Bir süredir biriyle konuşuyordum iki kez buluştuk sonra bir şekilde bitti istemedi beni yani niye böyle oluyor kusurlarımı söyler misiniz tamam dünya güzeli değilim de bakılır beGörselini en iyi ifade eden kısa notunu buraya ekleyebilirsin
Biriyle konuşuyordum beni istemedi. Sorun tipimde mi anlamıyorum. Kusurlarım neler?
Güzelim hayır asla öyle hissetme 🌟onların güzellik algılarına uymak zorunda değilsin ki bu seni çirkin yapmaz, kalbiyle bakan güzel görür belki onların karakteri farklı olabilir bazı seyler olur ya enerji gibi belki ondan kaynaklı olabilir fiziksel değil gerçekten çok masum yüzün. Bir de olmuyorsa vardır bir hâyır belki Allah zarar görmeni istemediği için seni en güzeline saklıyor öyle düşün 🌸🌟
Yorumlarda gördüm başka biriyle birlikte olduğunu söylemişsin.. Bence bunu tek bir durum olarak değerlendirme.. Kendi başına güzel bir kadınsın.. Fakat sen onun seçenekleri arasındaydın ve büyük ihtimal görsel olarak diğeri daha cazip geldi.. Ve belli ki bazı ihtiyaçlarını diğeri karşılayacak kendince öyle kanaat getirdi.. Bazıları kafa olarak uymamışsınızdır diyor da çok zeki, aklı başında ve olgun bir adam ilk başta tavır ve davranışlara özellikle dikkat eder ve bu çok nadir bir durumdur.. O yüzden kadınlara seçenek gözüyle yaklaşan yapıdaki biriyle kendini sakın harcama ve bunun için üzülme.. Çünkü her halükarda sen ondan daha değerlisin..
0
1 Yorumla
Soran
1 yıl
Ne güzel yazmışsınız duygulandırdınız beni çok teşekkür ederim evet değerim ona bağlı değil biliyorum geçecek güzel insanlara denk gelmek dileğiyle
Her şey tip ile bittiğini sanıyorsan zaten başta elendin. Sadece güzel veya gideri olmak ile yetmiyor. Zeka seviyesi ne durumda? Kafa açıyor mu? Gevşek davranıyor mu? Kişilik karakter durumlarıda ön planda oluyor. Eğer ki istemediği bir durum varsa elenirsin.
Bizim hayır bildiklerimizde şer şer bildiklerimizde vardır bir hayır belki böyle olmasaydı kötü birsey olacaktı belki hayatının pişmanlığını yapacaktın... Ben bir kusur göremiyorum allah var yüzünün güzelliği kadar kalbinde iyi olsa gerek bu arada aklı selim bir insan olduğun su götürmez bir gercek bunu unutma kimin ne dedigine de bakma
0
2 Yorumla
Soran
1 yıl
Çok teşekkür ederim iyi insanlara denk getirsin Allah
Amin ecmain hani gönül isterki her şey istediğimiz gibi olsun ya da istediğimiz hersey olsun ama ozamanda istediklerimizin ne anlamı kalırdı nede degeri düşünsene istediğin herşeye sahipsin emek vermeden mücadele etmeden hayatta böyle yaşamak için mücadele etmek çaba sarf etmek gerekir
Seni tip olarak değil de, kişiliğini ona soğuk geldiği için konuşmayı son vermiş olabilir. Karakterini muhabbetini sarmamıştır o yüzden geri çekilmiş olabilir. Kimseyle zorla geri dönmeyle olmaz seni istemeyenlere yol ver. Karşına başka birini daha iyi çıkabilir bekle derim.
Sadece tiple alakalı değildir. Hareketler, konuşmalar etkileyebiliyor. Ayrica hayatında başka şeyler oluyor olabilir, mesela sevgili yapacak veya ilgilenebilecek kadar kendine vakit ayıramıyordur veya konuştuğu başka biri vardır. Sevgilisinden ayrılmıştır belki birbirlerine bir sans daha vermislerdir. Sadece tip degildir yani olay.
