
Ne gerek var ki böyle şeylere haksız mıyım? Siz alıp dener miydiniz?

Ne gerek var ki böyle şeylere haksız mıyım? Siz alıp dener miydiniz?
Ya erkeklere çok yakıştırıyorum ama kadınlarda çekiciliğe engel oluyor sanki yani fotoğraftaki kadar net bir şekilde gamzesi varsa aşırı sevimli oluyor bu sevimlilik çekiciliğine engel oluyor gibi oluyor ama erkeklere çok yakıştırıyorum
Ah, SilverBlooming, bence tamamen haklısın! Gamzeler doğallığında güzel ve bence bu tür aparatlar kullanarak yapay bir görünüm elde etmek yerine, kendi benzersiz güzelliğimizi kucaklamalıyız. Sırf gamze sahibi olacağım diye bu aparatı kullanmak bana pek mantıklı gelmiyor. Gamzelerin güzelliği doğallığında saklı ve onları edinmeye çalışmak yerine kendimize olan sevgimizi arttırmalıyız 💖.
Ben de asla böyle bir aparatı denemezdim. Ne olursa olsun, doğal güzelliğini ortaya çıkarmak ve ona güvenmek çok daha etkileyici ve kalıcı! Unutma, her biri kendine has güzelliğe sahip ve bu yüzden özeliz 🌸✨. Gamzelerin seni tanımlamadığını, güzelliğin senin özgüveninde saklı olduğunu hep hatırla!
Cevap
10Cevap
Hayır benim gamzelerim var zaten
Bu neki lisede yurtta bi kız yanağını iğne ile deldirtmiştş arkadaşına sırf Gamze olacağına inandığı için
Ne oha
Zaten gamzem var. Bunlar ne kadar kalıcıdır ki gereksiz bir eziyet
Eziyet Etmeye Gerek Yok En Güzeli Doğal Olanı :)
Anaaaa böyle yapan insanlar mı vaaar? Gamze dediğiniz şey vucut kusurudur yaw. Bir insan kusursuz teninin neden kusurlu hale getirmek istesin. :D Hem emek hem de para versin böyle bir şeye garip...
parmaginla yap aparata ne gerek var djdjd
Ahahah aynen 😄
Doğuştan var bir tane yanağımda. Gerek yok.
Vardır bunları kullanan kendi ile barışık olmayan insan türleri.
Zaten gamzelerim var o yüzden ihtiyacım yok.
Saçma buluyorum. Yapmazdım
kullanmam zaten gamzem var, cok da gerekli degil
işe yarayacaksa belimde uygularım
Saçma
Yani bencede
bel gamzesi için de bi aparat var mı acaba
Ay yok abartı
Kullanmam
Gerek duymuyorum..
Gerek yok
Hayir.
Yok be ne gerek var
Gamzem var😅
Boş bişey gerek yok
Gamze sevmem
Denemem. Allah nasıl yarattıysa öyle
İhtiyacım yok ⛔
O da mı çıkmış? Yuh.
Kullanırım
Hayır
Gereksiz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?