Uzamayı mı seçerdiniz yoksa kilo vermeyi mi? Böyle bir anket yapılmış İngiltere’de ve insanlar 5 kg vermeyi on santim daha uzun olmaktan daha çok tercih etmiş obezite yüksek olduğu için… #reda
Ben ikisinden de memnunum ama ankete katılanlar mantıklı hareket etmiş. Kilonun fazlası hep zarar. Ama boyun eksiği ya da fazlasının önemli bir zararı yok