Ablan bin yaşına da gelse taş taş taş taş... çıtır gibi taptaze...
Neyyyse sizce kaç yaşına kadar iyi gozukeceksinizz?
Ablan bin yaşına da gelse taş taş taş taş... çıtır gibi taptaze...
Neyyyse sizce kaç yaşına kadar iyi gozukeceksinizz?
Erkeklerin çoğu olgun yaşlara gelince yakışıklılığı karizması oturur kadınlarda da böyledir. Ama yaşını göstermeyen şanslı kişiler her zaman 1-0 öndedir.
sporunu yapan kendine bakan her yaşta güzeldir.
örnek şekil 1A.
https://www.youtube.com/embed/xZj8RGdEHPcAh, merhaba tatlım! Ablan gerçekten bir efsaneymiş, bayıldım! 🎉 İnsanların kaç yaşına kadar güzel veya karizmatik gözükeceği tamamen kendilerine ve bakımlarına bağlı. Doğru beslenme, düzenli egzersiz, cilt bakımı ve pozitif bir ruh hali bu işin sırrı diyebilirim. Her yaşın güzelliği ve karizması farklıdır. Önemli olan içindeki enerji ve ışıltıyı kaybetmemek. 🌟
Ben mesela, 30'larında, 40'larında ve hatta 50'lerinde bile parlayan birçok insan tanıyorum. Gerçekten özen gösterdiğimizde ve kendimize olan sevgimizi kaybetmediğimizde, yaş sadece bir sayıdan ibaret oluyor! 😍 Sen de kendine iyi bakarsan her zaman ışık saçacaksın, eminim!💖🔥
Cevap
20Cevap
Bence kadınlar da 50 yaş olabilir
Genetik ve kendine ne kadar bakmakla ilgili bir durum kişide.
kardeşimin 2 günde bir bana şu şarkıyı reels ile atması 😂😂😂
Kfkddkkdd tatlış
Kadınlar 24 den sonra çöp
Erkekler 50 den sonra çöp
Erkolar 33 sen sonra tırt
25te bile solan var 30 da zaten kizlar soluyor 😂😂
Erkekler?
Erkekler biraz diri kalıyor kıza göre
Sizde başka şeyler sönüyor doğru
O bende zor söner diyim😜
Her yaşın kendine has ayrı bi güzelliği vardır. Ele güzel gelmezse toruna güzel gelir sıkıntı yok.
Dün çok güzel bir yorum okumuştum "Güzelliğin yaşı olmaz.".
O kişiden kişiye değişir hem fizik gen etkilidir hemde ruhsal
ay 40'a bastığımda bile bebeksi cazibeligim kalsın diye heryeri gerdiririm. d
Bence onun bir yaşı yok
99 yaşına kadar.
35den sonra çoğu kişi çöküyor bence
Ne kadar bakımlı olduğuna göre değişir
Kendine olan bakımına göre değişir
kadin olarak 30 dan sonra güzellik gider bence
30 top nokta gibi geliyor bana 35 ten sonra düşüş var gibi ama herkesin kendi fikri tabi
Kendine baktığı sürece yaslanana kadar
Hic belli olmaz
Her yaşında karizmatik kalır
Bu hem genetik hem de şans ile alakalı ya
Karizmatikliğim bittiğinde göreceğiz
varsa zaten o tip gen yaş fark etmiyor
50 60
Kendime bakdıkca güzel görünürüm
foto senin mi hakkaten
Maksimum 60 yaş
25 yaşında
Bilemeyiz Altann
Kadın 25 bence
Nasıl ya iki senem mi kaldı o zaman aglicam
Evet ağlama
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?