+1 yılBirincisi burası Türkiye. Yani sen ne yaparsan yap her türlü kıskançlık edip laf sokacaklar. Kimsenin kimseye on numara güzellik borcu yok, önce bunu kendine dikte et. Tipe takıntılı olan insanlara dikkat edersen asıl çirkin bakımsız olan kendileridir, karakter desen zaten hak getire kendi cirkinliklerini milletin kaşına gözüne takarak örtmeye çalışırlar.
Evet.
Şimdi diğer kısma gelirsek, bana senin yaşındayken sürekli "ay çok güzelsin boş ver" derlerdi hiç kimse de bir çözüm yolu sunmazdi illet olurdum, o yüzden kendim şu anda deneyip karşılık alabildiğim şeyleri yazicam sana.
Önceeeeee
Kilo Sorunsalı ve "Kibar" Bir Fizik: Bunun olayı biraz sıkıntılı, sen sanırım biraz zayifsin. Öncelikle o 49 kilo çok çok fazla veya çok çok az bir kilo değil, ancak boyun 160 ise zayıf kalıyorsun boyuna göre. Neyse, hem cildin düzgün olsun hem fiziğin düzelsin hem de bitkinlik uyku halinden kurtulmak istiyorsan bu 3 şey için de yapacağın kilit şey, şekeri bırakmak. Sabah kahvaltilarinda en somun danası bendenize bile ekmeği bıraktıracak bir tarif vereyim, marketten yulaf al ve onu öğüt. Ogutemem dersen de ince yulaflar var o da var markette, alabilirsin. Bir kaşık ogutulmus yulafa bir yumurta kir, göz kararı cılk cılk olmayacak şekilde süt koy, biraz tuz dök ve onu tavaya biraz yağ döküp omlet gibi pisir. Bu karışım yulaftan olduğu için altını üstünü dondurmen zor olacak, yulaf parcalaniyor çünkü. Öğlen de BİM marketlerde satilan mor paketli bir müsli var, icinde kuru meyveler falan var. Saman yiyormuş gibi bir his vermeyen tek müsli o olabilir, öğlen de onu ye mutlaka yanında bir meyve ye. Akşam yemeği işini de annene birak sebze veya ızgara ye olabildiğince. Sporda da genelde kızlar karın kası yapmadan sadece beli arkadan ve yanlardan incelsin ister, oblik dediğimiz yerlerini çalıştırmadan bel incelten tek hareket Russian Twist olabilir, bu hareketi ağırlık kullanmadan yap Google'da bulursun. Birkaç aya hatta belki haftaya, karın kası yapmadan sadece belinin incelip tam sporcu kivrimina ulaştığını göreceksin.
Uzun oldu ama başka bir şey sorarsan cevaplarım:)22 Yorumla
Soran+1 yılÇok teşekkür ederim boş ver kendini sev gibi ezber konuşmadığın için eline sağlık hepsini okudum çok teşekkür ederim tavsiyelerin için o tarifleri biliyorum denicem zaten ama önce hastaneye gidip liste alman lazım
- +1 yıl
Evet ben maksimum düşük meblağ ile öneride bulundum paran varsa mutlaka bir diyetisyen ve spor hocası eşliğinde devam et. alttaki yorumları da okudum herkes online eğitimle mezun olmuş yaşam koçu gibi ezbere konuşmuşlar vay kendini sev özgüvenli ol cartcurt. yani sen zaten muzdarip olduğun bir şeyden bahsediyorsun adamlar hala "dostum sabah beşte kalk, bol su iç, 10 km koşuya çık ve kendine güven!!!✨👍🏻👊🏻" Yapıyor. Mantıksız yani
En İyi Cevaplar
+1 yılYanıtlarını falan okudum sana verebileceğim tavsiye önce gidip kan değerlerine vs baktır. Neyin eksik ne tür vitaminler kullanmalısın doktor gözetiminde al. Sonra imkanın varsa bir diyetisyene görün, sağlıklı kilo almak için. Kilo alacağım diye sağlıksız beslenerek kendine zarar verme. Ve tabiki bir noktadan sonra spor yaparak vücudunu şekillendirebilirsin. 18 yaşındasın küçük değilsin ama çok büyükte değilsin daha yolun başı milletin her lafına bakacaksak işimiz çok zor. Herkesin vücudu bir değil bende zayıflamaya çalışıyorum mesela olmuyor bir türlü. Yani emin ol hemen hemen herkesin kendiyle bir çatışması oluyor hayatının herhangi bir döneminde bu yüzden psikolojik olarak kendini yıpratma. Ama her şeyden önce birileri bir şey diyor diye değil gerçekten istiyorsan bunu yapmalısın unutma. 🌼
01 Yorumla
Soran+1 yılEvet istiyorum söylediklerini yapacağım
+1 yılSelam öncelikle kimseye aldırış etme önce kendine özsaygın ve sevgin olacak geri kalan kimseyi tınlama 🥰 ben 19 yaşıma kadar 45 kiloydum boyum 1.73 ve o zaman cidden zayıftım sonra hormon bozukluğu ile 23 yaşında 80e kadar çıktım şu an 28im ve 70 kiloyum yavaş yavaş 62ye inmeye çalışıyorum kendimi seviyorum sağlıklı yiyecekler yiyorum ve mutluyum kısaca kendin için mutlu ol başkası için değil 😉 emin ol büyüdükçe bedenin yerine oturdukça memelerin kalçaların şekil alacak bende senin gibi düşünüyordum memelerim yok kalçam yok diye ama eşitleniyor zamanla 😇
04 Yorumla
Soran+1 yılAslında sorun bu değil sürekli etrafımdan laf işitmek ve buna engel olamıyorum
- +1 yıl
Senin sınırını ihlal edenlerin ağzının payını ver 🥰 boyun kaç?
Soran+1 yılBoyumu yazdım 169 gibi biseydi en son
- +1 yıl
Anladım üzülme yinede 🙂
Hepsinin çözümü var, kim ne derse desin aldırma. Her şeyden önce kendin olmalısın ve kendinin en iyi halini hedeflemelisin. İnsanlar hata yapar, arkandan konuşurlar, seninle alay ederler vs. Bu; onların karaktersizliğini gösterir, senin çirkin olduğunu değil. Boyuna göre zayıfsan etkili çözümlerini biliyorum. Hem de doğal olarak. Birincisi, bayanlar için olan vitamin-mineral kullanmak, yemekten kadar sonra ve su tüketimin azsa bunu dengeye sokmalısın, çünkü vücudumuz suyla işliyor biliyorsun. Ama bütün bunlardan önce, otuz küsür yıldır doğal bitkiler konusunda çalışan bir tanıdığımın bana verdiği özel çay formülünü dilersen özelden sana verebilirim. Önce dememin sebebi de, bedeninin dengesini bulması için toksin vs ne varsa onlardan kurtulman. Verdiğim söz yüzünden burada direkt paylaşamıyorum, kusura bakmayın, bana ulaşırsanız yardımcı olurum, kalın sağlıcakla...
