Arkadaşlar kaşımı aylarca uzattığımda oldu vazelin sürdüm sarımsak sürdüm ama kaşım yinede böyle boşluklu oluyo düzensiz uzuyo bunun bir yolu yokmu kardeşimin çok hızlı uzuyo boşluk yok napsam düzelir ya

Arkadaşlar kaşımı aylarca uzattığımda oldu vazelin sürdüm sarımsak sürdüm ama kaşım yinede böyle boşluklu oluyo düzensiz uzuyo bunun bir yolu yokmu kardeşimin çok hızlı uzuyo boşluk yok napsam düzelir ya

Aşkım genetik olarak böyleyse doğal yollarla sıklaşmasını sağlayamazsın. Yanlış kaş alımı yüzünden böyle olduysa yağlarla bir umut düzelebilir. En temizi kıl tekniğiyle ekim yaptırmak ya da microblading yaptırmak.
Cevap
3Cevap
Ben. Kas. Gurlessin diye. Restore isminde. Bir krem aldim ise yariyor. Sabah ve. Aksam. Suruyorum. uc aydir kullaniyorum. Sac gurlestirmek icin olanda var. Ayni markanin. Amazonda. " Eyebrow Enhancing Serum" . Diye ara gorursun
Benim de dökülüyor da daha çok ben yolluyorum kaşımı 😂😂oda piskolojik miş
Ben yolmuyorum hatta ellemiyorum bile ama böyle oluyo
Kardesinin cok hizli uzamasi ne alaka kesin onu kiskaniyosun maşallah de lan
Şu yüzden onu dedim hani genetik ya bazı şeyler yoksa ne kıskancam maşallah benimde başka yönlerim güzel
Bak hemen kendini övmüşsün Allah kardeşine sabir versin şu ablalar hep mi kardeslerini kiskanir benimki de beni kiskaniyo cellatsiniz siz
Benim de öyle oluyor :(
:((
Gidene kal deme teyze
Boşlukları boya
Önerdiğin bir boya var mı
Kaş kalemiyle boya ben kullanmıyorum öneri vermem doğru olmaz
Kötüymüş
Maleseff
Badem yağı işe yarıyor
genetik
Kardeşimin böyle değil🥲
Tatlı badem yağı
İşe yarıyomu
Evet kuzu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?