Cilt Bakım Sabah cildinizi hangi sabunla yıkıyorsunuz? Bravehrart Takip Et Master Yaş: 24 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 25 Yapay Zekaya Sor Dove sabun diğer sabunlardan daha iyi olduğunu söylüyorum.#Güzellik Sırrı 😃 Güncellemeler1 yıl Yanlış yazdım şaka gibi.. 🙄🙄 Güncellemeler1 yıl Süper soru.. Sabah cildinizi hangi sabunla yıkıyorsunuz? Cevapla Sabun Soruları Beğen Paylaş Takip Et 7 kişi beğendi
nordun_gadasi Takip Et FenomenEfsane Yaş: 36 1 yıl Cilt Bakım konusunda 14,4b cevap paylaştı. Genelde sadece su tercih ediyorum gadası 1 0 Yorumla
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% 1 yıl Cilt Bakım konusunda 47,3b cevap paylaştı. ben su ile yıkarım sadece 1 0 Yorumla
Biscolatagirl Takip Et FenomenMaster Yaş: 26 1 yıl Sabun değil yüz temizleme jeliyle yıkıyorum. 2 0 Yorumla
Edameda06 Takip Et FenomenMaster Yaş: 34 1 yıl Harems Argan yağlı ama sabunla her gün yıkamam. Yüz yıkama jeli ile yıkarım 1 0 Yorumla
Kim-Bilir-Belkidee Takip Et Master Yaş: 31 , eic 100% 1 yıl Merhaba,Sıvı sabun tercih ediyoruz, A101 den alıyoruz! 😂 1 24 Yorumla Bravehrart 1 yıl Hangi marka? 😂😂 Yorumla Kim-Bilir-Belkidee 1 yıl En son tam olarak bunu aldım bir hafta önce filan 😅Profildeki kimdi acaba 😅Ve sen ne kullanıyorsun Cesur Yürek 😅kitap ne oldu bitti mi? Okuyamadan kaldırdın anasını satiym yayından ejddj Yorumla Bravehrart 1 yıl Vay anasını sayın seyirciler 🙄🙄 Yorumla Bravehrart 1 yıl Ben yapay zeka Maria nasıl yardımcı olabilirim? Yorumla Kim-Bilir-Belkidee 1 yıl Gıcıklık yapma 😅 niye cevap vermiyorsun ya vicdansız kafan çok güzel 😅Çok beğendim ama hemen yok oldu 😅https://m.youtube.com/shorts/dZOLzRJ18so Yorumla Bravehrart 1 yıl 😂😂 Yorumla Bravehrart 1 yıl Bana vicdansız diyor ya..Benim fotoğrafım değil bu yapay y.. 😂😂 Yorumla Kim-Bilir-Belkidee 1 yıl Ben az önce beyaz tenli yeşil gözlü bir kız gördüm ama 😅Az önce farklı değil miydi 😅nur yüzlü melek yüzlü filan Zaten gerçek olamayacak kadar güzeldi Mariaaa 😅Kitabı bitir de okuyayım 😅Bu sen değilsin biliyorum ama az önce farklı biri vardı sanki ya hayal mi gördüm acep 😅 Yorumla Bravehrart 1 yıl Doğru gördün ama biraz gözleri şaşı gibiydi.. 😂😂 Yorumla Kim-Bilir-Belkidee 1 yıl Hiç alakası yok saf ve masum duru bir güzellik vardı 😅güneş gibi erken battı 😂ulan dedim başkasını mı gördüm acaba ama özellikle bakmıştım yani sjsdj Yorumla Bravehrart 1 yıl Hayaller aşk gerçekler yapay zeka.. 😂😂😂 Yorumla Bravehrart 1 yıl Çal oradan bir arabesk, yak bir sigara ohh miss 😂😂😂 Yorumla Kim-Bilir-Belkidee 1 yıl Aşk harici hayalim olmadı ki Mariaa 😅Gerçeklerin de canı cehenneme 😅 İnsanların yapay duygularındansa yapay zeka daha iyi valla 😅Düz olur mantıklı olur yani aşko kuşko hep güzel şeyler söylüyor ve mantıklı 😅insandan akıllı 😂Olur şimdi yaktım 😅Çalışıyorum anca geldim 😅Rafet el roman https://youtu.be/YG2jC669Rt0?si=T2HhynbIaZGY_G6pEski ama güzel parça yapıştır 😅 Yorumla Bravehrart 1 yıl Tebrik ederim 😂😂 Yorumla Kim-Bilir-Belkidee 1 yıl Ben de seni Maria ah Maria Manolya daha güzel ya Maria nereden çıktı 😂 Yorumla Bravehrart 1 yıl Manolya kim bea? 