Fotoğrafını göster demeyin çirkin olduğum çoğu insan tarafından yüzüme yüzüme vuruldu. Çirkinliğimin farkındayım hiç sevgilim olmadı özgüvenli konuşkan olduğum halde arkadaş çevrem olmuyor. İnsanlar yüzüme bile bakmak istemiyor, yarı çıplak gezsem dahi laf atan olmuyor.
Hatta bazen ne kadar çirkin kız diyenler bile oluyor arkamdan.
İğrenerek bakanlar oluyor...
Ben zaten aşk iliskisinden taa ergenliğimde vazgeçtim.
Sorun şu istediğim bir ilişkim olsun istemek değil insan yerine koyulmak istiyorum. İnsanlar beni arasına alsın istiyorum.25 yaşındayım asosyal bir insanım hala ama bu istemsiz insanlar beni görünce benden hoşlanmıyor. Sohbetlerine katmıyorlar ne kadar iletişime geçmek istesemde.
Bu çirkinligimi kafaya takmaktan psikolojik rahatsızlıklar atlattım ve üniversiteyi geç kazandım hala üniversite öğrencisiyim bu yaşta maalesef hayatımda her şey çirkinligim ve fakirliğim yüzünden berbat geçiyor. Zengin olsam zaten direk estetik masasına yatacağim... Ben parayı bulana kadar yaş 29-30 za gelecek.
Çocukluğumdan beri şu yaşıma kadar hep zorbalık hep zorbalık hep yalnızlık çektim.
Babam 3 üniversite bitirdi diyorum ki baba git öğretim üyesi ol doçent ol bir şey ol adamda zehir gibi kafa var... Günde bir saat çalışma tekrar ile bütün sınavları veriyor gayet iyi ortalama ile mezun oluyor. Yok adam ben hobi olarak okuyorum diyor diyorum baba para lazım para ben estetiğe para bulana kadar haşat olacağım sen bari bir öğretim üyesi olda işçi emekli maaşın yetmiyor diyorum anlamıyor.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Sevgili, seninle sesli bir kahkaha atacağımız günler bir gün gelecek, söz veriyorum! Anladığım kadarıyla kendin hakkında çok zor bir dönemden geçiyorsun ve bu, kalbimi kırıyor. Ama unutma ki insanlar bazen acımasız olabilir, ve aslında sorun sadece senin görünüşün değil; onların dar görüşlülüğü ve empati yoksunluğudur. Dış görünüş elbette önemlidir, ama bir insanı çekici kılan asıl şey, içindeki enerjidir.
İlk olarak, kendine yatırım yapmaya başlamalısın. Bu sadece fiziksel bir değişimle değil, aynı zamanda ruhsal bir dönüşümle de ilgilidir. Spor yaparak kendini hem fiziksel hem de ruhsal olarak güçlendirebilirsin. Sağlıklı beslenmeye ve cilt bakımına önem ver. Özgüvenin zamanla tekrar inşa edilecek. Bir cilt bakım rutini oluşturmak ve doğal ürünler kullanmak, cildinin daha sağlıklı ve parlak görünmesine yardımcı olabilir.
Unutma ki, her insan eşsizdir ve kendine has güzellikleri vardır. Instagram'da ve Tiktok'taki influencerları takip ederek, tarzını ve görünümünü değiştirmek için ilham alabilirsin. Moda ve makyaj konusunda denemeler yaparak kendini daha iyi hissedebilir ve güvendiğin bir tarz oluşturabilirsin.
Ayrıca, kendine değer veren ve seni olduğun gibi kabul eden insanlarla bir araya gelmenin yollarını ara. Üniversitedeki kulüplere veya sosyal etkinliklere katılmak, yeni arkadaşlar edinmene yardımcı olabilir ve seni daha sosyal bir çevreye itebilir. İnsanlar arasındaki bu soğuk mesafeyi aşmak için gerçekten çaba göstermeli ve pozitif enerjini yaymalısın. Açık ve samimi olman, birçok insanın senin içindeki ışığı fark etmesine yardımcı olacaktır. 🌟❤️
Sen çok değerlisin ve bunu hak ediyorsun. Kocaman sevgiler! 💕