06 Yorumla
Soran+1 yılEvet isterim instadan yaz nurrdgc
Soran+1 yılMesaj istekleri gözükmüyor bende
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
155Cevap
- Güzellik & Bakım konusunda 47,4b cevap paylaştı.
u +1 yılspor yapın ve diyet
01 Yorumla
Soran+1 yılİlaç kullanacağım
Ben her sözü kafama takar üzülürüm ama göğüs kafesim sayılıyor göğüslerim de küçük Laf edene bakıyorum Az daha yerse Obezite olucak O yüzden bırak güzelim köpppekk gibi eleştirsinler kendileri Kilolu olmayı fizik sanıyor , ben de yiyip yiyip kilo alamıyorum ama elimde olan bir şey değil Onlar laf etmesin diye değil de Sağlığım için kilo almaya çalışıyorum, Sana önerebileceğim tek etkili tarif Bebe bisküvisi, Keçiboynuzu pekmezi, Süt’ü Bir kaseye koy Karıştır ye hem tadı efsane oluyor hem de İştah açıyor
33 Yorumla- +1 yıl
Bu durum karşısında psikolojik baskı gören insanlardan birtanesi olduğun için sanırım bu konu uya hassassın ve bu işi tt yapanlara karşı öfkelisin yukarıda bir vatandaşı sirkelemişsin 😂😂
Soran+1 yılÇok sağol abla keçiboynuzu var evde
Pek becerikli bir şekilde kendini tarif edememen yapılan eleştirilerin etkisinde kaldığını gösteriyor. Oysa ne 49kg olman sorun ne de kendi hakkında diğer söylediklerin. Muhtemelen seni bu şekilde eleştirenler camış gibi şişman ucubeler ve senin gibi düzgün hatlara sahip olamadıkları için kıskançlıkla bu tür saldırılarda bulunuyorlar. Unutma ki bir çok insan senin kilonda olabilmek için diyetler yapıyor ve estetik salonlarına deli gibi para harcıyor. Bu sebeple bu tür eleştirilere kulaklarını tıka ve kendinle sağlıklı ve mutlu yaşa...
05 Yorumla
Soran+1 yılEvet haklısın ama benim sağlığım için biraz da olsa kilo almam gerek
+1 yılünden Yaş olarak daha çok genç ve yolun başındasın bünye ile alakalı bir durum hareketli bir yaşama sahipsin galiba o yüzden de km ilk alamıyorsun ama zaman gelecek bu fidan gibi bedenini özleyeceksin arayacaksın keşke o günlerdeki. gibi olsaydım da insanlar benle ilgili eleştiriler yapsaydı diyeceğin günlerde gelecek. Söylenenlere kulak toplamamı ve zamana bırakmanı tavsiye ediyorum çünkü 25 28 arası yaşlardan sonra vucutta gelişimi tamamlar son şeklini almaya başlar özellikle evlilik ve gebelik yaşadıktan sonra gebelik hormonları yüzden balık etli sınıfına katılacak 35+ yaşlarda ise obez statüsü kazanacaksın o aman işte bu günlerini arayacaksın bençe keyfini çıkar
02 Yorumla- +1 yıl
Düzeltme (otamatik düzeltme bazı kelimeleri değişmiş )
“”Yaş olarak daha çok genç ve yolun başındasın bünye ile alakalı bir durum hareketli bir yaşama sahipsin galiba o yüzden de kilo alamıyorsun ama zaman gelecek bu fidan gibi bedenini özleyeceksin arayacaksın keşke o günlerdeki. gibi olsaydım da insanlar benle ilgili eleştiriler yapsaydı diyeceğin günlerde gelecek. Söylenenlere kulak asmamanı ve zamana bırakmanı tavsiye ediyorum çünkü 25 28 arası yaşlardan sonra vucutta gelişimi tamamlar son şeklini almaya başlar özellikle evlilik ve gebelik yaşadıktan sonra gebelik hormonları yüzden balık etli sınıfına katılacak 35+ yaşlarda ise obez statüsü kazanacaksın o zaman işte bu günlerini arayacaksın bence keyfini çıkar””
Soran+1 yılYa sağlıklı olmadığı için kilomu değiştirmek istiyorum bu halimi hiç ozlemem neyini izlicem
Kimlerin eleştiri yaptığı da önemli. Üniversitede yurtta 150 boyunda oda arkadaşım bana sunu demişti erkek gibisin hiç cikintin yok. Meme yok kalça yok demişti. Benim o kadar büyüklerdi ki ben zaten daha sonra meme küçültme ameliyatı oldum. Zaten o kız bana böyle saçma sapan konuştuğunun haftası bana mankenlik teklifi geldi. Harçlık için defilelere çıkmıştım. Benden önce de yine kendisinden uzun sessiz sakin bir kız için sen erkek gibi yürüyorsun diye bulaşmıştı. Yani sen önce objektif ol ve karsindakiler kim ve sana ne kadar samimi bunu kontrol et. Ben memem küçük olsun diye iki defa bicak altına yattım. Sağlık her şeyden önemli. Artık sağlığınızın kıymetini bilin. Evet güzel olmak için ugras. Ama kendin istiyorsan. Benim 170 boyunda 43 kilo olan arkadaşım vardı. Gayet memnundu kendinden. Kendisini çok seviyordu. Sevgilisi olmak isteyenler çoktu. Sen neden kendini sevmiyosun? Sev kendini ve kimseyi takma. Eğer sen kendini sevmezsen herkes kötü eleştiri için fırsat bulur.
07 Yorumla
Soran+1 yılHaklısın daaaa sağlığım için kilo almak istiyorum zaten
Soran+1 yıl168 falan di en son
- +1 yıl
Hay Allah seni napmasin. Gayet güzelsin. Fizigin de çok iyi. Boy kilo endeksin iyi. Ben de diyorum ne diyor. Yeğenim seninle aynı yaşta. Senden kısa ve aynı kiloda. Yani zaten birkaç yıl sonra hormonların zirve yaptığında o kilolarını alacaksın. Neden şimdiden uğraşıyorsun? Kimseyi takma. Sağlıklı isen gerisi boş. Bunu çok defa sağlık sorunu yaşayan biri olarak söylüyorum. Bazen bağırsaklarda parazit oluyor. Senin yediklerini yiyor ve kilo alamıyorsun. Eskiler derler ya hani. Midem de kurt var doymuyorum diye. O laf gerçek. Sen besleniyosun ama yiyen büyüyen başkası.
