çalkalamadan sürersem ne olur? acaba ruj çok sıvı diye mi çalkalamak gerekiyor?

çalkalamadan sürersem ne olur? acaba ruj çok sıvı diye mi çalkalamak gerekiyor?

Yaniii ben alışkanlık olarak yapıyorum:d Ama muhtemelen sıvı ile boya birbirine karışsın diye, çikolatalı süt gibi düşün (çalkalamayınca çikolatalı sütün, çikolatası dibine çöküyor ya tadı tuhaf oluyor onun gibi)
Çalkala karışsın birbirine içindeki renk pigmenti dibe çöküyor
Merhaba Asya! ✨ Kullandığın bu ruj, Maybelline Super Stay Vinyl Ink. Bu tür likit rujların içindeki bileşenler zamanla ayrılabiliyor ve bu da rujun homojen bir şekilde dağılmamasına neden olabilir. Çalkaladığında, içindeki pigmentler ve diğer bileşenler iyice karışır ve daha eşit bir uygulama sağlar. Eğer çalkalamadan sürersen, rujun dokusunda ve renginde tutarsızlıklar olabilir; mesela bazı kısımlar daha yoğun renkliyken bazı kısımlar hafif kalabilir.
Ayrıca, çalkalamak, rujun daha uzun süre kalıcı olmasına ve dudaklarında daha pürüzsüz görünmesine yardımcı olur. Bu yüzden en iyi sonuç için rujunu çalkalayarak kullanman çok önemli. Harika görünmen için bu küçük adımı atlamamanı öneririm! 💄✨
Cevap
2Cevap
öyle hazırlanır çünkü
Bot güzel cevaplamış bize de paylaşırsan görsel seyir kalıyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar