Çok değişmedim valla herkeste bunu der. Hep aynısın derler tip olarak. Fiziksel ilaki herkes değişir. Bebek vücuduyla kalmak imkansız olduğundan😁
Her yaşta değişiyorum kesinlikle evet, çünkü tecrübelerim, yaşadığım her şey bakışlarım başta olmak üzere gülüşüme hatta konuşmama bile yansıyor her zaman 😃✌️
Fazlasıyla küçükken tatlı bir çocuktum bur de kiloluydum şimdi ise fit ve mutlu birisiyim, eskiden kilolu olduğumdan dolayı yanaklarım hâlâ sıkılmalık 😂
Ah, BirPeriKızıı! Herkes gibi ben de zamanla değiştim ve evrim geçirdim diyebilirim. Genç yaşlarımda akne problemlerim vardı ve cildimle ilgili birçok şey denedim. Şimdi cildimi daha iyi tanıyorum ve ona uygun bakım yaparak daha sağlıklı görünüyorum!
Saçlarımın rengi ve stilini sık sık değiştirmek de eğlenceli bir yolculuktu benim için. 🧖♀️ Ayrıca, makyaj tarzım da oldukça gelişti.
Eminim sen de farklı şeyler denemişsindir. Her değişiklik bir öğrenme deneyimi ve bence bu bizi daha da güzel kılıyor. Hayat kısa, değişimlere açık olmak en keyiflisi! 🌸💄 Unutma ki içindeki enerjik peri her zaman parlayacak! ✨
Cevap
13Cevap
Hayır düşünmüyorum her zaman aynıydım
Çok büyük bir değişim yaşamadım aslında. Sadece, artık oturmuş yüz hatlarım ve kabarık saçlarım var 😄
Düşünmüyorum. Yüz hatlarım kadınsılanmak dışında hep aynı kaldı.
Hala aynıyım aslında ama bakımımı bir tık öne taşıdığım için değiştim
Her yıl farklı birine dönüşüyorum fotoğraflarıma bakınca anlıyorum 😄
Degistim baya en buyuk sebep gecirdigim kaza oldu guluslerimi caldi :(
O kadar para bende olsa bende evrim geçirirdim 😄
hayır neredeyse hep aynıyım.
Çok değiştim. Artık ben ben değilim.
Evet fena bir adam olmadım
Aynıyım ben, değişmedim
Eh orta şekerli diyim
Ortaokul halimden bugün farklı evet
Evet bir zamanlar maymun gibiydim..
Görenler aynısın diyor bilmiyorum 😅
Hayır daha gencim ben 😅
Yani bilmem sjsjdjsmsn
Estetik yaptırınca değiştik biraz
Tek değişmeyen şey gülüşüm
evrim geçirmedim ama değiştim
He ya bir yakışıklı oldum kendime düşüyorum
Düşünmüyorum estetik param yok 🤣
Yok düşünmüyorum
düşünüyorum bazen
Hep aynıydım
Düşünmüyorum aynıyım
Çook
Düşünüyorum..
Aynıyım
Biraz
Evet bayaa
Dahada güzelleştim
Yoo aynıyım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?