Yazın dışarıya çıkarken makyaj ve saç stilinizi ne şekilde tercih ediyorsunuz?

Ben çok beyaz tenli olduğum için ev de bile uyanır uyanmaz güneş kremi süren birisi olduğum için dışarıya çıkmadan da yüzüme ve vücuduma güneş kremi sürüyorum ve makyaj yapmayı tercih etmiyorum zaten çok sıcak hava yüzüm hiç rahat etmiyor o şekilde güneş kreminin üstüne hafif allık ve highlighter kullanıyorum bugün ruj dahi süresim gelmedi çok sade hoşuma gitti bu şekilde saçımı da topuz yaptım. Siz yazın ne yapıyorsunuz?

Yazın dışarıya çıkarken makyaj ve saç stilinizi ne şekilde tercih ediyorsunuz?
Cevapla