AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
68Cevap
Bizim ülkede az rastlandığı için olabilir
Evet ondan da olabilir cidden
Nen 170im ve maskülen durduğumu düşünmüyorum
1.70 iyi gayet
1.70 üstünden sonra itici oluyor
Bir kadının maskülen görülebilmesi için daha birçok gereklilik yok mu?
hiç öyle görünmüyor giyim kuşamla alakalı bişi o biraz
Allah'ın takdiri olan şeylere insanların yargı dağıtması saçma olur diye düşünüyorum
Bu ponçik ve minyonsever bir erkeğin cümlesi bana göre.
Sanırım takıntıları var
@nefisehanimm cidden mi nerden biliyosunuz
Ben kısa boyluyum ama uzun boylu kızları dert etmem
Neden dert ediceksin kardeşim?
Yani kendimden uzun kızlarıda çekici bulurum
Bu kızın psikoloji sıkıntıları var ciddiye almayın
Ben uzun boylu kızları severim
Fiziğe bağlı , Bella, kendall, gigi , çağla şikel erkeksi mi?
Küçül de cebime gir.. Ben ortalama boydayım bu kavgada hakem benim. Pick melikten sana kırmızı kart. Hızlı şekilde bu rezillikten kurtul.
Alakasi yok kemik yapisiyla alakali. Kısa boylu olup topak gibi duranlar tatli degil bana gore güreşci gibi duruyor naif durmuyor
Helal sana <3
Teşekkür ederim 🥰❤
En iyi yorum bu ❤❤
erkek o boydaki kızı nasıl sarsın sarmalasın, onun da 190 falan olması gerekir sokakta basketbolcuların gezdiği ülke degil bura.
Yüze göre değişir ama bazı uzun kızlar erkeksi oluyor
Öyle gerçekten kıvrımlı vücudu güzel yüzü varsa kurtarıyor
Yok boyle birseu.160 lik kesi avuntusudur genelde
Çok yanlış model gibiler ve çok tatlılar kısalığı popüler etmişsiniz iyice
Aynen öyle. Keramet kısa olanda olsaydı kadın mankenlerin boy ortalaması 175-180 civarında olmazdı.
Haksizsin bence AT gibi oluyorlar on s. visme uzun suruyor benim hosuma gidiyor
Taniyor musun sen kızı senin boy kaç
Butun deliler benim yorumda o zaman sende dahil gizli yorum😀
Cidden gitmiş tek tek yorum yapmış beni tanımıyor bilene sanal burası ne kadar ciddiye aldı
Aynen doğru kısa kozlarda çok kötü görünüyor
Bence 1.80 üstü öyle olabilir ama onların da hepsi değil bence ya bunun yüz ile ilgisi var erkeksiliğin
Ben de 1.70 boyundayım beğenmeyebilirsin canım sıkıntı yok ama bence iyi duruyor
Kiskanmis diye yorumladım odbwodnw sonuçta sen ilişki yasamiyorsun onlarla senin eleştirmende saçma
Haksizsin kanka, ozendigimiz begendigimiz modellerin hepsi 170 ve hic maskulen degiller
Kıskanmışsın diye yorumladım
Ablam bizim suçumuz ne smdi naptik ya
@kıvırcıkk777 şanslısınız :)
Uzun kizlar aşırı çekici oluyor tam manken gibiler ben çok beğeniyorum uzun boylu kızları
Gayet iyiyim... Sensin maskulen👌🏻🙂
Kendini böylemi avutuyosun
Sen 180 varsın herhalde
Yol bee okadar değil 174
Yine benden uzunsun ahhahah
Skdkfkdksksk
Komik değil az önceki daha iyiydi
Sen güldün diye güldüm yanlış anlama
Gülebilirsin bi sen eksiktin sorun yok
Ya abicim nediye aliniyon Allah alla
Bilmem öyle mi yaptım
Evt oyleydii
Öyle diyorsan öyledir
Manken gibiyim 🧿 değmesin
Oyuncuların çoğu 170+
Onlar oyuncular
Ama maskülen görünmüyorlar
görünüyor
haklısın uzun boylu kızlar güzel olmuyor
Aşırı kuduruyorlar böyle diyince de
Bence uzunboylu bir bayan herzaman daha çekicidir
Erkeklerden hoşlanıyorsun anlıyorum
Ne alakaya
Bayan dedim
Kısa boylu kizlarin kendilerini avutma sekli bu mu? Uzun kız olunca erkek mi olunuyor?
Saçma bir düşüncesi herkesin seçimi farklıdır uzun boylu bayanlar daha zarif daha alımlı tercihimde uzundan yana
Kendi boylari uzun olsa kısalara laf atmaya baslicaklar.
Aynen öyle çok doğru
Off bu uzun kızlar ne kadar kompleksli
Sen kısasın galiba
Orta boyluyum boyum aşırı ideal
Orta boy dediğin
1.67
Gayet iyi
Bilmem kendimi hiç erkeksi hissetmedim 178 boyla
Aşırı uzun erkeklere ver 5 10 cm filan
aynı fikirdeyim
1.75 üstü kız ne ya erkekten kız olmuş gibi duruyor
Bir de geniş omzu kolları kalinsa bazenleri yoksa beli ince normal değilse direk erkek gibi
bu kadar da ezme bence :D onların da var alıcısı. 2 metrelik erkekler onlara göre bence.
Adriana Lima Miranda Kerr gibi yüzü güzel değilse sanmıyorum
yo manken gibiler
Napalım kanka bacaklatımızı mı keselim ayrıca çokta güzel duruyoruz sen de odanda ağlayabilirsin :)
Adriana lima barbara palvin buna güldü
Sen 167 değilmiydin
Skolyoz ameliyatından sonra 175 olurum
Kendini böylemi avutuyosun
Hiçbir zaman öyle düşünmedim 🤷♂️
Ne alaka ya manken gibiler
167 boyundayım balık etli olduğum için iti yapı duruyorum bence benden uzunlar çok mükemmel duruyor kisalar da tatli ama 185 üzeri bir sıkıntı
Ben uzun seviyorum ama boyum 1.65
Sana versinler 20 cm
Senin kız olman lazımdı
Aynen😢😢😢
Sana cekici gelmeneli zaten
Erkek gibi geliyor
1.75 üstü özellikle
Sen model görmemişsin kanka kısacık boyunla kendini avutuyorsun😂👎🏿
Kız erkekten uzun olmayacak oldumu sıkıntı b2nce
Uzadıkça erkeklere yaklaştıkları için olabilir
Haksızsın:)) sorryy
Yoo gayet güzel bence
Hiç maskülen değil çok iyi görünüyorlar
Yakisana yakisiyor valla
Ben uzun boylu kız seviyorum
Haksızsın. Tabi benim bakış açımla
bence hepsi cok cekici
Kısa boylu ekeklerle yakışırlar.
kendilerinden değil de aynı ya da birkaç santim uzun erkeklerle yakışıyorlar
Heosi maskülen durmuyorlar bence
Belli oluyor uzun boylu kızlara erkeksi demiş açıklama da 😂
Yok ya onlarında ayrı aurası var
Bu kızın psikoloji sıkıntıları var ciddiye almayın
Kim ki
Nereden tanıyorsun
Alakasi yok bence fizikle alakali
Maskulen durmuyor bence
esas güzellik 175-177
ile başlar
Yoo Zehra güneş çok güzel
Çok doğru
Sonunda hak veren biri çıktı
Uzun boylu bu kızlar nasıl çirkef galiba aşağılık kompleksleri sanali bilene aşırı ciddiye aldılar
Erkeksi duruyor dedim soru çok süper soru seçildi baya da beğenen oldu uzun boylu kızlar delirdi çirkeflesti alt alta bin tane hakaret kudurmalar
Kendine güvenen insan zaten güler geçer ya da fikrini belirtir umursamaz bile kendini biliyordur zaten
maskülen nedir?
bende sevmiyom fazla uzun