Güzellik & Bakım Kadınlarda fazla uzun boy güzel durmuyor değil mi? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor bu kız kadar uzun olsam hatta daha fazla bile olsam cidden garip gelirdi bana Güncellemeler+1 yıl ideal bi kadının boyu 175 olmalı Kadınlarda fazla uzun boy güzel durmuyor değil mi? Cevapla Kadın Soruları Güzellik Soruları Beğen Paylaş Takip Et
u SilverBlooming Takip Et FenomenMaster Yaş: 29 +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 7,1b cevap paylaştı. Bencede güzel durmuyor orta boy daha iyi 1 0 Yorumla
saçmabirkişilik Takip Et Master Yaş: 29 , eic 81% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 536 cevap paylaştı. Hakkaten kadının boyu kadar bacağı var. Bence yan yana gelmemelilerdi, çok garip fotoşop gibi duruyor. 0 0 Yorumla
Dismanio Takip Et Yoda Yaş: 23 , eic 99% +1 yıl Yoo duruyor Maşallah Zehra Güneş'e. Kadının güzelliği farklı ülkelerde haberlere konu oldu 0 3 Yorumla Soran +1 yıl güzellik başka bir şey ona bir şey dediğm yok gayet güzel Yorumla Dismanio +1 yıl Boyunun uzun olması da güzel duruyor Yorumla Soran +1 yıl yok bee Yorumla
Oluştur Takip Et Master Yaş: 30 , eic 74% +1 yıl Bir spor yapıyorsun tüm fiziksel görünümün değişiyor, düşman gôtüne 0 0 Yorumla
birsuskuncicek Takip Et FenomenMentor Yaş: 29 +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 7,2b cevap paylaştı. Evet kaba duruyor 1 3 Yorumla Soran +1 yıl kadın dediğin senin gibi zarif olmalı demi Yorumla birsuskuncicek +1 yıl Teşekkürler Yorumla Soran +1 yıl her sorumda da varsın maşallah Yorumla
zencefilzerdeçal Takip Et Xper 1 Yaş: 25 +1 yıl ALLAH en güzel şekilde yaratmış ideal diye bir şey yok bence 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Bencede güzel durmuyor orta boy daha iyi
Hakkaten kadının boyu kadar bacağı var. Bence yan yana gelmemelilerdi, çok garip fotoşop gibi duruyor.
Yoo duruyor Maşallah Zehra Güneş'e. Kadının güzelliği farklı ülkelerde haberlere konu oldu
güzellik başka bir şey ona bir şey dediğm yok gayet güzel
Boyunun uzun olması da güzel duruyor
yok bee
Bir spor yapıyorsun tüm fiziksel görünümün değişiyor, düşman gôtüne
Evet kaba duruyor
kadın dediğin senin gibi zarif olmalı demi
Teşekkürler
her sorumda da varsın maşallah
ALLAH en güzel şekilde yaratmış ideal diye bir şey yok bence
duruyor 🍹👩🏻 darısı bana demek istiyorum
aynnn 185 ve ustu kotu
Bu ney la asddjdk
evet
Bunun aşırı uzun ya