😂😂 Yorumla Bravehrart 1 yıl Kendimi insansı robot Sophia gibi hissediyorum.. 😂 Yorumla Kim-Bilir-Belkidee 1 yıl Mesela bu şarkıda ki manolya https://m.youtube.com/shorts/sd3cF6c9Kj4Aslında aklıma ilk gelen bu şarkıydı m.youtube.com/watchOlur olur çok güzel hissediyorsun devam 😂Robot sevgili vardi ayem not robot çok güzel aşk Kore İzledin mi Sophia 😂 Yorumla Bravehrart 1 yıl İzlemedim.. Yorumla Kim-Bilir-Belkidee 1 yıl İzlemezsen izleme.. Yorumla Bravehrart 1 yıl Ne bağırıyorsun ya 😂😂 Yorumla Kim-Bilir-Belkidee 1 yıl Sen gülücük atmayınca ben de öyle hissediyorum 😅😅 Estağfurullah çok güzel aksiyonlu aşk da var Kore 😅 istersen senin kitap ne alemde idi? Kitabınla ilgilen mutlu son olursa iyi olur Yorumla Bravehrart 1 yıl Mutlu son olmazsa olmazım.. 😂😂 Yorumla Kim-Bilir-Belkidee 1 yıl Benim de benim de ama ben mutlu bir sonsuzluk hayal ediyorum 😅 gelecek için olacaksa mutlu sonsuzluk anın tadını sevmiyorum 😅Ya hep ya hiç filan djdjd Yorumla
u Aybuke6 Takip Et Master Yaş: 31 , eic 100% 1 yıl Cilt Bakım konusunda 779 cevap paylaştı. Temizleme jeli kullanıyorum. Sabun yüz için iyi değilmiş 1 2 Yorumla u Aybuke6 1 yıl Nem dengesini mi ne bozuyormuş Yorumla Bravehrart 1 yıl Herhalde.. Yorumla
GodOfWarAres Takip Et Guru Yaş: 29 , eic 100% 1 yıl siz cildinizi sabunla mı yıkıyorsunuz sşdlkslşdhksd 1 4 Yorumla Bravehrart 1 yıl Yüz diyecektim yanlış olmuş.. 🙄 Yorumla GodOfWarAres 1 yıl yüzünüzü de olur aynı soruyla :D Yorumla Bravehrart 1 yıl Onu yazacaktım yanlış yazmışım.. 😂😂 Yorumla GodOfWarAres 1 yıl neyse just kireçli su no sabun :D Yorumla
Alcyone__ Takip Et Guru Yaş: 102 , eic 100% 1 yıl Sabunla yıkamam yüzümü.. PH dengesi bozulur.. Aşırı derecede kurutuyor yüzü.. Doğal içerikli yüz temizleme jeli ve yağ kullanıyorum.. 1 0 Yorumla
ÖMERBORABALAMİR1 Takip Et Guru Yaş: 34 , eic 100% 1 yıl Her zaman dov asla değişmez Kokusu ve nemi çok iyi 😂 1 0 Yorumla
pembikellerr Takip Et Bilge Yaş: 33 , eic 97% 1 yıl Temizleme jeli genelde. Bazen doğal sabunlar kullanırım zencefilli prınc özlü felan 1 0 Yorumla
AliceMixfield Takip Et Master Yaş: 26 , eic 100% 1 yıl Cilt Bakım konusunda 1,7b cevap paylaştı. Sabunla yıkamıyorum ciddi bir kuruluk yapıyor. Köpük temizleyiciler kullanıtorum 1 0 Yorumla
merakettimmişte Takip Et Master Yaş: 37 , eic 99% 1 yıl cildimi sabun ile hiç yıkamam asidik olarak bu cildimi mahveder 1 0 Yorumla