Biri seni istemediyse tek sorunun tip olduğunu düşünmüyorsundur umarım. Belki enerjisinin seninle uyuşmadığını hissetti, belki konuşma tarzın ya da düşünce tarzın hoşuna gitmedi, yani her şey olabilir.
Davranış olarak hitap etmemiş olabilirsiniz. Kimi enerjik konuşkan sever, kimi ağır. Bence fizik olarak hoş sayılırsın. Ya da birden fazla görüştüğü var kafası karışıktı diğeri ağır bastı..
Bence tipinle ilgili sorun yoktur, gayet iyi görünüyorsun. Hem saç modelini beğendim, hem çook daha kısa saçların bile yakışacağını düşündüğüm güzel bir yüzün var. Mental olarak hiç canını sıkma derim
Doğru insanın elinde değer görmek diye bir şey var yoksa heder olur insan bence doğru insan değilmiş. Mona lisa tablosu ilk sadece birkaç yüz dolara satılmıştı günümüzde ise milyar dolarlar özetle tablo gibi hatunsun 🌸
Çoğu erkek japon, çinli ya da Koreli kızları güzel bulur. Ama ben sevmiyorum onları. İstedikleri kadar güzel olsunlar, çekik gözlü sevmiyorum. Beğenmeyince olmuyor iste...
Bazıları c*nsellik anlamında bazıları ise cıvıl cıvıl birini istiyor aynı şekilde bir kızda komik bir erkek ister şakalaşma olsun birlikte gülüp eğlenmek olsun.
Tip boy kilo vb şeyler falan bunlar boş kişiye göre değişir de eğer bunlardan dolayı sevmediyse sakın üzme kendini iyi birisi olduğunu sanmıyorum sevin hatta gereksiz insanın karakteri düzgün olsun gerisi pekte önemli değil takma kafana değmez öyleleri için
Hayır çok güzelsin maşallah diyelim. Çok takılma insanlar bazı şeyleri değeri bilmiyorlar ve bazıları kalpsizler. Öyle düşün, Sen ondan daha iyi bir insan hak ediyorsun
Ya tabi ben olsam bende düşünürüm yani herkes düşünür aynı seyi ama aynanın karşısına gec bi bak kendinee uzun uzun iste o zaman neyim eksik acaba diye düşünmiceksinn
Sen bir prensessin o ise kurbağa bunu unutma canım 😘
Gizli Üye
(18-24)
1 yıl
Bence gayet güzelsin zaten konu tiple ilgili değil, öyle olsa 2 kez buluşmazdı. Ayrılıkların ya da bitişlerin nedeni neredeyse hiçbir zaman dış görünüş olmuyor bu arada. Muhtemelen enerjiniz uyuşmadı.
Hiç bir sebep söyleyemedi ise sorun sizden kaynaklı değildir.
0
4 Yorumla
Soran
1 yıl
Hiçbir şey demedi ben soğukluğu anladım zaten yazmadı bir süre arada bir yokladım ben bunu ama mesafeli anlıyorum sonra birden kız arkadaşım var dedi sildim hoşça kal dedim
Aman bırak Allah aşkına. Klasik tc erkeği. Kim verse ona koşar. Bu seninle alakası değil. Terbiyeli biriysen o zaman kaçmıştır. Onlar or*u seviyor
0
7 Yorumla
Cevap sahibi
1 yıl
Yorumları okuyunca haklı olduğumu gördüm.
Soran
1 yıl
Teşekkür ederim artık bıktım yüzeysel bir şey istemiyorum bunu duyan kaçıyor veren varken beni kim ne yapsın doğru söylüyorsun
Cevap sahibi
1 yıl
Bende senin gibiyim üzülme. Ama konuşsan bile bir süre sonra yine yaranamazdın. Elin kızları nasıl ellerinde tutuyor çözmüş değilim.
