Sevdiceğim "Sen de az yakışıklı değilsin" diyerek yakışıklılar günümü kutladı. Ayrılmalı mıyım?

Ne olmuş kaş bıyık için henüz kuaföre gidememişsem.

Sevdiceğim Sen de az yakışıklı değilsin diyerek yakışıklılar günümü kutladı. Ayrılmalı mıyım?
Sevdiceğim "Sen de az yakışıklı değilsin" diyerek yakışıklılar günümü kutladı. Ayrılmalı mıyım?
Cevapla