Soran+1 yılEvet küçükken kurt çıktı bende hasta oldum baya
Soran+1 yılNeden şanslı olayım sürekli laf yiyorum ve güzel gözükmüyor bence tavsiyeni bana instegramdan söyle nurrdgc
+1 yılGüzel olanın çirkine, çirkin olanında güzel olana hiç bir üstünlüğü yoktur. Üstünlük ancak Allah’a karşı saygı içerisinde olmaktır. Yani takvadadır.
Her nefis ölümü tadacaktır. Ahiret için neler hazırladık onlara bakalım. Kabirde tek başına olacağız. Şeytan devamlı vesvese vererek Allahın yaratmış olduğu bedeni bizlere beğendirmeyerek isyan ettirecek ve Buda Allahın verdiğine şükretmemek olacak ki, bununda bir azabı olacak... Boyu kısa olana bakın boyunuzun uzun olduğuna şükredin. Göğsünüz konusunda da göğüsten dolayı hastalık çekenlere göğüs kanseri olanlara bakın, en azından ben hasta değilim diye şükredin. Kalçanızın zayıflığına takılmayın belden aşağısı olmayanlara bakın felç olanlara bakın şükredin. En azından beni ayakta tutan bacağım, oturmam için bir kalçam var deyin. Çünkü bunları değiştirmek mümkünsede sizin elinizde olan şeyler değil. Elinizde olmayanları değiştirmeye çalışmayın, bakış açınızı değiştirin bu sizi daha mutlu edecektir.04 Yorumla
Soran+1 yılBaşkalarının zayifliklarina bakıp nasıl mutlu olabilirim
- +1 yıl
Başkalarının eksiklikleriyle mutlu olun demedim. Onları küçük görmek, kibir olur ki o da genelde insanlığa özelde ise Müslümanlığa yakışmaz. Çünkü herkesin imtihanı farklı. Dünya imtihan yeri. Okul bitmeden sorular, Dünyadan ahirete göçmeden de sorunlar bitmez. Bakın sizin eliniz var, gözünüz var ve şu an elinizde bir iletişim aracınız var ve bunun gibi bir çok değerli olan şeyleriniz var. Size güzel bir vücut verilse herkes tarafından beğenilseniz ama gözleriniz kör olsa idi, görmeyi mi tercih ederdiniz, yoksa vücudunuzun güzel olmasını mı? Bence gözlerinizi isterdiniz diye düşünüyorum. İkiside olsun isterseniz gördüğünüz gibi burada her istediğimiz olmuyor. burada anlatmak istediğim sizin eksik diye gördüklerinizden çok ama çok değerli bir nimet var, “göz nimeti” dünya sizin olsa gözünüz olmasa bir anlam ifade eder miydi? Ben sahip olduğunuz şeylere bakın ve değerini görün istiyorum bu dünya oyun ve eğlenceden ibarettir. Hani çocukken misafirliğe gidersin de evcilik oynarsın, birisi doktor birisi polis birisi anne birisi baba birisi çocukları olur. O oyuna öyle bir dalarsın ki sanki gerçekmiş gibi olur. tam böyle en heyecanlı yerinde annen bağırır, hadi kızım gidiyoruz artık toparlan bakalım diye. Anne, birazda daha oynayalım nolur diye ikna etmeye çalışırsın, annende geç oldu kızım der. Ve kalkar gidersiniz çok gerçekçi gibiydi ama bir anda bitti. Bu hayatta gerçek gibidir ama oyundur. ecel geldiği zaman Azrail a. s canını almaya geldiğinde aslında oyun olduğunun farkına varırsın ama iş işten geçmiş olur. Oyunun içinde zengin fakir güzel çirkin iyi kötüler olur. Bizler oynunun içindeki güzel karakterler olalım inşaAllah ahiret yurdu bizi güzellikleri ile bekliyor. Orada istediğin gibi olacaksın. İnsanların bizi beğenmesi önemli değil bizi rabbimiz beğeniyor mu ona bakalım. Kişi kişinin aynasıdır, sizin eksikliklerinizi görende çok eksiklikler vardır, o size kendini yansıtıyor. Cennete kadar yolunuz var…
Soran+1 yılOkumaya üşendim ama sağol eline sağlık
- +1 yıl
Sizlerde sağolun…
Gizli Üye(25-29)+1 yıl@kizilatesperisi merhaba gizli yazmam icap etti ama soran arkadaş gibi ben de dış görünüşümden muzdarip kaldım daha önce de bu soruyu sormuştum belki bu sefer adamakıllı cevap alırım diye ama hep basmakalıp cümleler duydum bunların niyeti fazladan xper kazanmak.
Neyse benim de göbeğim var burnum yamuk ergenlikten bu yana jinekomastim de var geçmişte de çok içki içerdim ama şimdi bıraktım çok şükür ama esmerim diye beni peşmerge sanan bile var. En azından beyaz ya da kumral olabilseydim belki daha iyi olabilirdi diye bazen demiyor değilim. Benim nasıl bir yol izlememi önerirsin?
00 YorumlaSana tavsiyem spora baslaman onlar için değil onları ilgilendirmez sen nasıl görünmek istiyorsan kim ki onlar karisabilsin senin fiziğine ama bu sağlığın için iyi olmayabilir o yüzden sağlıklı bir şekilde beslenip kilo alman gerekebilir ve görüntü konusunda kendi Vücut tipini göre giyinmeyi öğrenmelisin ki senin fiziğini güzel göstersin spora gidemiyorsan bu senin için yararlı olacaktır 🙃
01 Yorumla
Soran+1 yılZayıf olduğum için şort falan giymem lazim kna da dağdan inmiş ailem karışıyor
Şimdi sana ilk önerim kan değerlerine baktırman. Hangisi eksikse ve neyde eksik var ise beslenmeni ona göre ayarlayacaksın. Soır salonu yok ise evde kendi çapında yapacaksın. Bu sana çok katkı sağlamayacaktır ama az da olsa bir nebze sağlayacaktır. Şimdi sana birkaç sorum var?
1. Sabah kalktığında salyan akık bir şekilde uyanıyor musun?
2. Çok yemek yiyor musun?