sedefffinci Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 100% 1 yıl Resimdeki sabun ya da Dove’nin sade sabunuyla değişiyor 1 0 Yorumla
MrConfused Takip Et Master Yaş: 38 , eic 42% 1 yıl Cilt Bakım konusunda 932 cevap paylaştı. Su saylanmaz mı 😂 1 3 Yorumla Bravehrart 1 yıl Ne? Yorumla MrConfused 1 yıl Sabun yok yani sadece su 😇 Yorumla Bravehrart 1 yıl Olabilir.. Yorumla
paradise14 Takip Et Xper 5 Yaş: 27 1 yıl Yves Rocher aynı Sefa sabunu kesinlikle en güzeli en kurutmayanı o 1 0 Yorumla
MekanınSahibiHande Takip Et Master Yaş: 28 , eic 100% 1 yıl Bebek şampuanıyla yıkıyorum 😂 1 0 Yorumla
u Bihteeerrr Takip Et Master Yaş: 35 , eic 100% 1 yıl Cilt Bakım konusunda 757 cevap paylaştı. Salistik asit içeren yüz temizleme jeliyle. 👌 1 0 Yorumla
SülfürükAsit Takip Et Master Yaş: 38 , eic 100% 1 yıl Şu an Duru sabun var yeşil renkli bişey 1 0 Yorumla
Yamaal Takip Et Master Yaş: 20 , eic 100% 1 yıl Cilt Bakım konusunda 969 cevap paylaştı. Kömür sabunu ile 😅😅😂 1 0 Yorumla
AslanDogan34 Takip Et Xper 7 Yaş: 38 , eic 100% 1 yıl Ama sadece sabunu güzel şampuanı çok kötü 1 0 Yorumla
Renalzey Takip Et Guru Yaş: 27 , eic 88% 1 yıl Cilt Bakım konusunda 387 cevap paylaştı. Hacı şakir 1 4 Yorumla Renalzey 1 yıl Ya da Arap sabunu Yorumla Bravehrart 1 yıl Cilde zarar vermiyor mu? Yorumla Renalzey 1 yıl Yooo gaymak gibi ediveyo Yorumla Bravehrart 1 yıl Hımm. 😃😃 Yorumla
Semih6934 Takip Et Master Yaş: 31 , eic 100% 1 yıl Cilt Bakım konusunda 2,6b cevap paylaştı. Sıvı sabun ile 1 2 Yorumla Bravehrart 1 yıl Güzel. 😊 Yorumla Semih6934 1 yıl ✋😊 Yorumla
u Cendere1910 Takip Et Master Yaş: 37 , eic 100% 1 yıl Cilt Bakım konusunda 375 cevap paylaştı. Soğuk su 1 0 Yorumla
ÇiçeğiburnundaAnne Takip Et Master Yaş: 31 , eic 88% 1 yıl Cilt Bakım konusunda 1b cevap paylaştı. Çay ağacı sabunu 1 0 Yorumla
ahhbukizlar Takip Et Master Yaş: 41 , eic 31% 1 yıl Cilt Bakım konusunda 4,9b cevap paylaştı. Arap sabunu 1 0 Yorumla
KalkYerimeYat Takip Et Guru Yaş: 35 1 yıl Cilt Bakım konusunda 667 cevap paylaştı. Hacı Şakir 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
17Cevap
Genelde sadece su tercih ediyorum gadası
ben su ile yıkarım sadece
Sabun değil yüz temizleme jeliyle yıkıyorum.
Harems Argan yağlı ama sabunla her gün yıkamam. Yüz yıkama jeli ile yıkarım
Merhaba,
Sıvı sabun tercih ediyoruz, A101 den alıyoruz! 😂
Hangi marka? 😂😂
En son tam olarak bunu aldım bir hafta önce filan 😅
Profildeki kimdi acaba 😅
Ve sen ne kullanıyorsun Cesur Yürek 😅kitap ne oldu bitti mi? Okuyamadan kaldırdın anasını satiym yayından ejddj
Vay anasını sayın seyirciler 🙄🙄
Ben yapay zeka Maria nasıl yardımcı olabilirim?
Gıcıklık yapma 😅 niye cevap vermiyorsun ya vicdansız kafan çok güzel 😅
Çok beğendim ama hemen yok oldu 😅
https://m.youtube.com/shorts/dZOLzRJ18so
😂😂
Bana vicdansız diyor ya..
