Fiziğim çok kötü, herkes laf ediyor. Ne yapabilirim?

Merhaba arkadaşlar size bısey anlaticam fiziğim yüzünden çok eleştiri alıyorum daha 18 yaşında olmama rağmen yok göğsün küçük yok işte kalcan yok diyorlar ya da kiloma en son kilon 49 di şu an bilmiyorum ama hala zayıfım boyum uzun olduğu için belkide yani bunu ben seçmedim böyleyim ben değiştirmeye çalıştim ama olmadı işte ama çok laf ediyorlar bunu için ne yapabilirim?

Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar ben bu kadar yorumu nasıl okuyup cevaplıcam sakin olun
Fiziğim çok kötü, herkes laf ediyor. Ne yapabilirim?
Cevapla