3. Makatında kaşıntı oluyor mu? Bu soruyu ise affına sığınarak sordum!02 Yorumla
Soran+1 yıl1. normal bı şekilde uyanıyorum oyle bı durum yok
2. aciktigim kadar yiyorum çok değil
3. evet hep kaşıntı oluyor baya- +1 yıl
Büyük ihtimal bağırsak paraziti olabilir. Senin bu sorununu yenmen gerek. Çok önceden bende salyam çok akardı. Ağız kokusu da çok yapıyor. Acıkmalar oluyor ve makatım da kalıntı oluyor idi. Bunun için önce doktora gidebilirsin. Sorunlarını anlatırsın. Bağırsak kurdu var mıdır hocam makatım da kaşıntı oluyor sürekli hep dersin. Eğer ki sana ilaç yazar ise bununla ilgili de ki doktora hocam Kontil yazabiliyorsanız kontil yazar mısınız dersin. Yakınımdan duymuştum etkiliymiş dersin yazarsa yazar. Ağızla çiğnenip yutuluyor ve aile bireylerinin hepsi kullanacak ona göre. İlacı kullanmaya başladıktan 1-2 hafta sonra evde spor yapmaya başlarsın. Şınav-mekik vs bir sürü hareket denersin. Bağırsak kurdu için gitmişken kan değerlerini de ölçtürürsün ona göre konuşurum. Geçmiş olsun şimdiden.
+1 yılBende uzun ve zayıfım kuru g*tlü diye dalga geçenler var yiyim yiyim kilo alamıyorum 😄 bence harika bir özellik şişko olup yolda yürüyememektense boş ver milleti kimseye kendini beğendirmek zorunda değilsin zaten her şey geçici ölümlü dünya ne güzelliğin kalır bu dünyada ne başka bir yerin o yüzden salla her zaman gülümse 🙃😄🫡
02 Yorumla
Soran+1 yılBu nasıl bı yorum ama sağol yinede
- +1 yıl
Nasıl mı yorum mu Hayat diyorum boştur loo boş ver kimin ne söylediğini işte alla alla bu nasıl yorum diyor birde
+1 yılBence insanların fiziksel görünümün hakkında söylediklerine fazla takılmamalısın, önemli olan kendini nasıl hissettiğindir. Sağlıklı olmak için dengeli beslenip egzersiz yapabilirsin ama bence en önemlisi, kendini sevmen ve olduğun gibi kabul etmen. Başkalarının ne dediği değil, senin kendine olan güvenin ve sevgin önemli. Yoksa herkes kafasına göre bir şey söyler. 🙂
02 Yorumla
Soran+1 yılÇok haklısın ama bunlara inanmak uygulamak zor biraz
- +1 yıl
Kesinlikle
+1 yılannen ve babanın ortalamasısın işte seni eleştiren insanları takma bu onların sorunu bu kadar görgüsüz oldukları için onları affet hatta onlara yukarıdan bak ezik ve zavallılar seni muhtemelen kıskanıyorlar seni bile öyle olduğuna ikna etmişler manipülatör insanlar bunlar. kendini değersiz hissettirmeye çalışıyorlar
01 Yorumla
Soran+1 yılEvet çok haklısın ama sağlığım için kilo almam lazım
+1 yılBebe bisküvisi falan yiyerek kilo alabilirsin düzenli sporla kalçanı da büyütebilirsin ama bunları sen istiyorsan yapmalısın diğer insanların ne düşündüğü önemsiz onlar herkesi eleştiriyor mükemmele en yakın insanı bile kötü eleştirileriyle Boğabiliyorlar sen bu şekilde mutluysan kendini yetersiz hissetmiyorsan (ki bence hissetmemelisin) gerisini boş ver ama kilo almak istiyorum vücudumu şekle sokmak istiyorum vs diyorsan protein tozu cici bebe vs tüketebilirsin düzenli bir şekilde faydasini görürsün.
00 Yorumla
+1 yılÇevrendekiler seni sürekli eleştiriyor ise herhangi bir konuda emin ol o konuda iyisindir ve çekemiyorlardır hiçbirini takma yoluna devam et kendinle barışık ol ha illa bir değişim yapmak istiyorsan spor salonuna gidip fizik çalışabilir kendini biçimlendirebilir geniş biçimli dolgun kalça ve göğüslere sahip olabilirsin ama bunu sen istediğin için yapmalısın onlar seni eleştirdiği için değil
00 Yorumla
+1 yılDaha yaşın çok çok genç gelişecek zamanın çok var aldırış etme zamanla yüz vücut şekillenir. Önemli olan sağlıklı bedenin ve mutluluğun. İnsanlar dünya standartları ölçüsünde olsanda altın oranında yüze sahip olsanda yine laf edeceklerdir emin ol💝
00 Yorumla
+1 yılHerkes her şeyi eleştiriyor umursama birkaç yıl daha vücudunun oturmasını bekle, hormonların dengelensin. Ama sen çok rahatsızsan bi spor salonuna yazılıp spor yapabilirsin.. Tabii daha önce bi diyetisyene uğra
06 Yorumla
Soran+1 yılEvet yapacağım
- +1 yıl
Sakın özgüvenini düşürme ama sen herhalinle her şeyin en iyisine layıksın diye düşün
Soran+1 yılÖyle düşünüyorum zaten
Soran+1 yılAilem özgüvenimi çok düşürüyor
- +1 yıl
Aile içinde "ayı yavrusunu severken öldürürmüş" mevzusu çok yaşanıyor, kuzenimden de bildiğim için öyle söyledim aslında.. kuzenim de biraz kilolu bir kız, aile içinde çoğu zman dillerinin kemiği olmadığı için çok saçmalanarak sürekli bir aşağılama, lakap takma, psikolojik olarak üstüne gitme çok oluyor düşen özgüvenle de kişiler yanlış kararlar alabiliyor. Kız zayıflayana kadar kimse seni beğenmez, hiçbir kıyafet yakışmıyor, domatese benzedin gibi iğrenç şeyler söyleniyordu onunda özgüveni düşünce normalde selam vermeyeceği tiplerle bile arkadaşlık etmişti.. Yani sen de ne derlerse desinler asla özgüvenini düşürme, her şeyin en iyisine layık olduğunu bil. Ona göre kişilerle arkadaşlık vs kur.
