Kendinizi güzel, yakışıklı buluyor musunuz?

Ben güzel buluyorum, ama biraz kilo aldım ve yanaktan da aldığım için yüzüm hafif tombikleşti yüzüm eriyene kadar fotoğraf çekinmek istemiyorum 😒
Kendinizi güzel, yakışıklı buluyor musunuz?
Cevapla