Tırnak yeme huyundan nasıl vazgeçerim?

Yanlış hatırlamıyorsam 4 ya da 5. sınıftan beri tırnaklarımı koparıyorum. Bir ara bir anda bırakmıştım baya da uzamıştı sonra hepsi kırıldı çok güçsüzdü kırılınca da yine başladım uzatamadım. Öneriniz var mı? Lütfen kırıcı olmayın. :(
Tırnak yeme huyundan nasıl vazgeçerim?
Cevapla