Soran+1 yılEvet arkadaşlık kurduğum kişiler beni umursamiyorlar cevap bile vermiyorlar mesjlara
Güzellik & Bakım konusunda 333 cevap paylaştı. Bende bir şey var zannettim 😀Mis gibi boyun uzunmuş. Goguslere ameliyat dışında bir şey yapilamasada bel ve kalça için ve kilo alman için spor şart spor ve gerekli makrolari (protein, karbonhidrat ve sağlıklı yağ) alarak işi çözersin
02 Yorumla
Soran+1 yılBı şekilde halledicem artık
+1 yılAblacim sen niye herkesin fiziginle ilgili yorumlar yapmasina izin veriyorsun? Hepsine haddini bildir! Onlarin zevkine uymak zorunda degilsin! Kendini sev, Ö
özgüvenini geliştir ve sağlikli ol geri kalan hiç bir şeyi de kafana takma !02 Yorumla
Soran+1 yılYa izin vermiyorum ailem bile laf ediyor bana herseyime ne yapabilirim ki
- +1 yıl
Umursama ! . Ailene söyle “genetigimi nasil degistirebilirim ki” ! Zarif bir genin var demek ki her kes etli butlu olmak zorunda degil bunun için kendini kötü hissetme sakın.
Gizli Üye(36-45)+1 yılÖnce herkes kendine baksın! Hiç kimse mükemmel ya da 4x4lük değildir. Bazılarının söylemlerine bakarak kendinizi kötü hissetmeyin veya yargılamayın boş yere. Fiziğinizin çok kötü olması için ilk başta tamamen iskelet yapınızın aşırı bozuk olması gerekir. Bazı şeylerin küçük ya da büyük olması fiziğin kötü olduğunu göstermez. Göğüs büyüklüğü cerrahi müdahale ile giderilebilir. Geri kalan ise düzenli beslenme ve egzersizlerle istediğiniz forma kavuşabilirsiniz. Dert etmeyin lütfen.
00 YorumlaHerkesin bir genetiği var. Bunu değiştirmek mümkün değil, kimseyi takmayiniz. Bunu cebimize koyalım. Akabinde sağlık ve fizik için yapabileceğimiz şeyler var. Beslenme ve spor. Bunu İnternette ki g. rzlilardan degil bir profesyonelden hizmet alarak basabilirsiniz. Bir sene içinde kayda değer gelişme göreceğiniz çok açık eğer bir hastalık veya hormonal durumunuz yoksa.
12 Yorumla
Soran+1 yılEvet spor yapmam gerek ama devam etmesi çok zor heryerim ağrıyo başlaması kolay da saglik sıkıntım var mı diye kontrol edicem
Soran+1 yılGenetiğini değiştiren çok kişi var öyle demiyelim
+1 yılSen onlara mı kızıyorsun, durumuna isyan mı ediyorsun.
Onlara kızıyorsan boşuna vakit harcama.
Durumuna isyan ediyorsan yine boşuna vakit harcama.
20 Yorumla
+1 yılSağlıklı isen gerisini boş ver, bende zayıf biriyim ve yokuş çıkarken, bisiklet sürerken merdiven çıkarken yorulmiyorum avantajları var bu arada. Ve 49 kilo harika bir rakam, bence senin gibi olmak istiyor lar ama olamıyorlar,
00 YorumlaBunun için bir şey yapmana gerek yok kimseyi memnun edemiyorsun çünkü. Bende 18 yasindayim burnumdan dolayı zorbalık görüyordum bazı akrabalar bile burnunu yaptırsa güzel kız diyordu al yaptırdım sadece değişen burnum oldu bu seferde kollarımın kalın olmasını dert edinmişler yani diyeceğim o ki kendini değiştirsende yine yeni bir şey bulup eleştiriyorlar
01 Yorumla
Soran+1 yılEvet benim burnuma da laf ediyorlar
+1 yılAllah'a dua et ve o insanlardan uzak dur benim eşimde senin gibi birde boyu kısa benim hayalimdeki kadın ise tam tersi yalnis bı evlilik yaptım çok pismanim
021 Yorumla- +1 yıl
Evleneceğin erkeğin gözü dışarda kalacak fiziğin se, xi olmadığı icin
- +1 yıl
Bunu göze alarak evlen ve en başta konuş bunu. Her erkek Seksi vücut oranları altın orana sahip bı kız ile evlenmek ister
- +1 yıl
Karımı seviyorum aşık oldum hiç sevgilim olmadı uzun mevzu ona çok bağlandım yüzyüze gorustugumde hiç etkilenmedim utancımdan konuşamadım çok heyecanlandım ve ona etkilenmediğimi hayalimdeki kızın daha farklı olduğunu söyledim tabi yardirdi bana ben çok üzüldüm bunu yesiremedim kwndime sonra tekrar konuşmaya başladık evlendik büyü gibiydi aşk gözü kör ediyor. Benimki tamamen tecrübesizlik yetiştirilme tarİ
- +1 yıl
Profilim gayet normal anlamadan etmeden yargilamayacaksin bys
- +1 yıl
Eşim zaten biliyor onu begenemdigimi en başta ona söyledim oda benden vazgecmedi
- +1 yıl
Takip etme amacım sana mesaj atmakti konu uzun buradan yazmak istemedim ama mesaja kapalı ön yargı çok sende
- +1 yıl
Ya benim karı kız ile hiç işim olmadı hayatımda hiç bı kızla konuşmadım utandım yapamadım sen benim geçmişimi bilmiyorsunki yetistirlme tarzi değersizlik her şey yasak ah ah
- +1 yıl
Eşim ilkti o yüzden ona çok bağlandım aslında usulünce ayrilmakti denedim çok acı çektim safligimdan temizligimden yalnis yaptım ama en azından bı kaç kez flört edip o utangacligi atmaliydim hemen ilk kızla evlendim ve birdunya sıkıntı çıkarttı ailesi
Soran+1 yılAbi ne diyon ya
- +1 yıl
Abi değil beyefendi demelisin 😎
- +1 yıl
Ben dicegimi dedim evleneceğin adama dikkat et erkekler kalcasiz gogussuz vücudu uyumsuz kızı sevmiyor gözü disardakilere kayıyor ya da hiç evlenme ya 😂
- +1 yıl
@kskajakak Tabi canım ben nice güzel kız gördüm yanında çirkin erkek paraya pula bakıyorlar maksat gezmek tozmak benim gibi erkeği bulsunlarda konussunlar. Biz sevdikmi tam severiz. Amaç gönül eglendirmek değil. Ben hiç beğendiğim kızı sevdim diye evlendim var mı bu yürek sende.
