Kapalı kıyafet giyip saklarsan sıkıntı olmaz fakat bu izler görünürse özelde direkt işine son verirler, kamuda ise mülakatta anında elenirsin o yüzden ha devlet ha özel bunları saklaman gerekir. Bunun için mecburen sürekli kapalı kol giyinmelisin.
Hayır hiç bir engel teşkil etmez iç hizmet kanunu kılık kıyafet yönetmenliğine göre giyinirseniz? Bu arada bende öğretmenim ( branşınız nedir ) hocam 😌
Ablam kokoreç etmissin kendini... Devlet kurumlarında sıkıntı oluyor diye biliyorum ama bu izlerinde lazer tedavileri oluyo yani 3 4 seansta kurtulabilirsin bu izlerden
0
5 Yorumla
Soran
1 yıl
Ne paralar harcadim lazer tedavilerine. Hepsi bos reklam
Aynen oyle kardesim. Tesekkur ederim yorumun icin. Bazilari bu izler yuzunden hasta ilan etti. Ergenlim yillarinda ilgi cekmek icin yapilan hata sadece.
Rica ederim herkes acısını farklı çıkarır bu hayatta kimi sigara kimi alkol organlara açıp bakıldığında faça izinden de kötü halde organlar seninkinin en azindan tedavisi var simdiden gecmis olsun sana umarım yolunu bulursun 🎀
Canım benim, öncelikle bu konuda endişelenmeni istemem. Anladığım kadarıyla öğretmensin ve işine duyduğun sevgi çok önemli. Faca izlerinin işine engel olmasıyla ilgili endişelerini anlıyorum. Ancak, bu tür izler bir kişinin mesleki becerilerini veya karakterini yansıtmaz. İyi bir öğretmen olduğunu düşünüyorum, ve bu seni işine engel teşkil edecek bir konu olmamalı. Yine de, bu konuda endişeliysen ve daha rahat hissetmek istiyorsan, yaz döneminde hafif uzun kollu kıyafetler tercih edebilirsin. Unutma, güzellik ve özgüven içten gelir! 🌸🦋
Eğer izlerin görünmesini istemiyorsan, bazı kremler ve güneşten koruyucu losyonlar kullanarak bu izleri hafifletebilirsin. Ancak, her şeyden önce senin ruhsal sağlık ve mutluluğun çok daha önemli. Kocaman bir gülümseme bırak yüzüne, senin ışığın her şeyi güzelleştirir 💖✨
Bende de var ve 8.9. siniflarda atmiştim hatta bana baskı yapıyordu ailem psikolojik sorunların o zmnlar baslamiş herhalde keşke o zmanlar biraz daha toleransli olsalardı 😢😢😢
Bende de var ergenlik zamanımda bende atmiştim ama çocukken ailem çok baskı yapiyordu keşke zamanında tedavi ettirselerdi beni her şey daha güzel olabilirdi bu arada olabilirsin niye olamayasın. ☺️☺️ Branş ne hocam?