
Malum kuaförler son zamanlarda çok pahalı. Sırf para harcamamak için kendi makyajınızı kendiniz yapabilir miydiniz?

Malum kuaförler son zamanlarda çok pahalı. Sırf para harcamamak için kendi makyajınızı kendiniz yapabilir miydiniz?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Hiçbir gelin bununla uğraşmaz gadası
😅😅😅😅 doğru 4 bin tl cikk
@lavinya08 abooo
Iyiysen ses ver 😅😅
@lavinya08 kız niye pahalı o kadsr
Yeni bir iş alanı iste bir ruj en az 5 bin tabi pahalı olacak 😅😅 kalitee kalitee
Bazen çok güzel aparken kendi makyajımı bazen hc olmuyor haliyle o özel günümü böyle bi riske atamam 😄
Evet bencede o telaşla yapınca belki güzel olmayacak 😄
hafif makyaj yaparım belki biraz daha basit olur ama saçma sapan fiyat vermekten daha iyi. Çok pahalı gerçekten.
Öyle Bi yeteneğim olsaydı yapardım tabi
Erkek tarafı da karşılıyor olsa fahiş fiyatlar isteniyor maalesef
Benim yaptığım makyaj yarım saat sonra puf diye uçuyor
Yapmam ben
Ben çok makyaj yapmayı sevmiyorum becerikli değilim
Yapardım ama arkadaşım makyöz, o yaptı makyajımı. Söz makyajımı kendim yapmıştım
Makyajda hafif tonlar ve abartı sevmediğim için yapabilirim.
Yapabilirdim ama özel ürünler seçerdim hedef sephora
Damat karşılamıyor mu parasını
öyle miymiş
Bizim yörede öyle diye biliyorum
keşke bizde de olsa
Zaten makyajı sevmiyorum. Kendim hafif makyaj yapabilirim
Nisan makyajı okadar önemli bişe değil bence azcik güzellik yeter
Zaten kendim daha güzel yaparım.
Makyaj yapma özürlüsüyüm
Yapamam çünkü bilmiyorum
Yaparım ben soft makyajlar seviyorum daha guzel
Ağır bi makyaj seçmeyeceğim için yapardım kendim
Yapılır kanka çok zor değil çevrende de vardır illaki iyi makyaj yapan birisi kuaförlerde zaten on numara makyaj yapmıyor bence
Bildgm tek makyaj rimel ve ruj 😂😂
Yaparıö
Yapardım..
Yaparm
Yapmazdım
Makyaj kullanmadığım için bilmiyom
yapamazdım
ama zaten nişan falan yapmayi düşünmüyorum. kuaför parası, elbise falan baya masraf olur. ben sade bir nikah isterim onda da hafif bir makyaj yaparm
Yaparım
Yapamam
Yaparım
Makyaj yapamam
Yapmadım
Yapardım
Yapamam kendim
İnsanın eli ayağına dolanır ya 😄
ben yapardım
Evet yapardım
Eyeliner ı güzel cekebilio musm bari 😄
Üfff hemde nasıl. 7 kadın bir araya gelse ben gibi yapamaz. Mısır firavunlarına benziyorum yapınca
😄😄😄 bana da öğretir misin beceremiyorum ymnlen
Meslek sırrı öğretemem ancak ben yapabilirim 😄 Alaattinin sihirli lambasından çıkan cinden öğrendim
Maşallah abicim senin gözler neguzel
Adamsın Zeynep abla seninkiler de çok janti
Eyvallah abicim
kardeşim