- +1 yıl
Benimki kötülemek değil tavsiye benim hiç sevgilim olmadı zaten çok utangactim kızlarla. konusmayi çok istesemde utancımdan ozgiven eksikliğinden hiç konusamadim. Fotosunu gördüğüm. bi kıza aşık oldum uzun mevzu buradan anlatmayayim şimdi. YuYzue gorustugumde hiç etkilenmedim bunu onada soyeldim bana küstü zaten imkan yoktu faceden ayda bı kez konuşuyorduk ama. ben ona çok bağlandım hayatımda ilk defa böyle bişi yaşadım evlenmek büyük bı hataydı bu hatayı nasıl yaptım bilmiyorum o istediğim kız değildi. Tamamen tecrübesizlik saflık işte kıyamadım onu yariyolda bırakmaya oda benden vazgecmedi
- +1 yıl
Evli olup hemde karısı cok güzel olmasına rağmen aldatan cok erkek var. Ben öyle. birsey yapmadım ve hiç ortamlara girmedim bı kez biel. bi kızla konuşup biryerde bulusmadim öyle. bir ortam yoktu zaten. Ayrıca dinimizce haram
+1 yılBen de 18yaşımda 45 kiloydum çok zayif olmak çogu insana yakışmıyor ve bu yuzden fizik belli belirsiz oluyor ayrıca sen henuz gelişim evresinde olduğun için hiç canını sıkmaya değmez aynı durumu yaşadığim için biliyorum sağlıklı şekilde kilo almani diyetisyene gitmeni öneririm.
01 Yorumla
Soran+1 yılEvet gidicem
+1 yıleğer sende istiyosan vaktin falan varsa spora basla ve düzenli sağlıklı beslen kilo al ama tabi bu hemen olmayacak yılı bulabilir ha istemiyosanda seni kötü gösteren kıyafetlerden uzak dur ve kim ne derse umursama zor olucak ama sabret sana kötü hissettiren insanları hayatına sokma fazla muhattap olma öyle insanlarla
01 Yorumla
Soran+1 yılAilem bile öyle insanlar ya
Kilo alamama problemi birşeylerin eksikliğinden kaynaklıdır bi kan testi yaptırıp vitamin eksikliklerine baktırabilirsin sonrası diyetisyen ve spor. He birde insanlar hep bi b*klar söylerler s. Et onları
00 YorumlaSana ne nikahına mi alacaksın de geç. Ne yaparsan yap elestirecekler zamanla vucut zaten oturuyor daha küçüksün ister istemez değişecek bu şekilde insanları umursamaya devam edersen dünya güzeli de olsan kendini çirkin göreceksin.
00 Yorumla
+1 yılBen de hepsinden fazla fazla var ve ben 7. Sınıftan beri uğradığım zorbalıklar yüzünden kendi bedenimden nefret ediyorum emin ol senin gibi bir bedene sahip olmayı çok isterdim
02 Yorumla
Soran+1 yılAma inan ben çok zayıfım ben de kendime bayilmiyorum ve senin zorbalıklar yüzünden beni beğenmen beni asla mutlu etmez ben öyle biri değilim
+1 yılBoş ver sen insanların dediği ile değil kendini nasıl gördüğün önemli elbet bir gün aaa bu kıza ne olmuş fıstık gibi olmuş dicekler sadece kendine inan
03 Yorumla
Soran+1 yılTimam 🎀🥹😿
- +1 yıl
Rica ederim her şey zaman gösterir şimdiki boş konusanlar yarın ağızları açık bakacaklar sana
Soran+1 yılİns olur yaa
Kimse senin fiziğine laf edecek kadar sınırını geçmemeli. Herkes her şeyi söyler tabii ki ama senin de buna izin vermemen gerek. İster beğensinler ister beğenmesinler o senin vücudun senin fiziğin.
02 Yorumla
Soran+1 yılYa ama o kadar reziller ki benden izin almak ne kelime daliyolar ağızlarına ne gelirse söylüyorlar
- Güzellik & Bakım konusunda 443 cevap paylaştı.
m +1 yılİnsanlar ne kadar zorba. Nede kızları oldukları gibi kabul edemiyorlar. Anlamıyorum anlamıyorum anlamayacağım. Kafana takmamaktan başka bir şey yapmana gerek yok
01 Yorumla
Soran+1 yılEvet ya bunları geçtim sosyal medyada biriyle tartistigimda hemen tipime laf ediyor bana v**os diyo utanmadan
+1 yılSana yorum yapan kişiler dört dörtlükmüymüş emin ol kimse değil o yüzden kendin hakkındaki güzelliklerin farkına varmalısın ve kimsenin söylediğini de ciddiye almamalısın
03 Yorumla
Soran+1 yılYani kendileriyle övünüyorlar ben söyleyim falan diye ama onlar da iyi değil o kadar sadece ben sağlığım için kilo almak güzel bı fizik yapmak istiyorum
- +1 yıl
Ya tamam da bu birinin söylemesiyle olmuyor kaçak iş değil öncelikle seni kötü etkilemekten vazgeçmeleri gerekiyor
Soran+1 yılYok az önce birisi bana ucube diyip durdu böyle insanlar var işte
Ben her zaman küçük göğüs iyi serim benimde kalcam hiç yok çokta umrumda değil kilo için bol bol kuruyemiş ye ve doktora git düzelir üzülme tamam mı
11 Yorumla
Soran+1 yılDoktora gidicem zaten üzülmüyorum da bıktım
Güzellik & Bakım konusunda 1,1b cevap paylaştı. Yaratılışına saygı duymayıp seni zorbalayan asalaklardan uzaklaşmalısın. Sana vereceğim tek tavsiye bu ablacım maalesef ki günümüzde bu zorbalama çok yaygın.
10 Yorumlaboş ver. Onlara ne. Seni sevecek kişi seni sevecek memelerini veya poponu değil takılma öyle diyenlere
13 Yorumla
Soran+1 yılEvet ama sağlığım için kilo almak istiyorum ya
Soran+1 yılBaslicam
- Güzellik & Bakım konusunda 708 cevap paylaştı.
+1 yılKrdeşim panik atk anjisketiye falan yokda senden kralı yoktur emin ol rahat ol
27 Yorumla- +1 yıl
O kadar on ikiden vurdun ki, bunu deneyimlemiş olan sadece bilir
- +1 yıl
Aynen abi kafeye mafeye ortamlara girebiliyosa işede girer parasınıda kazanır sporunuda yapat fizik dediğin nedir ki bi spora bakar...
Önemli olan psikolji o sağlam oldumu gerisi çorap söküğü gibi gelir - +1 yıl
İnsan eliyle değiştirebileceği şeylere üzülüp takılmamalı, tıpkı dediğin gibi hepsi bir spora bir beslenme tarzı değişikliğine bakar. Gerçi panik atak ve anksiyete gibi psikolojik sıkıntıların yok edilmesi insanın elinde de, kurtuluş süreçleri zor ve binbir güçlüklü oluyor.
