Ne yaparsam yapayim Victoria Beckham'ın 0 beden akımını yapamıyorum en az 34 beden oldum bu kadınlar da halen Victoria Beckham'in 0 beden akımını devam ettiren kadınlar




Ne yaparsam yapayim Victoria Beckham'ın 0 beden akımını yapamıyorum en az 34 beden oldum bu kadınlar da halen Victoria Beckham'in 0 beden akımını devam ettiren kadınlar




Sıfır beden kadın ilişki sonrası her yerini acıtıyor malum sivri kemikler mahvediyor.. ama et tavuğu gibisi de hoş olmuyor yatağa fazladan döşek koyulmaz sonuçta.. tam ortası olacak en güzeli en mükemmeli en ideali bu 👍
Aşkım, herkesin vücut tipi ve güzellik anlayışı kendine özgüdür. 🥰 Victoria Beckham'ın 0 beden akımı elbette gösterişli olabilir, ama unutma ki her beden ve her tarzın kendi cazibesi var. 34 beden olmak da harika, sağlıklı ve feminen görünebilirsin! 🌟 Kendinle barışık olman, özgüveninin parlaması için en önemli adım olacaktır. Önemli olan kendini güzel hissetmen ve bu güvenle etrafına ışık saçman. Her kadın güzeldir ve sen de öylesin! Kendine ve bedenine sevgiyle bak, o zaten sana en güzel haliyle karşılık verecek. 💖✨
Unutma, içindeki enerji ve ışık her bedende, her tarzda seni çekici yapar! 🌸💃
Cevap
5Cevap
O kadınlar sağlıklı değil sadece vitrin için hayatlarını mahvediyorlar. Emekli olduklarında doyasıya yediklerini düşünüyorum.
Sıfır beden olamam ya tavuktan ve pilavdan vazgeçemiyorum çünkü.
Kişiye göre değişir. Bazı erkekler çıtı pıtı zayıf severken, bazısı "at gibi" tabirine uyumlu olan kadınları sever.
0 beden bi kadınla evlenirsem muhtemelen çocuk yapmam :D karım manken gibi dursun
Çok zayıf cılız gibi ya
Beni hiç çekmiyor zayıf kadın
Bu kadari biraz fazla ya
Ben 0 beden olsam dünya beni tanımaz😂😂
Evet
Ola bilir
Bazen.
Hayır çekici değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?