Soran
1 yıl
Ben de bilmiyorum yalnız öleceğim galiba bu gidişle
Cevap sahibi
1 yıl
Kuzenim köyden geldi 2 günde zengin birini buldu. Evlenecekler. Ben 27 senedir İstanbul'da doğmuş büyümüş şehir kızıyım onun kadar olamadım. Birde görsen tipi de bir şeye benzemiyor. Ne yemek yapmayı bilir ne başka bir şey.
Soran
1 yıl
Şaka yapıyorsun değil mi sırrını sorsana kıza aşko biz niye beceremiyorum kul köle mi değiliz ondan mı yani anlayamıyorum artık
Cevap sahibi
1 yıl
Kız ona sorulur mu aman. Çok sinsi. Akrep burcu. Gelmediği sürece arayıp mesaj atmayan bir insan yılan gibi. Geçen bayramda geldi. Ben süslendim püslendim bunun yüzüne bile bakmadım evden çıktım gittim. Kimsenin fikrine de zikrine de ihtiyacım yok. Gelmiş bana diyor ki kahve yaptım b*** abla içiyor musun diyor. Yok canım dedim arkadaşlarım bekler beni dedim. Sadece evime gelince samimi olan insanlarla daha işim olmaz. Sinsirella
Gizli Üye
(25-29)
1 yıl
Her şey güzellik tip demek değil ki belki konuşma üslubunu beğenmedi veya tavırlarını veya ilgisizliğini veya aklında başka biri varken seninle konuştu yara bandı ilişkisiydin o kadar çok neden var ki sadece tipe bağlayamazsın
Gayet hoşsun. Belki uymadığınız noktalar vardır, bilemem. Ama tipinde sıkıntı yok kesinlikle. Ha belki birazcık soğuk görmüş olabilir. Sadece o kadar.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
1 yıl
Olay aynen şöyle Bu kişi senle takılmak istedi. Tanıştı görüştü sonra seni yatağa çekmeye çalıştı. Sende kabul etmedin Sonra kişi baktı ki zaman kaybi hemen başkasına gitti. Seni sildi
0
6 Yorumla
Soran
1 yıl
Bunu istedi evet belli şeylerle yetinemem dedi ben de erken olduğunu söyledim bu beni uğraştırır diye düşündü sonra da şak sevgili yaptı zaten
Evet. Sana gelince. Fiziğin çok iyi biraz zayıf sin biraz da resmi ama iyisin bir çok erkeğin hayali bile olabilirsin. İstikrarını bozma. Ayrıca göğüslerin çok güzel. En sevdiğim tarzda
Hayatta hersey görsel değildır bunu görsellıkle değerlendirme belkı duygusal bişeyler gelışmıyodur mutlaka çıkar seven değer veren
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
1 yıl
Takma Bu kadar giden gitmeden önce gideceği yeri hazırlar ve gider nitekim arkadaşta hazırlayıp da gitmiş bırak gitsin eminim karşına daha iyileri çıkacaktır
0
3 Yorumla
Soran
1 yıl
İnşallah teşekkür ederim geçecek biliyorum mutlu olmasın ama
Takma bu kadar çünkü bir şeyden ne zaman vazgeçersen o zaman o şey olur ve seni kaybettiğini anlayacak nitekim mutlu olamaz asla böyle bir insan cidden hos bi kadınsınız eminim ki iyi birisi çıkacak karşınıza
Eminim kişiliğin de çok iyi ve kendin gibi birisini bulacaksın belki biraz zaman alacak ama bence arayışa girme hiç olmadık zamanda olur bazı şeyler hayatına bak
Cirkinligimi yüzüme vuran çok kişi oldu sevgililerim vs ama senin yüzün gayet güzel bende 27 yim mesela ama küçük dururum yüzümde cillerim var minyonum falan
Üzülme hayırlısı buymuş demek ki de geç bence bir tık boşluğa düşeceksin o boşluğu doldurup aklını meşgul etmeye bak, yakın arkadaşınla dertleş sinirini at zaten sonrasında her şey düzelecek hayatın rutine girecek
Tamam işte net belli niye kafaya takiyorsunki. Se KS icin düşünüyormuş seni. Sen yanasmayinca topuk :) güzel ve çekici bir kızsın. Kendinde sorun arama