Manikür, pedikür, saç , tırnak, makyaj, cilt bakımı derkennnn... Karşılayamayacaksan o ağzını açma kardeşim.
Neyyyse siz ne düşünüyorsunuz?
Manikür, pedikür, saç , tırnak, makyaj, cilt bakımı derkennnn... Karşılayamayacaksan o ağzını açma kardeşim.
Neyyyse siz ne düşünüyorsunuz?
bakım manikür pedikür saç boyamak değildir 😃
manikür pedikür kullanmam zaten tırnaklarım güzel yaratılmış başlı başına çok şükür
saçımı boyamam cilt bakımı yapmam ama bakımlı mıyım süslüyüm diyelim 😃
Evt. Bak şimdi bunun saç bakımı ve şekillendirmesi var, makyajı var, bakım ürünü var, kıyafeti var, takıları var, ayakkabısı, çantası , parfümü var. Var da var 😅
Cevap
10Cevap
Elbette karşılamak zorunda gadası
İstiyorsa olanakları sunmalı bence ama buna karışmak bile bence hadsizlik
Yani eşler birbirini uyarıp isteklerini belirtebilirler bana göre ama sponsor olmayacaksa şikayetin anlamı yok bence de😃
Bence de öyle. Şikayetçiyse alacak herşeyi yoksa kapasın çenesini 😂
Tabiki de sponsor yoksa güzellik bulaşık yıkarken ev süpürürken yok olup gider
Bu soru sorulmamalı dahi erkek kadınını mutlu edecek, para hesabı yapmayacak ev arkadaşı değiliz hayat arkadaşıyız sonuçta
Hesaptan 10k çekilince gelen o pişmanlık hissi...
Vay vay vayyy
Bu konuda mükemmelliyetçi ise evet karşilamali..
Ben onu güzel tutarim gerek yok jdng
Ulannn
10 lira veririm helalinden
10k dicektin de eksik oldu
Sen bakımlı kadın olmayı ne saniyonnn işimiz zor diye boşuna demiyoruz
Hayir sizde calisiyorsunuz siz karsilayin
Yokk
Erkekten de bakimli olmasini istiyorsunuz ama o zaman bakimli olmasi icin gerekli her seyi siz karsilayin?
Ay erkek dediğin ne bakımı yapıyor kılını tüyünü temizlesin ağzını orasını burasını temiz tutsun yeter. Napiyim jilet ve dış macunu parası mi vereyim adama
Evet djjdhd yuz yikama jeli var berber masrafi var sakal kopugu var epilasyonda var bunlar olsun tamam sjsjjs biz neden karsilayalim sizin seylerinizi? Makyaj da yapmayin makyaj bakim degildir
Yav vermem de geç ne uzatiyon
Siz karsilayin dedigime gore vermem demek oluyor zaten
Bu soruyu sorman bile sacma
Doğru dedin
Ocağıma incir ağacı loading...
Karın yemicek de kim yiyecek paranı rascoln
Karın da seni düşündüğü için bu kadar güzelleşiyor zaten onu unutmaaa
Bu iyiydi bak beğendim
Sana daa
Eşşek gibi karşılayacak.
Aksi var mıymış da
Oluyor öyle errrrkekler neler duyuyoruz
Neler🙄
Aklıma gelmedi şimdi ya🥲ama var yani karısına üç kuruş kokkatmayip bakımsız diyenn gözümle gördüm onu
Çok ayıp
Tabi ki
Sonra da kıskanır
Doğru
evet kesinlikle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?