Benim fotoğrafım değil bu yapay y.. 😂😂
Ben az önce beyaz tenli yeşil gözlü bir kız gördüm ama 😅
Az önce farklı değil miydi 😅nur yüzlü melek yüzlü filan
Zaten gerçek olamayacak kadar güzeldi Mariaaa 😅
Kitabı bitir de okuyayım 😅
Bu sen değilsin biliyorum ama az önce farklı biri vardı sanki ya hayal mi gördüm acep 😅
Doğru gördün ama biraz gözleri şaşı gibiydi.. 😂😂
Hiç alakası yok saf ve masum duru bir güzellik vardı 😅güneş gibi erken battı 😂ulan dedim başkasını mı gördüm acaba ama özellikle bakmıştım yani sjsdj
Hayaller aşk gerçekler yapay zeka.. 😂😂😂
Çal oradan bir arabesk, yak bir sigara ohh miss 😂😂😂
Aşk harici hayalim olmadı ki Mariaa 😅
Gerçeklerin de canı cehenneme 😅
İnsanların yapay duygularındansa yapay zeka daha iyi valla 😅
Düz olur mantıklı olur yani aşko kuşko hep güzel şeyler söylüyor ve mantıklı 😅insandan akıllı 😂
Olur şimdi yaktım 😅
Çalışıyorum anca geldim 😅
Rafet el roman
https://youtu.be/YG2jC669Rt0?si=T2HhynbIaZGY_G6p
Eski ama güzel parça yapıştır 😅
Tebrik ederim 😂😂
Ben de seni Maria ah Maria Manolya daha güzel ya Maria nereden çıktı 😂
Manolya kim bea? 😂😂
Kendimi insansı robot Sophia gibi hissediyorum.. 😂
Mesela bu şarkıda ki manolya
https://m.youtube.com/shorts/sd3cF6c9Kj4
Aslında aklıma ilk gelen bu şarkıydı
m.youtube.com/watch
Olur olur çok güzel hissediyorsun devam 😂
Robot sevgili vardi ayem not robot çok güzel aşk Kore
İzledin mi Sophia 😂
İzlemedim..
İzlemezsen izleme..
Ne bağırıyorsun ya 😂😂
Sen gülücük atmayınca ben de öyle hissediyorum 😅😅 Estağfurullah çok güzel aksiyonlu aşk da var Kore 😅 istersen senin kitap ne alemde idi? Kitabınla ilgilen mutlu son olursa iyi olur
Mutlu son olmazsa olmazım.. 😂😂
Benim de benim de ama ben mutlu bir sonsuzluk hayal ediyorum 😅 gelecek için olacaksa mutlu sonsuzluk anın tadını sevmiyorum 😅
Ya hep ya hiç filan djdjd
Temizleme jeli kullanıyorum. Sabun yüz için iyi değilmiş
Nem dengesini mi ne bozuyormuş
Herhalde..
siz cildinizi sabunla mı yıkıyorsunuz sşdlkslşdhksd
Yüz diyecektim yanlış olmuş.. 🙄
yüzünüzü de olur aynı soruyla :D
Onu yazacaktım yanlış yazmışım.. 😂😂
neyse just kireçli su no sabun :D
Sabunla yıkamam yüzümü.. PH dengesi bozulur.. Aşırı derecede kurutuyor yüzü.. Doğal içerikli yüz temizleme jeli ve yağ kullanıyorum..
Her zaman dov asla değişmez
Kokusu ve nemi çok iyi 😂
Temizleme jeli genelde. Bazen doğal sabunlar kullanırım zencefilli prınc özlü felan
Sabunla yıkamıyorum ciddi bir kuruluk yapıyor. Köpük temizleyiciler kullanıtorum
cildimi sabun ile hiç yıkamam asidik olarak bu cildimi mahveder
Resimdeki sabun ya da Dove’nin sade sabunuyla değişiyor
Su saylanmaz mı 😂
Ne?
Sabun yok yani sadece su 😇
Olabilir..
Yves Rocher aynı Sefa sabunu kesinlikle en güzeli en kurutmayanı o
Bildiğin düz şu ile.
Bebek şampuanıyla yıkıyorum 😂
Cerave yeşil kullanıyorum
Salistik asit içeren yüz temizleme jeliyle. 👌
Şu an Duru sabun var yeşil renkli bişey
Kömür sabunu ile 😅😅😂
Argan yağlı organik sabun ile
La Roche posay efflacar
Sabunla değil, la roche jeliyle yıkıyorum
Bende döve kullanıyorum
Temizleme jeli kullanıyorum
Ama sadece sabunu güzel şampuanı çok kötü
Hacı şakir
Ya da Arap sabunu
Cilde zarar vermiyor mu?
Yooo gaymak gibi ediveyo
Hımm. 😃😃
Sıvı sabun ile
Güzel. 😊
✋😊
Dove kullanıyorum resimdekinin aynısını ustelik
Soğuk su
pirinc sabunu cok guzel temizliyor
Genelde dove ve duru
Dove iyi gerçekten
Çay ağacı sabunu
Arap sabunu
Sabun kullanmıyorum
Hacı şakir
Sadece su yetiyor
Sıvı sabun..
Hacı Şakir
keçi sütlü sabun
Sabun kullanmam
Şu sadece