Bu kadar güzel olduğum halde neden kimse beni takmıyor?

İzmirde yaşıyorum şu ana kadar güzel kız çok gördüm ama böylesini hayatım boyunca bak ciddi diyorum ne televizyonlarda gördüm ne instagramda ben böyle güzeline ilk kez rastladım japon kızları çoğunluğu güzel olmayan bir ırktır güzelleri nadirdir. Genelde çekik gözlü kızları da hiç sevmem nefret ederim ama bu gördüğüm neydi bu neydi ya inanın bir an cennetten mi buraya düşmüş diye merak etmedim değil bu nasıl bir güzellikti Allah herkese güzellik vermiş ama bu kız hepimizin hakkına girmiş helal etmiyorum biz bi güzellik aldık ama bu bissürü kez sıraya girmiş galiba, İzmirde bizim burada her kıza bakmazlar öyle çok güzel olanlara bakıyorlar genelde ama onlarada çok bakmazlar hani ama benim gördüğümü zaten bek tek değil bence ordaki herkesin aklı gitti herkes ona bakıyordu çok fazla ilgi çekiyordu yüzü dehşet verici derecede güzel ve kusursuz boyu da zaten 190 vardı kesin foto çekinmek istedim yabancı dil bilmediğim için yanında da çok arkadaşı olduğu için gidemedim mecbur gizli çektim ve bu kızdan daha güzelini hayatımda bir daha göreceğimi zannetmiyorum ama kızdan çok nefret de ettim hani yalan söyleyemem bu kadar güzel olması için vergi ödemeli gerekirse ve size sorum bu olacak mesela benim boyum da 185 yüzümde hiç leke yok gözlerim badem mavi gözlüyüm crop mini etek falan giyinirim yüzüm çok güzeldir kendimi çok beğenirim ama bu kadar güzel olduğum halde kimse neden bana bakmaz da gidip bu kıza bu kadar baktılar tamam o çok güzeldi kusursuz idi ama bende kusursuz derecede güzelim benimde adriana limadan farkım yok genelde çokta egoluyum o da çok güzel olduğum için üniversitede beni sevmeyen kızlar o sefer adriana limaya benziyorsun aynı dediler ben adriana limaya benzediğim halde neden kimse bana bakmıyor
Bu kadar güzel olduğum halde neden kimse beni takmıyor?
Cevapla