Hiç yakışmıyor dediğiniz görüntüler renklerde olabilir göze batan.
🪞💅🏻💄

#BiscolataylaGelenGüzellikler🍫💜😄

Hiç yakışmıyor dediğiniz görüntüler renklerde olabilir göze batan.
🪞💅🏻💄

#BiscolataylaGelenGüzellikler🍫💜😄

Göz kalemi göz rengine göre kullanılır. Koyu renk gözlerde canlı renklerin kullanılması, gözün rengini ortaya çıkarır. Aynı şekilde renkli gözlerde koyu renk tercih edilir. Ayrıca siyah renk jokerdir, tüm göz renkleri için uygundur.
Makyaj hatası olarak uç örnekler verilebilir ama bunlar artık çok da yapılmıyor sanki. Bana göre en büyük hata renk uyumsuzluğu. Boynun ayrı, yüzün ayrı renk olması sanki kafa nakli yapılmış gibi. Kimisi de allığı kulaklarına kadar sürer sjfjd yapmayın etmeyin lütfen 😄
Kırmızı dudak kaleminin içine parlak pembe ruj sürmek bence başlı başına bir hata. Kırmızı ruj sürmüşken göze de abartı far sürmek. Palyaçolara benziyorlar. Yamuk yumuk simetriden bihaber eyeliner sürmek. Ayna var, göz var, nizam var ne bileyim pamuklu çubuk var.. Göz demişken kendinizi genç hissediyorsanız mavi far sürmeyin.
Makyajın kaliteli durması için pahalı fondöten, allık vs ürünlerin peşinde koşmak ayrı bir hata bence. Makyajı kaliteli gösteren kullanılan fırçalardır. özellikle fondöten ve kapatıcıda fark o kadar bariz ki. Makyaj yatırımınızı kaliteli fırçalara yapın. Sahne makyajıyla dışarıda gezmiyoruz. Bizler doğal, ışıl ışıl, zaten güzel hanımlarız. 💅🏼
🦋💅🏻🪞💄🍫
Nemlendirici kullanmadan sürülen fondötenin yüzde pütür pütür durması, dudak çerçevesinin dışında kullanılıp rujun dışarı taşması itici geliyor
Pudrayı boca ediyorlar ve çizgilere daha çok doluyor kapatıcı. Kötü bir görüntü
Evet yaşlı gösteriyor.
Kesinlikle ben pudra nadir kullanırım makyajı kalıcı yapıyor olabilir ama mahvediyor, onun yerine sabitleyici kullansalar çok daha iyi
Bencede sıcakta zaten 0 makyaj hiç yapamıyorum silesim geliyor yapış yapış. Güneş kremi serum mis😄😄💜
+Kapatıcı, allık, rimel, dudak kalemi gloss tm yeter hsjsksksk
Ahahah evet yazları bende hep buydum ama artık onlara bile uyuz oluyorum sıcakta😂😂
Alışınca bırakamıyor insan illet bir bağımlılık🥲
Evet evet ben rengarenk takılırdım ünivdeyken ama yapmasini bilirdim mütevazi olmayacağım cok övgü alırdı makyajlarım😂😂
Ya o kız sendin demek bana eyeliner çeker misin knk diye peşinden dolaşılan kız😂 Ben üniversitede sıfır makyaj uykudan kalkar derse gider derste uyur sonra çıkar eve gelir uyumaya devam hsjsksks
Evet evet o kız işte şimdi KS biscolatası oldu ve karşına çıktı whuu🤫😎🥳🍫
😂😂🌸
Çok şekersin yorumun yorgun günümü güzelleştirdi teşekkür ederim🦋💜💜
Yaaa asıl ben teşekkür ederim🥹💙
Rica ederim.💜💜Bazen böyle yorumlar çok ansız iyi hissettirebiliyor sağol🍫🦋🦋
Teşekkür ederimm
Rica ederim🌸
Fondoten alt ton uyumsuzluğu , kapatıcı seçimi , çok bol allık 😭
Bol allıkta her yerde viral oldu😄😄
