Kendinizi çok güzel, yakışıklı buluyor musunuz?

Ben zayıfken buluyodum şu an kilo verme aşamasındayım kendimi beğenmiyorum. Sıradan ya da orta güzellikte, yakışıklılıkta olmayı kabullenebiliyor musunuz? Ben çok güzel olmadan yaşayamam. Şu an hayatimin en zor dönemi. Fiziğim yüzüm harika olmalı. Güzellik takıntım var sanırım. Peki sizin için bu kadar önemli mi?
Kendinizi çok güzel, yakışıklı buluyor musunuz?
Cevapla