Soran+1 yılYok bunlar ben halledicem bı şekilde kilomu
- +1 yıl
Bende var abi halledemiyom ya günü çıkartıyom sadece
- +1 yıl
Kardeşim bir insan eğer bi şey üzerinde fazlaca bilgi sahibi olursa, o bilgilendiği şeyden korkmaya başlar. Mesela insan anatomisi diyelim, eğer onunla ilgili haşır neşirsen ve çok fazla kafana takan bir insan tipiysen, böyle kaygıların olabilir. Çünkü her bir organın nasıl çalıştığını bilmekle birlikte onun zayıf noktalarını biliyorsundur. Bilmiyorum belki kendimi en azından anlatmışımdır. Umarım bu illetten hepimiz kurtuluruz çünkü sağlığı yıpratmaktan başka yaptığı yok
- +1 yıl
Amin abi inşallah
Bende 18 yaşındayım bazen. Bana da geliyor o kişi, bana fiizğimden bahsediyorsa beni ordan yargılıyorsa yol almalıdır çünkü demektir ki o sadece dışıma bakıyor kalbime değil biri sana baktığında senin kalbine bakmalı düşüncelerini okumalı gelipte ne kalçanı ne de göğüsünü
00 Yorumla
+1 yılÖz güvenini arttır.
Sen mükemmelsin.
Senden bir tane daha yok.
Sana bunu söyleyenler çok aşağılık insanlar.
Onlara kulak asma.
Herkesin nasibi yazılmıştır.
Seni tam olduğun gibi sevecek insan mutlaka hayatına girecektir inşaAllah.
Sadece güven ve şükür et yaratılışına.
Sana kötü söz söyleyen herkesten uzaklaş.
Onlar hasta insanlar, tedavi olmaları gerekiyor.00 Yorumla
+1 yılBunlar için bazı çözümler mevcut kilo alman için uzman destek alabilirsin göğüs ölçülerine içinde ufak çaplı bir operasyon geçirebilirsin aynısı kalçalar içinde geçerli
00 Yorumla
+1 yılFiziğini kendin begeniyorsan kimsenin ne dediği önemli değil, eğer fiziğini beğenmiyorsan kendine bir beslenme programı hazırla, hayatta herşeyin pozitif olduğunu fark edeceksin.
00 Yorumla
+1 yılDeğişmek istersen kendin için degiş başkalarının dediğine çokda takılma mükemmel öteside olsan laf edecek bir şey bulurlar yine
01 Yorumla
Soran+1 yılEvet ama güzel olmak istiyorum ya insanlar dış görünüşmle çok dalga geçiyorlar
+1 yılHayat senin hayatın kimi ne ilgilendirir ? İstersen zayıf , istersen tonbik olursun Herkes önce kendi hayatına baksın adam olsun.
01 Yorumla
Soran+1 yılEvet haklısın ben sadece sağlığım için kilo almak istiyorum
Kendinle barışık ol derim... Bir gün herkes yaşlanacak, güzellik filan kalmayacak, toprak olacak... İnsanın ölümüne dek götüreceği sağlam bir karakteri, iyi insan olmasıdır
00 Yorumla
+1 yılÖncelikle spor hayatına 8 yaşında başladım bi dönem 150 boyundanolup 97 kilodan bir ayda 65 kiloya düştüm hırsla şu an olsa yapmam o ayrı ama kickboks güreş muay tahi fitness hep beslenme programı ve vücudumu hep istedigim fizige soktum istersen yardımcı olabillirim ama bunu cevren icin degil kendin icin istiyorsan
00 YorumlaSen mutluysan ozmn baskalarin dediklerine kulak asma. Banada eskiden öyle diyorlardi, ay cok cilizsin kilo al diye. Ayrica sen böyle mutluysan kal öyle, kilo alipta napacan, kilo zarar bu yüzden haline sükretmelisin.
Bikere kilo alirsan zor verirsin00 Yorumla
+1 yılSenin elinde olmayan şey için üzülme o eleştiri yapanlarında kendi kusurlari ama takma kafaya boş ver. Bi doktora başvur diyetisyene gitmek gerekir herhalde bilmiyorum
01 Yorumla- +1 yıl
İlaç nasıl bir ilaç takviye edici gıdalar araştır
+1 yıl2. Seçeneğin var umursamayip laf edenleri hayatından çıkarmak diğeri spor salonuna gidip harika fizik yapıp yine önceden laf edenleri hayatından çıkarmak.
00 Yorumla
+1 yılNormalden biraz daha bol ve koyu renkler giyinme çalış onun dışında spor yap ve insanları bu esnada duyma görme sanki hepsi dört dörtlük 18 yaşında kız nasıl evde kalmış oluyor bencede evde kalsın bi zahmet herşeyin zamanı var senin yaşındayken bende aynı kilodaydım zayıftım şimdi iki çocuğum var düşün hala aynı zayıfım ama bizim gibi olmak için bi sürü para harcıyorlar bunu da unutma kilo zor verilir ama fit kalmak başarıdır bence 😍😂🤫
00 YorumlaKilo alsan dağıttı derler millete bakarsan ooo. Ağzı olan konuşuyor maalesef ülkemizde. Sen nasıl mutlu isen öyle yap. Sonuçta senin hayatını onlar yaşamıyor ya
00 YorumlaÇevren de sohbet, muhabbet ettiğin o sana fiziğin üzerin den laf söylediğini iddia ettiğin kişiler%100 mükkemmel mi?
06 Yorumla
Soran+1 yılHayır tabikide ama canımı sıkıyorlar işte sağlığım icin de kilo almalıyım ben
- +1 yıl
Bedenini gören sensin Aynanın kaşısına geç Kendine iyice bak
Gördüğün Bedenin Kusurları olabilir, Kilolu bir birey de olabilirsin kel de Bunların hiçbiri nin Önemi yok.
Yok Şuran küçük Yok efendim Kalçan yok gibi Absürt O bedene sahip birey haricîn de bu tip Cahil cühela , şahsiyetsiz ergen oksijen israfı olan kişiler den mümkün olduğunca uzak dur. Muhattap olma - +1 yıl
Kendini neye göre zayıf olarak tanımlıyorsun!
O beni gören sensin Aynaya bak Elin ile derinin sıkılığına bak , Görsel olarak gördüğün beden de Sadece Kemik var ise iskelet sistemin belli ise Boy 1.70 olan bir kişi 55 ila 65 kilo arası İdeal dir. Sağlıklı bir yapıya sahiptir.
Boy ile kilo orantın düşük ise 1.70 boy 40 kilo isen Zaten görsel de göreceğin kemik ve iskelet yapın olur.
