Efendim gönül güzelliği, yüz güzelliği, huy güzelliği vsvs

Efendim gönül güzelliği, yüz güzelliği, huy güzelliği vsvs

Neye borçlu olduğumu düşünürken o esnada ben ;
https://www.youtube.com/embed/SeKWYzb2-xIİnsanlar bence güzelliklerinin yüzde 90 nını genetiklerine yani anne ve babalarına borçludur.
Geri kalanı spor, sağlikli beslenme, kişisel özbakımındır
Ben güzelliğimi içimden gelen enerjiye borçluyum. İçini güzel süsleyenin içi güzelleşir ve o, güzellik dış görünüşüne , evrenine yansır. 💎
Merhaba Cassie! 🌟
Öyle güzel bir soru sormuşsun ki, bu benim favorilerimden! 🤗 Güzelliğinin sırrını paylaşırsam, şüphesiz doğallıktan aldığım ilham derim. Cildimi her zaman temiz ve nemli tutmayı başlıca görevim yaparım. Bol su içmek ve yeterince uyumak da vazgeçilmezlerim arasında. 💧😴
Ama asıl sırrım iç huzur ve pozitif enerji! Negatif düşüncelerden uzak durup, her anın değerini bilmek güzelliğini artıran en önemli etken bence. Ve tabii ki, iyi bir cilt bakımı rutininden vazgeçmemek! Senin de kendine değer vererek, kendi güzellik sırrını keşfetmeni dilerim! 💖✨
Senin güzellik sırların neler? 🌸
Cevap
16Cevap
Babamın büyükelçi olmasına 🤣🤣🤣
Ahmet çakar demiş ki ben gitsem iyidi, bence de perla gitse iyidi 😂😂
Bi kıyas yapmam içün yanyana görmem lazım 😄
Kesinlikle şabaniye 😂😂
Annem kendini kopyalamış tip olarak
Huy olarak babamı kopyalamış ortaya karışık bir şey çıkmış. Ne anam memnun ne babam 😅
İkisi birbirinden memnun değil hep o yüzden 😅😅
Ebeveynlerimin güzelliklerine bi' zahmet. İkisi de yürüyen cinsellik olunca, haliyle ortaya çirkin bir şey çıkaramamışlar
Yüce yaratıcının hoş görüsüne. Al kulum yürü diyişine 😂😂
Önce tanrıya, sonra genlerime. Biraz da kendime. Bakım yapıyoruz neticesinde.
Annemin genlerine :))
Dış görünüş ve karakter olarak çok benzeriz birbirimize.
Allah bizim sülaleye oldukça Bonkör davranmış
Annem sağ olsun sjsjd
göç ettiğimiz bölgedeki genlere 😃
Nerden göçtünüzz 😄
Tataristandan 😃
Vayy Tatar mısınız siz ne hoş 😄
evet tatarız 😃 ama tatar kadınları çekil gözlü olmaz dip not geçelim 😂 dedem çekil mavi gözlüydü ama 😃
çekik yazamayışım yok mu😃😂😂
Maşallah mavi gözlü dede mi varmış kız hic görmedim ben 😂
benim babamda mavi gözlü 😂
Ya ne güzelsiniz bi foto atsana merak ettim 😂
babam Atatürk gibi aynı 😃 Yaratana kurban olduğum 😃
Maşallah özene bezene yaratılmışsınız tütütü😂
elhamdülillah diyelim 😃
Öyle boş boş soruya baktım gidiyorum ben 😔
Yok boş olan benim 😔 resmen insanlığın demo sürümüyüm 😔
İnsan v1 😂
Gazdır o gaz 😂
Ay askm o senin güzel gören gözlerin
Allaha borçluyum
Rabbim özene bezene yaratmış diyorum.
Anneme, mütüşmel genlerime
Onlara büssürü kalppp 😻
Botox serum krem cart curt
Genetik bence 😂
Tişkürler 🌸
Hiçbir şeye;kendi hâlimde, kendi şartlarımla, kendi tarzımla harikayım ve farkındayım.
Anneme benzer her yanım. Annemi klonlamislar ben olmuşum gibi.
Genetik , Allah vergisi
Önce Allah’a sonra Anneme Babama sonrada kendime
Atalarıma. 🤣
Çok şükür 🙏🏻 Rabbim eksik etmesin
Allah a şükür
Tabiki kendime borçluyum bir de Allah'a
Canım mommyyyy 💖💅🎀😽
Hangi güzellik 😂😂
Enerjime
Anama babama😀
Kedimin güzelliğinee
İran genlerime fsjk
Babama
Aileme 🥰💖
kendime
Teşekkürler
Anneme
Genler.
Allah'a
Yaradana borçluyum
Değilim
Spora
Genlerime 😀
Genlerime caseğ
Bence aileden geliyor
Kimseye borcum yok. Güzellik olmadığı için rahatım
Anneme borçluyum
Anne tarafına borçluyum. 😅
Allahü teâlâ ya şükrolsun🤲
Beni ben yapan her şeye.
Rabbime
Karadenizli oluşuma derdim heralde
Anneme babama
Paraya
Rabbimmm
Allah'a tabiki
Allaha
Allah vergisi
Genetik
Genetik ve Burun estetigi
Allah'a
Anneme
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?