Bizim kızların çoğunda var bu göbek zaten. Şanslısınız kızlar göbeğiniz var diye dert etmeyin.
Bu doğru galiba siz ne düşünüyorsunuz?
Cevapla
Beğen
Paylaş
Takip Et
1 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Gizli Üye
(30-35)
1 yıl
bu kadar değil ama alt karnımda benim de var bi tık bundan. ama ben aşırı zayıf olmama rağmen bende var bu. nedeni hormonlar. doğurganlıkla bağlantısı da bu. östrojen dalgalanmaları yüzünden bu bölgede yağlanma oluşuyor.