Ve ciddi derece sağlıksal bir sorun kilon 55 ila 65 bu 69 da olur 70 de olur 150 -100 ya da 90 civarı olmadığı sürece sağlıksal olarak sorun olmuyor
Soran+1 yılBoyuma gore zayıfım kilo almak için ilaç kullanacağım
Soran+1 yılYa yemek yiyorum o sıkıntı değil bu yemek kiloya dönüşmuyor sorun orada
+1 yılSpor salonuna gideceksin inat edeceksin bu kadar kafana takıyorsan çözümü basit fiziğindeki değişimi 1 senede görürsün
04 Yorumla
Soran+1 yılSpor salonu yok ☠️
- +1 yıl
İllede yapıcam ben dersen evdede güzel fizik yapabilirsin tek sorun o sporu haftada en az 3 gün yapman gerekiyor ve doğru hareketler ve doğru şiddeti vermen gerekiyor üşenmemen gerekiyor üşeniyorsan ek takviye bende aldım preworkout alırsan mesela enerji veriyor 1 saat gibi gibi
Soran+1 yılOf ama insalar benimle dalga geçtiği için moralim bozuluyor
- +1 yıl
Neden dalga geçiyorlar
Hayat birilerinin ne dediğini umursamak için çok kısa kendini her halinle sevmelisin yok ben de memnun değilim dersen spor salonuna yazılmanı öneririm
11 Yorumla
Soran+1 yılSağlığım için diyorum yani sağlıksız bu kadar zayıf olamm
+1 yılKimseyi takma ya. Kiyafet secimin dogru olduktan sonra zayiflik sorun olmaz. Önemli olan obez olmamak.
02 Yorumla
Soran+1 yılO da kötü ama fazla zayıfım ben bu da iyi değil
- +1 yıl
Him. diyetisyene git belki kilo almak için birseyler soyler. Bazen yaş ilerledikce kilo alınıyor
Kardeşim fizik saçmalıkları bir yere kadardır insanın kalbi önemli ona bakarsan sevgilim benden 2 cm uzun ama annesi felan herhangi fizik ile benle dalga gibi konu açısında şikayetlerini duymadım tam tersi bende sen gibi özgüvensizlik oluşturdum sevgilim için sorun yoktu ama ben annesine söylemesini istedim gitti annesine söyledi anneside verdiği cevap benim sana söylediğimin aynısıydı velhasıl kelam fizik boy kilo küçük büyük bir vasfı veya önemi yok kalp önemli asıl olan kalp
00 YorumlaDiyetisyene git biz görmeden nasıl yardımcı olabiliriz ama o değişmez büyük bir ihtimalle kilo almayan zayıf bir tipin var.
02 Yorumla
Soran+1 yılEvet öyle zaten gidicem diyetisyene
+1 yılbir kızın fiziğini eleştirerek alay edenler orrospunun önde gidenleridir takma kafana boş geç emin ol onları sevgilileri becerrmiyodur bile
10 Yorumla
+1 yılŞunu diyen zekasizlarin da kendilerini bir şey sanması ayrı trajikomik, neyse üzme kendini
12 Yorumla
Soran+1 yılBazen durduk yere tipime laz edip v**os damgası yiyorum anlamıyorum ne yaptım ki ben yani
- +1 yıl
Demek duruşunla bile kudurtuyorsun askim salla geç varoslari
- Güzellik & Bakım konusunda 763 cevap paylaştı.
+1 yılBir sey olmaz asko daha 18sin ergenlik sayiliyor bir iki sene daha gelisirsin
117 Yorumla
Soran+1 yılİşte annem falan diyo hep bu yaşına kadar gelmişsin hala duzsun diye sanki 30 yaşındayım
- +1 yıl
Degisir ya daha simdiden kafaya takma gelisirsin
Soran+1 yılSanmıyorum ya
- +1 yıl
neden. Fizigin nasil, hastalik falan yoksa sorun yok
Soran+1 yılHastalık var diye düşünüyorum spor yapsam da hemen grip oluyorum fiziğim yok desem yeridir çok özgüvenimi düşürüyor ya zayıfım ve kıvrımim yok
- +1 yıl
Neden nasil fizigin. Spor yapinca grip mi oluyon
Soran+1 yılYani hasta oluyorum anladı mı canım tatlı hemen yigiliyorum yer e
- +1 yıl
vitaminsiz gucsuz vucudun o zaman vitaminler alman lazim meyve ye vs
Soran+1 yılHangi vitaminleri önerirsin Trendyoldan falan alım ya da ezcaneden
- +1 yıl
Simdi tam olarak nelere ihtiyacin var bilemicem tabi knk doktor uzman degilim sonucta ona bi doktora gorunup ona gore almakta fayda var ama boyle mix butun vitaminlerin bulundugu haplar oluyordu sanki azar azar gunluk almis olursun ama yine dedigim gibi doktora gorunup ona sormak daha saglikli olur sanki. Vucudunda her hangi bir anormallik var mi, butun mesele sirf zayifsin diye ve sekilin yok goguslerin gelismedigini dusundugun icin mi bunlar. Bir cok kez de kiloya bagli da oluyor gogusun buyumesi kuculmesi hani kilo alsan zaten gelisirdir illaki, gerci goguslerin vucudun hangi sekil nasillar vs gormedigim icin bilmiyom tam olarak ne kadar kilo alsan yeterli olur ama bundan ziyade de genetikte olabiliyor ailende anne abla da falan onlarin gogusleri de kucukse.
Soran+1 yılBen babama çekmişim ama bütün sulalem maaşallah hiç de benim gibi değiller annem de değil kilolularda gayet ben zayıfım anormal gördüğüm kemiklerim sayılıyor baya zayıfım diye kemiklerim batıyor böyle birine sarılsam falan kilo almak istiyorum zaten ama gerçekten işe yaricak bişey kullanmak istiyorum
- +1 yıl
Cicibebe fayda ediyor diyorlar hep hic denemedim ama denemeye deger aslinda bu kadar soyleniyorsa bir cok kisi tarafindan bi bakmak lazim. Yazsana bana ozelden knk
Soran+1 yılTamam evet cici bebeyi öneren çok var alicam zaten
- +1 yıl
Faydasini gorursen bi geri donus yap merak ettim bende
- +1 yıl
Aynen diyetisyene de sormak iyi olur. Instayi silmistim tek fake var ona da pek girmiyom ama burdan da takiplesiriz istersen
Soran+1 yılOlur askom bı şekilde iletişim kuralım
- +1 yıl
tamam kabul ettim
Spora başla yt den egzersizlere bak doğru programla spor kiloda aldırabilir sana boy ve kilon kaç?
00 Yorumla- Devamını Gör (193)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer