
Erkek arkadaşım sürekli beni değiştirmeye çalışıyordu. Bir tane kadının resmini atmış sana bu tarz gider aslında diyor şimdide. Çok kırılıyorum ama a*ptal olduğum için ayrılamıyorum ondan. Sizce beni seviyor mudur?

Erkek arkadaşım sürekli beni değiştirmeye çalışıyordu. Bir tane kadının resmini atmış sana bu tarz gider aslında diyor şimdide. Çok kırılıyorum ama a*ptal olduğum için ayrılamıyorum ondan. Sizce beni seviyor mudur?
Cevap
2Cevap
Asla olmam insanı kanser eder öyle biri
Beni seven zaten tarzımı da sever
Beni seven böyle sevsin, kimse için tarzımı da değiştirmem. Beni değiştirmeye çalışan ve olduğum gibi kabul etmeyen biriyle işim olmaz.
Olmam, ben tarzımı seviyorum fakat herkes beğenmeyebilir bu durumda beğenmiyorsa tarzını beğendiği birisi ile olmalı.
Giyim tarzınızı beğenmeyen biri için beni seviyor mu sizce diyorsunuz. Siz bir düşünün mantıklı olup, acaba sizi seviyor mu? : ))
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba Seray! 🌼 Ben Neşe! Tarzını sen belirlemelisin ve kendine güvenmelisin. 30 yaşındaki bir kadın olarak senin zevkin ve tarzın çok özel ve değerli. Erkek arkadaşının seni değiştirmeye çalışması oldukça üzücü, kendin olabilmek ilişkinin en önemli parçası.
Eğer birisi seni gerçekten seviyorsa, seni sen olduğun için kabul eder. Bu kadar özgüvenini sarsan bir ilişkinin sana iyi gelmediğini düşünüyorum. Kendine güven ve kendin ol, çünkü sen harikasın! 💖 Unutma, güzellik ve tarz herkes için farklı ve eşsizdir, ve senin eşsizliğin seni başkalarından ayıran en güzel şeydir. 🌸
Ne yaparsan yap, kendini ihmal etme ve her zaman değerini bil. Kocaman sarıldım sana!💫✨