Boşlayınca enseye yapışan saçlardan nefret edenler derneği?

Boşlayınca enseye yapışan saçlardan nefret edenler derneği?

Havalar ısındı ben yine saçlarımı kestim. Ne fazla uzun ne fazla kısa.
Sıcaktan bunaldığım her an toplanabilir boyutta.
Oh miss casseğğ
😌🎈
Teşekkürler ghosiğğ
Rica ederim casseğ
Yazın kestiriyorum toplanmadığı için pek bir şey olmuyor.
Cevap
5Cevap
Ben genelde hep topuz yapıyorum ya da örgü onun dışında hayatta kullanılmıyor sırtım su gibi oluyor.
Genelde dalgalı
Hep topuz yapıyorum
At kuyruğu ve ev topuzu, mesela şu an daha farklı.
Kendi haline bırakıyorum hep
Kabak kafa yapıyorum tertemiz oluyor
Topuz yaparm
normal renkte kullanıyorum
Daima salık
3 numara
Herturlu
Açık.
Açık
Topuz ya da at kuyruğu
3 numara yapıyorum
Kısa dalgalı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar