Güzellik & Bakım Kızlar söyle bir fizikte olmak çok mu zor ya? VolrathTheFallen Takip Et Guru Yaş: 126 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Lütfen bu fiziğe yakın olmayanlar dışarı çıkmasın Güncellemeler+1 yıl ulan 1 soruda 4 engel yedım eskıden boyle troll sorularda ne kavgalar cıkardı geyık olsun dıye sımdı ınsanların hıc tahamullu yok Kızlar söyle bir fizikte olmak çok mu zor ya? Cevapla Fizik Soruları Beğen Paylaş Takip Et
Güzelamadertli Takip Et Bilge Yaş: 21 , eic 100% +1 yıl Tamam sen öyle dıyosan çıkmayız egoist ukala bey 0 1 Yorumla VolrathTheFallen +1 yıl Çıkma 😂 Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Bu ne ya, göğüs dışında hicbirseyi güzel değil🤣 erkek gibi adonisleri sixpack leri belli oluyor. Erkeğe kerem yok bu kendi kendini de SS🤣 1 6 Yorumla Dismanio +1 yıl Erkek gibi? Erkek gibi değil kaslı kadınlar da vardır. Kaş geliştirmek sadece erkeklerin yaptığı bir şey değil. Araştırmanı öneririm Yorumla VolrathTheFallen +1 yıl Spor yapmayıp popo büyütmeye bahaneler Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Ahahaha bunu spor yapiyorken elimde plates bandı varken okuyor olmam peki😅👍🏻 Yorumla VolrathTheFallen +1 yıl Plates bandı ile miss muscle olmayı sanmak peki Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Peki diyip geçiyorum. Ne diyorsan doğrudur. Sen haklısın. En büyüksün. Kral. Yorumla VolrathTheFallen +1 yıl Aferin uslu kıx Yorumla
ysecaan_0 Takip Et Guru Yaş: 23 , eic 94% +1 yıl Güreşçi olmaya niyetim yok. Kendime yakışan fizikte olmayı tercih ediyorum. 1 0 Yorumla
morcheeba Takip Et Xper 5 Yaş: 32 +1 yıl Kaslı değilim aksine hafif balık etliyim ve dolgunum ama bu kadından %100 daha iyi bir vücudum olduğuna eminim. 3 22 Yorumla VolrathTheFallen +1 yıl 💩💩💩 Yorumla morcheeba +1 yıl Kesin öyledir :D Yorumla VolrathTheFallen +1 yıl Bu kadın 50sinde de taş olacak Yorumla morcheeba +1 yıl Asla bilemezsin Yorumla VolrathTheFallen +1 yıl İstatiksel konusuyorum Yorumla morcheeba +1 yıl Lütfen o bütün istatistikleri dök buraya ne olur :D Yorumla VolrathTheFallen +1 yıl PC den dokerım sana Yorumla morcheeba +1 yıl Tamam hepsini getir buraya yaz ya da ekle hepimiz aydınlanalım. Yorumla VolrathTheFallen +1 yıl Sen kanıtla o zaman bu kadar iyi fizige sahip birinin sonra kotu oldugunu Yorumla morcheeba +1 yıl Kimsenin kanıtlayabileceği şeyler değil bunlar. Garantisi yok çünkü. Yorumla morcheeba +1 yıl Benim iddia ettiğim bir şey yok, 50 sinde de taş olacak diyen sensin. Yorumla VolrathTheFallen +1 yıl Herkesin garantısı yok tabi ama sporla ugraşan bir kadın ile uğraşımayan arasında yüksek oranda fark var Yorumla VolrathTheFallen +1 yıl en basit örnek 55 yaşında Zeyna ablam Yorumla morcheeba +1 yıl Estetik yapılmadığı sürece o kadının da her yeri sarkacak istediği kadar spor yapsın. Yorumla morcheeba +1 yıl Bu tarz TV önündeki insanların her yeri estetik. Yani bu kadar saf olamazsın değil mi komple doğal olduklarını düşünecek kadar? Ajda pekkan da 35 yaşında gibi duruyor :D :D Yorumla VolrathTheFallen +1 yıl Valla öyle ya da böyle alt yapı yoksa estetik kurtarmaz Yorumla morcheeba +1 yıl Ajdanın altyapısı var yani :D :D Hahah güldürdün :D Yorumla VolrathTheFallen +1 yıl Ajardın ne kadar spor yaptığını kendine ne kadar baktıgını diyetlerini biliyor musun Yorumla morcheeba +1 yıl Fotodaki kadın kadar olmadığına eminim :D En azından karın kaslarıyla gündem olmadı hiç. Yorumla VolrathTheFallen +1 yıl Her kadında kas geliştirme yaparak spor yapacak halı yok karın kası kolay sanıyorsunuz 😂😂 Yorumla VolrathTheFallen +1 yıl Sen hala neyin mücadelesini veiyorsun ya 😂😂 Yorumla morcheeba +1 yıl Olmayan beynini senin ben :) Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Ben halimden memnunum asla da böyle olmak istemezdim 😅 1 1 Yorumla VolrathTheFallen +1 yıl Yalannn Yorumla
birsuskuncicek Takip Et FenomenMentor Yaş: 29 +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 7,2b cevap paylaştı. Erkeksi bir vücut bence 0 0 Yorumla
mavikusilekucuk1kiz Takip Et Xper 5 Yaş: 22 , eic 100% +1 yıl estetik olmaması dısında sorun yok 0 1 Yorumla VolrathTheFallen +1 yıl Yuh. Yorumla
Dismanio Takip Et Yoda Yaş: 23 , eic 99% +1 yıl Evet çok zor kolay olsa herkes öyle olur 0 3 Yorumla VolrathTheFallen +1 yıl Hiç çaba da yok sizde Yorumla Dismanio +1 yıl Tm Yorumla VolrathTheFallen +1 yıl Eyvallah sagol 😇 Yorumla
daktırmaktırr Takip Et Xper 7 Yaş: 22 , eic 100% +1 yıl Kolaysa sen yapsaydın 0 10 Yorumla VolrathTheFallen +1 yıl Ben iyiyim Yorumla daktırmaktırr +1 yıl Biz de kendimize göre iyiyiz boş boş konuşma o zaman Yorumla VolrathTheFallen +1 yıl Kendimize göre 😂 Yorumla VolrathTheFallen +1 yıl Kirpi çocugunu pamuğum diye sever sizin ki o hesap Yorumla daktırmaktırr +1 yıl Aynen öyle tüm kızlar adına yazıyorum bunları. Mesela bana göre de senin vücudun kötü ama bu beni hiç ilgilendirmez. Yorumla VolrathTheFallen +1 yıl Kesinlikle ilgilendirmez Yorumla daktırmaktırr +1 yıl Bizim fiziğimizin seni asla ilgilendirmediği gibi Yorumla VolrathTheFallen +1 yıl O ilgilendirir ne demis celal Şengör senın cahilligin benım yaşamımı etkılıyor aynı şekilde senin spor yapamaman beni etkiliyor Yorumla daktırmaktırr +1 yıl Herkes kendine göre birini seçer. Herkesi aynı kalıba sokmak senin haddine değil. Yorumla VolrathTheFallen +1 yıl Ben çaba istiyorum yoksa herkes aynı olamaz Yorumla
AliceMixfield Takip Et Master Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 1,7b cevap paylaştı. Evet çok zor 0 1 Yorumla VolrathTheFallen +1 yıl dogru zor :D Yorumla
Biriistekurcalama Takip Et Xper 7 Yaş: 29 , eic 98% +1 yıl İğrençsin 0 1 Yorumla VolrathTheFallen +1 yıl Hakaret yok Yorumla
isabella181919 Takip Et Master Yaş: 27 , eic 99% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 1,7b cevap paylaştı. Yo değil 0 1 Yorumla VolrathTheFallen +1 yıl Biraz çaba biraz Yorumla
Valkriye_98 Takip Et Xper 3 Yaş: 28 +1 yıl Benzer fiziğim 0 7 Yorumla VolrathTheFallen +1 yıl Bende inandım Yorumla Valkriye_98 +1 yıl Dövüşçüyüm Yorumla VolrathTheFallen +1 yıl Valkriyelerin hepsi dövüşçü Yorumla Valkriye_98 +1 yıl Yansıtan nick çünkü Yorumla VolrathTheFallen +1 yıl Hmmm bilemem bende savaş lorduyum ama hiç savaşmadım görmek gerek Yorumla Valkriye_98 +1 yıl 😀😀 Yorumla VolrathTheFallen +1 yıl 😂😂 iyi anlaşırız ama Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Tamam sen öyle dıyosan çıkmayız egoist ukala bey
Çıkma 😂
Bu ne ya, göğüs dışında hicbirseyi güzel değil🤣 erkek gibi adonisleri sixpack leri belli oluyor. Erkeğe kerem yok bu kendi kendini de SS🤣
Erkek gibi? Erkek gibi değil kaslı kadınlar da vardır. Kaş geliştirmek sadece erkeklerin yaptığı bir şey değil. Araştırmanı öneririm
Spor yapmayıp popo büyütmeye bahaneler
Ahahaha bunu spor yapiyorken elimde plates bandı varken okuyor olmam peki😅👍🏻
Plates bandı ile miss muscle olmayı sanmak peki
Peki diyip geçiyorum. Ne diyorsan doğrudur. Sen haklısın. En büyüksün. Kral.
Aferin uslu kıx
Güreşçi olmaya niyetim yok. Kendime yakışan fizikte olmayı tercih ediyorum.
Kaslı değilim aksine hafif balık etliyim ve dolgunum ama bu kadından %100 daha iyi bir vücudum olduğuna eminim.
💩💩💩
Kesin öyledir :D
Bu kadın 50sinde de taş olacak
Asla bilemezsin
İstatiksel konusuyorum
Lütfen o bütün istatistikleri dök buraya ne olur :D
PC den dokerım sana
Tamam hepsini getir buraya yaz ya da ekle hepimiz aydınlanalım.
Sen kanıtla o zaman bu kadar iyi fizige sahip birinin sonra kotu oldugunu
Kimsenin kanıtlayabileceği şeyler değil bunlar. Garantisi yok çünkü.
Benim iddia ettiğim bir şey yok, 50 sinde de taş olacak diyen sensin.
Herkesin garantısı yok tabi ama sporla ugraşan bir kadın ile uğraşımayan arasında yüksek oranda fark var
Estetik yapılmadığı sürece o kadının da her yeri sarkacak istediği kadar spor yapsın.
Bu tarz TV önündeki insanların her yeri estetik. Yani bu kadar saf olamazsın değil mi komple doğal olduklarını düşünecek kadar? Ajda pekkan da 35 yaşında gibi duruyor :D :D
Valla öyle ya da böyle alt yapı yoksa estetik kurtarmaz
Ajdanın altyapısı var yani :D :D Hahah güldürdün :D
Ajardın ne kadar spor yaptığını kendine ne kadar baktıgını diyetlerini biliyor musun
Fotodaki kadın kadar olmadığına eminim :D En azından karın kaslarıyla gündem olmadı hiç.
Her kadında kas geliştirme yaparak spor yapacak halı yok karın kası kolay sanıyorsunuz 😂😂
Sen hala neyin mücadelesini veiyorsun ya 😂😂
Olmayan beynini senin ben :)
Ben halimden memnunum asla da böyle olmak istemezdim 😅
Yalannn
Erkeksi bir vücut bence
estetik olmaması dısında sorun yok
Yuh.
Evet çok zor kolay olsa herkes öyle olur
Hiç çaba da yok sizde
Tm
Eyvallah sagol 😇
Kolaysa sen yapsaydın
Ben iyiyim
Biz de kendimize göre iyiyiz boş boş konuşma o zaman
Kendimize göre 😂
Kirpi çocugunu pamuğum diye sever sizin ki o hesap
Aynen öyle tüm kızlar adına yazıyorum bunları. Mesela bana göre de senin vücudun kötü ama bu beni hiç ilgilendirmez.
Kesinlikle ilgilendirmez
Bizim fiziğimizin seni asla ilgilendirmediği gibi
O ilgilendirir ne demis celal Şengör senın cahilligin benım yaşamımı etkılıyor aynı şekilde senin spor yapamaman beni etkiliyor
Herkes kendine göre birini seçer. Herkesi aynı kalıba sokmak senin haddine değil.
Ben çaba istiyorum yoksa herkes aynı olamaz
Hiç hoş değil ki bana göre
Evet çok zor
dogru zor :D
İğrençsin
Hakaret yok
Yo değil
Biraz çaba biraz
Benzer fiziğim
Bende inandım
Dövüşçüyüm
Valkriyelerin hepsi dövüşçü
Yansıtan nick çünkü
Hmmm bilemem bende savaş lorduyum ama hiç savaşmadım görmek gerek
😀😀
😂😂 iyi anlaşırız ama