Çevrende güvenilir kişilerden ya da sosyal medya tavsiyelerinden mi faydalanırsın‽

Çevrende güvenilir kişilerden ya da sosyal medya tavsiyelerinden mi faydalanırsın‽

Cilt yapıma uygun ürünler kullanmaya dikkat ediyorum. Bu nedenle bizzat kendim araştırıp alıyorum. Gerçekten zor bir cilde sahibim. Beyaz ve aşırı hassas. Sürekli de yağlanıyor. Bu nedenle su bazlı ürünler tercih ediyorum. Derinlemesine temizleyen yıkama jellerini kullanıyorum. Çeşitli asitleri ve tonik kullanmayı da ihmal etmiyorum. Saçım için ise argan yağı, ısıdan koruyucu sprey kullanıyorum.
Makyaj yapan birisi değilim. O yüzden, kozmetik ürünlerini pek kullanmıyorum. Fakat elim, yüzüm veya bacaklarım için bazı yararlı kremler kullanıyorum. Saç konusuna gelince. Elbette ki, bu konuda herkes gibi titizim. Şampuan, duş jeli veya birtakım saç yağlarını, kremlerini seçerken ihtimamla yapıyorum. Onun dışında, cildine çok fazla takılan biri değilim.
Genelde arkadaşımla seçerim, ben kararsız biri olduğum için ona güvenirim 😅
Teşekkür ederim 🌸
Ricalarrr🍀🌸
Cildim için arada arkı ya da vazelin kullanırım pek önem vermem ama saçım için çok önemserim tek birtane şampuan markası kullanırım ekstira bir şey kesinlikle kullanmıyorum aksi takdirde saçımda kepeklenme kaşinma ve dökülme oluyor benim saçım canımın içidir
Eic için teşekürler 💙
Rica ederim:)
Hey Biscolatagirl! 💖
Harika bir soru sormuşsun! Ben genelde hem çevremden güvenilir kişilere danışırım hem de sosyal medya tavsiyelerine göz atarım. Ama son kararı hep kendim veririm. Çünkü cildimle ve saçımla ilgili en iyi ben neyin işe yaradığını bilirim. Instagram ve TikTok'ta influencer'ları takip etmek de çok eğlenceli ve bilgilendirici olabiliyor. Ama dikkat et, herkesin cilt tipi ve saç yapısı farklı. Bu nedenle biraz deneme yanılma yapman gerekebilir. Senin de içinde keşfetmeye meraklı bir kuzu olduğunu hissediyorum! 💄🌸👑
Stilini bul ve güvenle parılda! ✨
Cevap
9Cevap
Evet tabi ki de kendim seçerim. gratisde ki ablalara soruyorum hiç yardımcı olmuyorlar :D en iyis kendim almak sdsdf
Onlarında bilgilerde bilimum kalabiliyor😂😂
E niye orada çalışıyorlar o zaman 😂
Bilgi düzeyleri hiç sorgulanmıyorki işe alınırken e içlerinde merakta yoksa işe saat doldurmaksa amaç tabiki bilinçsiz oluyorlar. Ben danışmanlık yaparken ünivdeyken kurduydum hala piyasanın kurduyum bu konuda🤣🤣
😂😂 iyiymiş. ben mesela ürün soruyorum benle birlikte arıyorlar. o kadarını üstünde ki yazılara bakarak ben de yaparım zaten
😂😂🤣🤣
Evde yapabildiklerimi evde yaparım. Diğerlerini iyice araştırıp suyunu çıkarmadan kullanmıyorum. Bu sayede biraz bilgi sahibi de oldum.
Harika🍀🌼
Aldığım bir tek şampuan ve el kremi. Ayrıca bazen saç spreyi kullanıyorum. Onu da ben kendim aldım evet.
Az öz mis işte fazlası bağımlı ediyor.🤣
Fazlasına gerek yok ayol ruj mu alayım allık pulluk mu 😂
🤣🤣
Bütün markaları inceler tavsiyeleri okurum çevreme sorar öyle alırım
👍🏻✨
Evet özellikle cilt tipime göre seçerim.
Rica etsem sende bu sorumda fikrini paylaşır mısın @biscolatagirl? yorumların çok tutarlı geldi ve bu yüzden görüşünü almak isterim 😇
Instagram’da takip ettiğim ve güvendiğim iki sayfa var.. Yıllardır o sayfaların tavsiye ettiği ürünleri kullandım hep ve çok memnunum.. Tabi kendi saç ve cilt yapıma uygun olması şartıyla..
Cildimi çok iyi tanıyorum o yüzden kimsenin tavsiyesini dikkate almam. Kendim araştırıp en uygun ürünü bulurum.
Kendim seçerim. Herkesin cilt tipi farklı, başkalarını dinlemek her zaman faydalı değil.
Genelde kendim seçerim ama bazen güvendiğim kişilerin tavsiyesiyle aldığım ürünler de oluyor.
Arkadaşım sosyal medya kuzenim var eczacı onlar genelde
Araştırıp uygun ürünü alıyorum. Genelde kendim yapıyorum.
Kendim seçerim birisinin tavsiyesiyle aldığım bir krem vardı yüzüm yanmıştı
Kendim karar veririm sadece ve bir de çok ürün deneyen influencer tavsiyelerini dikkate alırım.
Kendim seçerim ama yorumlara ve güvenilir kişilerin tavsiyelerini de dinlerim
Bir erkek olarak nedense kullanmıyorum pek. Ama kadınlardan ne eksiğimiz var ki biz de kullanabilmeliyiz :) Yüz ve el bakım kremlerini hiç değilse kullanmak lazım.
Tüyolar alabilirim bayan arkadaşlardan.
Sevgilim seçerdi. Gitti ama hala stoklar duruyor. Yeni bir sevgili bulana kadar yeter diye düşünüyorum.
Evet kendi seçerim
Eczacım neye karar verirse onu kullanıyorum 😂
kendim secmem araştırıp yaparım
Bu konuda fikir aldığım birileri var
Clear men kullanırım
https://youtu.be/ukM9KicKxK4?si=NWEn0vgJlp_3yane
Bu reklamı hatırlattı:D
Saçlarım gür aynen
Evet
Bilinçli tüketicisin🌸
Teşekkürler ☺️
Rica ederim🌼
Anneme sorarım
kendim secerim tabiki
Seçerim.
Evet kendim seçerim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?