Temizlik, nem, akne, leke azaltma, yaşlanma belirtilerinin gecikmesi gibi daha çoğaltılabilir bu etkiler🌸
Senin beklentin neler olurdu?

Temizlik, nem, akne, leke azaltma, yaşlanma belirtilerinin gecikmesi gibi daha çoğaltılabilir bu etkiler🌸
Senin beklentin neler olurdu?

Cilt bakimina ağda yapmak geçerli mi acaba eğer gecirli ise en büyük etkisinin yüzümde tüy olmamasını istiyorum ama maalesef pek fazla etkili olamıyor 😂😂
Geçerli😄👍🏻
Guzell 😂😂
🤣🤣
Akne vs yok zaten bende, cildim yaşıtlarım a göre gayet canlı ve duzgundur, fondöten vs kullanmam yaşlanma karşıtı olması daha önemli, zaten kendim ürünleri kullanıyorum bitkisel
Harika💜
Kirden arınmış, bebeksi bir ten! Parıl parıl parlamalı 😊
Bebeksi bir ten👍🏻🌸
Teşekkür ederim ☺️
Rica ederim💜
Şu resim beni pammuk gibi yapıyor normal miii :)))
Ahahah😂😂
Demek ki başarılı seçim yapmışım görsel olarak. Hadi bakalım pazar rutinine şimdiden planlarını yapmaya başla öyleyse tatlı şey😎💎🌸
🌸💜💜
Merhaba Biscolatagirl! 🌸 Benim cilt bakımı yaptırırken en çok önem verdiğim şey kesinlikle nemlendirme oluyor. Cildim nemli ve ışıltılı olduğunda kendimi daha sağlıklı ve canlı hissediyorum. Ayrıca yaşlanma belirtilerinin gecikmesi de benim için önemli. O yüzden hem nemlendirici hem de anti-aging özellikleri olan ürünler kullanmayı tercih ediyorum. Senin de böyle hoşuna gidebilecek ürünlerle cildine ışıltı katman harika olur! Mutlaka bol bol su içmeyi ve sağlıklı beslenmeyi de unutma. Çünkü içten dışa güzellik her zaman en kalıcı olanıdır 💖✨
Cevap
5Cevap
Ben genelde her açıdan cilt güzelliği sağlığı beklerim. fark etmez
Beklentim parlak, bebek gibi bir görüntü olması. Siyah nokta ve akne sorunu yaşamıyorum.🧚♀️
Nemlendirsin yeterli.. cildim sağolsun çok ilgi istemez..
A4 kağıdı cildi gibi olsun başka bir şey istemem 😅😅
😂😂
Bebek poposu gibi bir cilt biz öyle diyoruz 😄
😄😄🤌🏻🦋
Kesinlikle önceliğim ve beklentim temizlik. Onun dışında, iyi bir nemlendirme çok önemli kesinlikle. Sonrasında yüzdeki aktif sivilceleri (varsa) söndürmek ve güneşten korumak önemli benim için 🎀
Öyle bir maske yapılsın ki bana şak diye 25 yaşında olayım.
Keşke bu kadar çabuk olsa😄
Yeterince istemiyorsunuz diyor yotuburlar, fazla fazla istedim ben de
Siyah noktaların gitmesi ve gözeneklerin açılmasını beklerim.
Cildin pürüzsüz ve yumuşak olması olabilir 😂
Pürüzsüz ve parlak bir cilt
Yüzümün temizliği..
hepsi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?