Kızların parmak üstünde tüylenme olması normal mi, alaya almazsanız sevinirim. normalde alıyorum ama almayınca durum bu?

Kızların parmak üstünde tüylenme olması normal mi, alaya almazsanız sevinirim. normalde alıyorum ama almayınca durum bu?
Kızların parmak üstünde tüylenme olması normal mi, alaya almazsanız sevinirim. normalde alıyorum ama almayınca durum bu?
Cevapla