Sürekli değersiz ve çirkin hissetmek boşa yaşadığını düşünmek?

Arkadaşlar sitede ilk sorum olacak daha önce hesabım vardı ama bulamadım neyse. Buraya uzun uzadıya durumumu yazacağım. Hayat hikayem ve şu an ki duygu düşünce durumum şu şekilde. Ortaokul bitene kadar her şey çok iyiydi hareketli zeki bir çocuktum. Arkadaşlarimla aram iyiydi. Ortaokul son sınıfta en yakın arkadaşlarımdan tekme yedim. O zamanki sevgilim ayrıldıktan sonra arkadaşımla sevgili oldu. Neyse güç bela sınavi hallettim. Çok iyi puanla bı fen lisesine girdim. Ortam farklıydı maddi olarak ezilmiş hissediyodum. Fakirdik. İngilizcem kötüydü birkaç dalga konusu oldu üzerimden. Sınıfta bayağı bı dalga geçildi. Bı kızdan hoşlandım. Başka kız arkadaşım o sana bakmaz dedi. Git gide ders çalışmamaya başladım. 12 . Sinifken koronadan dolayı kapaliydik. Yks de 150 k kötü bir sıralama ile 2021 de mühendislik okumaya başladım. Ve 2 senede sadece bir ilişkim oldu o da f*ck gibi biseydi kız bana yazmıştı. 2. Senemde kpss ile işe girdim ve şu an bir taraftan çalışıp bir taraftan eğitimime devam ediyorum. Ailem sürekli kavga içindeler ben kendimi bildim bileli. Küçükken dayak da yedim annemden. Diğer akrabalarim ten rengimden dolayı çok fazla dalga geçtiler. Arkadaşlarim da aynı şekilde. şu an 22 yaşındayım üniversite okuyorum çalışıyorum. Hiçbir şey basarmamis ve değersiz hissediyorum. Kızlarla konuşmaktan red yemekten korkuyorum , dalga konusu olmaktan falan. İnsanların dediği şeyleri çok kafama takıyorum. Ben ne yapmalıyım çirkin miyim canım mıyım değil miyim? Nasıl düşünmem ve olaylara nasıl bakmam lazım?

Sürekli değersiz ve çirkin hissetmek boşa yaşadığını düşünmek?
Cevapla