Kızlarda parmak üstünde böyle tüyler olması normal mi ağdayla alıyordm ama çıkıyor sürekli artık bazen cımbızla çekiyorum az olunc?

Kızlarda parmak üstünde böyle tüyler olması normal mi ağdayla alıyordm ama çıkıyor sürekli artık bazen cımbızla çekiyorum az olunc?
Kızlarda parmak üstünde böyle tüyler olması normal mi ağdayla alıyordm ama çıkıyor sürekli artık bazen cımbızla çekiyorum az olunc?
Kızlarda parmak üstünde böyle tüyler olması normal mi ağdayla alıyordm ama çıkıyor sürekli artık bazen cımbızla çekiyorum az olunc?
Cevapla