Evet birde bronzerı öyle süren var berbat duruyor😂
Ah, Biscolatagirl, bu makyaj hataları gerçekten çok yaygın! 😅 En barizi, fondötenin renk uyumsuzluğu! Boyunla yüz arasında keskin bir renk farkı olduğunda, sanki iki farklı insan izliyoruz gibi oluyor. Doğru rengi bulmak gerçekten önemli. Bir diğeri de ağır kontür ve highlight kullanımı. Az ve doğru uygulanan kontür, yüz hatlarını belirginleştirirken, aşırıya kaçmak, seni bir mücevherata dönüştürebilir! 💎
Ek olarak, aşırı miktarda allık sürmek ve uygun olmayan göz farı renkleri de göze çarpıyor. Doğal tonları tercih etmek her zaman güvenli bir yol. Unutma, makyaj seni olduğundan daha güzel göstermek için, dikkatleri dağıtmak değil! Sadelik daima kazanır! 🌸💕✨
Cevap
9Cevap
Dudak çiziyorlar çerçevelemiyorlar bildiğin iki kat büyük dudak çiziyorlar
Genelde abartılı makyaj yapmaları.
Eyeliner'ı Nike'ın logosu gibi çekiyorlar, ondan rahatsızım jdskd
Aahahah koptum yorumuna😂😂
Genelde esmer tenlilerde karşılaşıyorum, ten renginden çok açık renk fondöten kullanıyorlar yüzü beyaz vücudu esmer oluyor. Kötü bir görüntü.
Kusura bakma bu soruda beni es geç öyle dikkat ettiğim bir makyaj olmadı 😊
Artık şükür yine öğrenildi. Ahaha eskiden masmavi yemyeşil kalemler vardı. Gözler renkli dursun diye sürülen😄
Makyaj uzmanı sensin. Doğrudur yani 😂
Ahahaha😂😂
Bazen dışarda denk geliyorum abartılı şekilde kırmızı ruj sevdaları var bide kaşını kirpigini değişik sekkillere sokuyorlar heee bide bide tirnakcilar var Allah'ım Allah'ım
İnsan içine çıkmayı sevmiyorum. Çıkınca da kimsenin yüzüne baktığımı, denk gelsem bile dikkat ettiğimi söyleyemem.
Fondeteni un gibi sürenler , konseliri göz altına sürmek yerine yüzüne sürenler , glossu kaçıranlar, Eyeliner sürenleri demiyorum bile
dudakları kalınmış gibi göstermek için ruju taşırarak süren insanlara baya gülüyorum. Allah öyle yaratmış zaten neden ruju taşırırlar anlamam
Bence büyük kirpik takmak giriyorsa o olabilir 🤔
eyerliner ve göz makyajı hemen hemen tüm kadınlar göz tiplerine göre makyaj yapmasını bilmiyor
Dudak kalemini 5 metre yukardan çekmek, yüze oturmayan kusmuş fondötenle gezmek
Fondöteni bolca sürüyorlar sanki izler kapanacak!
Skarlı yüzde bir de daha da çukurumsu duruyor. Yoğun kontürlerde aynı şekilde.
Erkek adamın mahyajla işi olmaz
:DD
Pek anlamam ben öyle 😂
Görsel absürd gözükenler oluyor aslında isim bilinmesede olur makyaj malzemelerinde😄😄
Ahahaha😂😂
Hayatımda hiç makyaj yapmadığım için hataları bilemiyorum 🙈
Ruju taşırımak ve kötü eyeliner çekenlere hdhdhd
Yazın makyaj yakışmıyor
Hiç dikkat etmem beni de bağlamaz açıkçası
Aşırı ruj korkunç duruyor ✔️
tenin alt tonuna uygun kapatici kullanmamak
Evet bembeyaz olan var şirinenin sarı saçı kadar komik duruyor😂
Çok kötü olmus
Evet😄
Ruju taşıran çok
orumcek bacagi gibi kirpik
Anlayamıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?